Voiko käärmeen viedä ulos ja miten? Hihnassako?

Käärmeenrakastaja

Eli nyt mie halluisin tietää että pystyykö se käärmeen viiä ulos ihan niiku jonnekki kadulle koska oisin hankkimassa käärmettä nii halluisin tietää tästä. Ja pitääkö käärmeen terraariota kostuttaa? Ite kyl sumuttaisin pullolla joka päivä kerran päivässä sinne terraarioon. Että haluisin tietää pitääkö sitä kostuttaa. Ja mie haluisin nopeita vastauksia koska on kiire jos se käärme ostetaan. Mutta kiitos jos kerrot noita tietoja

7

843

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 173

Siskoni on saamassa käärmeen. En itse ainakaan lähtisi käärmettä ulkoiluttamaan. Jos päästät käärmeesi menemään pihallasi vapaasti, voi se päästä livahtamaan jonnekkin, mis se on vaikea saada pois, tai se voi teloa itsensä. Itse suihkuttaisin suihkepullolla sinne terraarioon, sinne kasvien päälle. Tietysti päästäisin sen huoneessani vapaaksi, mutta valvoisin sitä koko ajan. Tietysti, voi sen isolla nurmikollakin vapaaksi päästää, jos lähettyvillä ei ole mitään mihin se voisi mennä. Mutta nämä on minun mielipiteitäni, enkä tiedä käärmeistä lähes mitään. Mutta toivottavasti auttoi. Onnea uusien käärmeiden kanssa:)))

• Tässävähänapua

riippuu paljon lajista jotkut trooppiset jajit voivat tarvita jopa 40% kosteus prosentiksi. Taas jotkut aavikkokyyt voivat vaatia hyvinkin kuivat olosuhteet.
      Ja ulkoilutuskysymykseen vähänkään isompia lajeja ei voi ulkoiluttaa.

• Tässävähänapua

Ajattelin muuten hankkia itse juuri verkkopytonin, mutta en todellakaan suosittele sinulle.

• Käärme-asiantuntija

Minulla on 4m pitkä tiikeripyton. Ulkoilutan sitä kesäisin valjaissa. Matonen viihtyy vallan mainiosti myös verkotetulla parvekkeellamme lämpimillä ilmoilla.

• pohjois-pohjanmaa

Minä ulkoilutan omaa 20 senttistä käärmettä useamman kerran päivässä.
      Välillä se haluaa piiloon lämpimään koloon - ja hyvällä tuurilla se sinne pääseekin.

• pohjois-pohjanmaa

Lämmin kolo = naapurin Reiskan suklaareikä.

Ps. Mittausvirheestä johtuen edelliseen viestiin ilmoitettiin käärmeen pituudeksi virheellisesti 20 cm. Käärmeen oikea mitta on 7,5cm.

• Anonyymi

Kyllä sitä vähän voi ulkona käydä auringossa tai pikku sateessa. Ei vaan päästä mihinkään vaan pitää siinä käsillä ja olalla kiipeilemässä. Varoa kannattaa lintuja toki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      97
      1175
    2. Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?

Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️
      Ikävä
      85
      912
    3. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      237
      890
    4. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      54
      744
    5. On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja

Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien
      Kemijärvi
      75
      727
    6. Olet mieleni päällä edelleen, J

En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞
      Ikävä
      34
      642
    7. Olet aika julma minua kohtaan

Antaisit vähän armoa.
      Ikävä
      58
      609
    8. Olisitko valmis

Siihen?
      Ikävä
      42
      582
    9. Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?

Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      29
      567
    10. Oletko miettinyt

Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä
      Ikävä
      30
      555
    Aihe