http://www.tv7.fi/vod/player/?program=46954
Ja tämä
http://www.tv7.fi/vod/player/?program=46663
Et saa vastata kysymykseeni ellet ole katsonut näitä kahta videota
Rodney on oikealla asialla koska .......
Tai
Rodney ei ole oikealla asialla koska......
Olen kuullut tästä miehestä arvioimista ja haluan ymmärtää Raamatulla ja että arvioit Raamatulla Rodneyn puheet.
Rodney Howard-Browne
22
137
Vastaukset
- KiitosJeesus
Tai voit tietenkin skipata nuo lauluosuudet jos haluat. 33 min kohdalta taitaa alkaa hieman puhuminen. Tosin puhuja on suomalainen mies.
- DoctorT
RHB:n kohdalla ei kenelläkään hiukankaan henkien erottamisesta ymmärtävällä ei pitäisi olla vaikeuksia hänen sijoittamisessaan!
Minulle ollut ja on, yksi kuvottavin eksyttäjä. Valitettavasti TV 7 kuuluu samaan kastiin.- aloittajaa
Tohtori, kaipaisin Raamatulla asian selventämistä. Itselläni ei ole ainakaan tietääkseni mitään henkien erottamisen lahjaa ellei sitten tule sellainen olo tunnelma että jokin mättää.
Missä asiassa ilmennyt vastakarvaisuus Raamatulle jos niin on tapahtunut? - mörkömaija
DoctorT, hellariharhaoppi on pimentänyt sinun Sanan ymmärtämisen.
- DoctorT
Hellarioppia en tunne, mutta Raamatun opin hyvinkin ja tämän saastuttajan taustan ja toimet erinomaisesti!
Voi teitä, joita viedään kuin sokeita ja kuuroja! Ette erota mustaa valkoisesta,kuinka sitten harhaopettajan opettajasta!!
Siksi meillä on kautta maan käynyt suunnaton seurakuntien raiskaus,kun niin paimenet kuin vanhimmatkin ovat sokeita!
Tutkikaa ja lukekaa; Paavo Hiltunen; Torontoilmiö läpivalaisussa. Juhani Aitomaa; Uusi viini juovuttaa.
Tutkikaa!! Tosin se tuo tuskan tilanteesta.- mörkömaija
DoctorT, hyvinhän tunnet hellariopin, koska sen mukaisesti kirjoitit. Hellariharhaoppi on pimentänyt sinun ymmärryksesi. Samaa hellariharhaoppia opetetaan muissa ns. vapaissa suunnissa. Monikaan ei ole vaivautut tutkimaan, onko se Sanan mukaista.
- käärmevoimaa
Aloittajalle suosittelen laittamaan hakusanaksi vaikkapas googleen esim."kundaliini"...pitäisi aueta edes toinen silmä ja toivottavasti tulee jalkoihin liikettä myös...Ota selko TAUSTOISTA,netissä on runsaasti tietoa,myös youtubessa videoita..Eksyttäjä on tuo mies-on se kumma,ettei sitä ihan vain pienen pätkän puheitaan kuuntelemalla ihmiset tajua..autuasta on yksinkertaisuus aikansa.
- Aloittajaa
Eli pitää alkaa muita kirjoja lukemaan kuin Raamattua?
Jos Raamatulla ei asiaa saa arvioitua niin olen hämmästynyt. Kenties antamissanne kirjavinkeissä ja hakusanoissa on sitä tietoa noituuden puolelta, ainakin kundaliinin yhdistän Intiassakin tapahtuneisiin pimeyden voimien henki-ihmeisiin.
Miksi en saa ensimmäistäkään esimerkkiä mikä Rodneyn puheissa tai teoissa on sitä eksytystä! Sen sijaan ihmetellään kuinka yksinkertainen olen. Miksi panttaatte sitä tietoa? Sitten en olisi enää niin yksinkertainen vaan osaisin itsekin perustella asian.
Raamatunvastaisuudet esiin jos niitä on sillä:
" Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia henkiä. Koetelkaa ne, tutkikaa, ovatko ne Jumalasta, sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja. " 1. Joh. 4:1 - RealSana
"Sinun sanasi on minun jalkaini lamppu ja valkeus minun tielläni." Opetukset ja puheet pitää tutkia Jumalan Sanan valossa, ei minkään tunteen tai tuntemuken tai harhaoppiarmolahjan avulla. "Jeesus vastasi ja sanoi heille: Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa." Hellarit eksyvät, koska arvioivat opetuksia tunteiden, lihan ja ennakkoluulojen mukaan.
- ueks
http://m.youtube.com/watch?v=Q8jcGXRJu5Y
RHB on ihan muun hengen vaikutuksen alaisena kun Jumalan PYHÄN Hengen. Mikäli tuntee yhtään PYHÄÄ Jumalaa voi sanoa ilman mitään henkien erottelemisen armolajaakaan, että tuo mies on täysin S.aatanan talutus nuorassa, mutta tämänkin Jumala sallii niille jotka eivät ole mielistyneet Totuuteen vaan etsivät korvasyyhyyn opettajia ja etsivät tunne kokemuksia, tunneuskoa. Tietäkää, että se tie on kuoleman tie ja ne jotka sitä seuraa eivät nää Elämää.
Elämä sanoo heille menkää pois sillä minä en ole koskaan teitä tuntenut, se Elämä on Jeesus Kristus ja Hän on Jumalan Sana. Se ei riitä, että tietää Jumalan Sanan vaan sen pitää antaa puhdistaa sisin, sen Sanan mukaan on ojennauduttava ja hylättävä kaikki synti mikä sitoo, kun te näin teette Hän johdattaa kaikessa Totuuteen, Hän antaa teille voiman vastustaa syntiä verissäpäin ja te opitte tuntemaan Hänet joka on vanhurskas ja teidät puetaan Hänen lahja vanhurskauteensa ja kun te tunnette Hänet ja Hän tuntee teidät, te tiedätte heti mikä on Hänen Pyhän Henkensä työtä ja mikä ei.
Kristus lupaa elämän vain niille jotka ovat valmiita kuolemaan itselleen kokonaan. Se tarkoittaa sitä, että enää et elä sinä vaan Kristus sinussa, silloin vaelletaan rukouksessa Jumalan tahdon mukaan eikä oman, ei enää niin mitä sinä haluat tehdä tai miten sinä haluat toimia tai mitä suunnitelmia sinulla on tulevaisuuden suhteen, vaan sen pitää mennä niin, että mitä Jumala haluaa sinun tekevän, miten Jumala haluaa sinun toimivan ja mitä suunnitelmia Jumalalla on sinulle tulevaisuuden suhteen. Silloin sinä olet nöyrtynyt Jumalan palveliaksi ja silloin sinä löydät vastaukset kysymyksiisi Jumalan Sanasta kun olet herkistänyt korvasi kuulemaan ja sydämesi vastaan ottamaan.
Jeesus Kristus: Minä olen Tie, Totuus ja Elämä. Eikä yksikään tule Isän tykö muutoin kun minun kauttani.
Siunausta kaikille tasapuolisesti.- mörkömaija
Miten vuodatuksesi liittyy Rodney Howard-Browneen?
Rodney on oikealla asialla, koska voin kuulla Jeesuksen äänen hänen puheensa kautta: "Minun lampaani kuulevat minun ääntäni, ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua. Ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni. " Joh. 10:27-28
"Niin Jeesus sanoi niille juutalaisille, jotka uskoivat häneen: Jos te pysytte minun sanassani, niin te totisesti olette minun opetuslapsiani; ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi." Joh. 8: 31-32
Tänä juhannuksena: "Älkääkä juopuko viinistä, sillä siitä tulee irstas meno, vaan täyttykää hengellä, puhuen keskenänne psalmeilla ja kiitosvirsillä ja hengellisillä lauluilla, veisaten ja laulaen sydämessänne Herralle, kiittäen aina Jumalaa ja Isää kaikesta meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä." Ef. 5:18-20
Suven suloisuutta !!- Jeesus.varoitti
Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
- Ei_Raamatullista
Rodneyn oppeja ei löydy Raamatusta. Siten ne on helppo todet Raamatun perusteella vääriksi. Nauruherätys oli tämän miehen oma show, josta itsekin tajusi jossain vaiheessa luopua. Ei todellinen saarnamies tuollaisia temppuja keksi. Rodney yrittää vääntää uskon ja rukouksen sirkukseksi. Samalla rapisee tv7:n viimeisetkin maineen rippeet.
- mörkömaija
No, mitä hellareitten jumalanpalvelukset ovat, teatteria ja esityksiä.
- surullinen.totuus
mörkömaija kirjoitti:
No, mitä hellareitten jumalanpalvelukset ovat, teatteria ja esityksiä.
Niinhän se on. Sodan eläneet suomalaiset olivat vielä hartaita uskovia. Nykyään amerikkalainen villitseminen laitetaan Raamatun edelle. Jos Raamattua luetaan lainkaan, laitetaan heti perään siitä omat tunteet ja tulkinnat.
Ystävieni kanssa pidämme raamattupiiriä viikottain. Luemme tekstejä ja autamme toisiamme ymmärtämään niitä. Raamattu on kaiken keskellä. Emme kikata pitkin lattioita tai retostele synneistä luopumisella. Silti: mikään ei ole mahtavampi tunne kuin se, että saa elää ja olla Sanan yhteydessä.
- huijari.se.on
https://m.youtube.com/watch?v=YXJ2hxbNCa4
Tuollaisella teatteriesityksellä Rodney huijaa kristittyjä. Makeimmin hän nauraa itse lopuksi, kun on vienyt ihmisten rahat. - APPPPP
Ulmeisestikään en saa Raamatulla perusteltua näyttöä puolesta enkä vastaan.
Kysyin vain Raamatunvastaisuutta ja sen osoittamista mutta sain linkkejä. Haluan tekstimuodossa Raamatunmukaisuuden tai Raamatunvastaisuuden.
Eikö tämä mene millään ymmärrykseen kun olet tätä painottanut ja senhän tulisi olla itsestäänselvää että kommenttinsa perustellaan Raamatulla, oli kyseessä kritiikki tai kiitos.- RealSana
"Vaan mitäpä tuosta, kunhan Kristusta vain tavalla tai toisella julistetaan, joko näön vuoksi tai totuudessa! Ja siitä minä iloitsen, ja olen vastakin iloitseva."
- Ei_Raamatullista
Minä kyllä tuossa jo Raamatulla perustelin näkökannan Rodneyhin.
- DoctorT
Järkyttävää miten sokeita ihmiset tänään ovatkaan!! Seurausta siitä, että kaikkeen on menty ja kaikelle sydän avattu.
Nämä eivät ole harjaantuneet erottamaan oikeaa väärästä,.(kirje Hebrlle) - lisääHRBia
HRB Washingtonissa, muun ohessa haukkumassa amerikkalaista korruptiota:
Celebrate America DC July 4-11, 2015 :
https://www.youtube.com/playlist?list=PLLDcOBdOcvB92wb1C6MBKJ4oScvvfFwUR
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815