Kehitysehdotuksia

pankkipoika

Olen kesätöissä eräässä pankissa ja olen alkanut miettimään ihan mielenkiinnon vuoksi, miten kyseisen tai yleensäkin pankkien toimintaa voisi entisestään parantaa. Itseäni jotenkin viehättää kehitystyö ja en palautekyselyä voi alkaa tekemään kesätyöpaikassani, koska muita hommia riittää. Mitään varteenotettavia ideoita kenelläkään? Laittaisin ideaa eteenpäin ja selvittäisin, kuinka sujuvasti tällaiset parannusideat menevät käytäntöön.
Kiitos mahdollisista ideoista!

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pankkiiri

      Epäilen ettei sinusta ole siihen hommaan.
      Opettele ensiksi kirjoittamaan ajatuksesi ymmärrettävämmin,näytät sekolevan ajatustesi kanssa.

      • 15_15

        Epäilen, ettet ole pankkiiri. Pankkiin eivät sinua edes asiakkaaksi huoli. Ja lol, kirivirheitä teit enemmän, kuin aloittaja :D


      • pankkipoika

        Hmm.. En nyt ihan ymmärrä mitä sinä haet kommentillasi takaa? Mielestäni ihan ymmärrettävästi kirjoitin ja selvitin vain, miksi ylipäätään kyselen tällaisia asioita. Kysy ihmeessä, jos jokin asia jäi vaivaamaan tai et jotain ymmärtänyt! :)


    • lkjshdsk

      Minä olen ihmetellyt sitä että miksi pankkikortit pitää aina laittaa kauppojen lukulaitteisiin tietyin päin, saa aina arpoa miten päin kortti laitetaan. Eikö kortit voisi olla läpiluettavia eli laitat kummin päin hyvänsä niin silti lukee.

      • Twainffs

        Täh? Siru tai magneetti luetaan ja se luku puoli on aina samalla puolella... Itsepäin siru asetetaan aina.


      • pankkipoika

        Kiitos ideasta! Mielestäni ihan aiheellinen kehitysidea, joskin ehkä hieman vaikeampi toteuttaa. Vanhalla teknologialla tietysti onnistuisi, jos laittaisi molempiin päihin sirun tai sitten jokin kokonaan uusi systeemi. Vaikea ajatella sellaista korttia (muuta kuin edellistä esimerkkiä), joka toimii päätelaitteessa kumminpäin vain, kun itse laitteen sisälle menee vain kortista toinen puolisko. Ainakin näillä mietteillä vaikuttaa vähän isommalta urakalta toteuttaa, mutta ehkä jollain viisaammalla helppo ratkaisu mielessä?


    • dsfvv

      Siis kyselet täältä ideoita, joita käyttäisit pankissa omina keksiminäsi ja ottaisit kunnian, riemusaaton ja rahapalkinnon siitä hyvästä. Ei paha liikeidea.

      • 11_13

        Tervetuloa kivikaudelta nykyaikaan. Eiköhän jokainen yritys kerää palautetta/kehitysehdotuksia tavalla tai toisella suoraan kuluttajilta


      • dsfvv
        11_13 kirjoitti:

        Tervetuloa kivikaudelta nykyaikaan. Eiköhän jokainen yritys kerää palautetta/kehitysehdotuksia tavalla tai toisella suoraan kuluttajilta

        "joita käyttäisit pankissa omina keksiminäsi "


      • 11_13
        dsfvv kirjoitti:

        "joita käyttäisit pankissa omina keksiminäsi "

        Tuo on kokonaan oma oletuksesi. Jos asia on sinulle elämää suurempi, niin ala nyt kyttäämään suomen pankkien tiedotusvälineitä, että bongaat pankin missä harjoittelija on pistänyt alulle mahdolliset kehitysehdotukset. Sitten voit mennä huutamaan pankin facebook sivuille, että ideat oli pantu alulle kuluttajakyselyn kautta suomi24:n käyttäjiltä. Sitten ketään ei loppujen lopuksi sinun huutelusi kiinnosta


      • dsfvv
        11_13 kirjoitti:

        Tuo on kokonaan oma oletuksesi. Jos asia on sinulle elämää suurempi, niin ala nyt kyttäämään suomen pankkien tiedotusvälineitä, että bongaat pankin missä harjoittelija on pistänyt alulle mahdolliset kehitysehdotukset. Sitten voit mennä huutamaan pankin facebook sivuille, että ideat oli pantu alulle kuluttajakyselyn kautta suomi24:n käyttäjiltä. Sitten ketään ei loppujen lopuksi sinun huutelusi kiinnosta

        Pikemminkin sinulle tämä asia näyttää olevan elämää suurempi, kun vaahto suupielissä meuhkaat siitä.


      • 11_13
        dsfvv kirjoitti:

        Pikemminkin sinulle tämä asia näyttää olevan elämää suurempi, kun vaahto suupielissä meuhkaat siitä.

        Ja kumpikohan täällä kommentoi ensin? :D


    • eqrw

      Montako kehitysideaa aloittaja on saanut laitettua eteenpäin tänä kesänä?

      Vaihtuuko konttorin verhot? Ai niin, ne taitaa olla pääkonttorin määräämää mallia, ei niitä sovi vaihtaa. Saitko edes siirtää rahapuun eri ikkunalle? Ostaa erilaisia teepusseja kahvihuoneeseen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2012
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1907
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      11
      1381
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe