miten tulee känniin?

ihmehOMMA

No otsikko ei tätä kerro mutta

Jos juon vaikka 6 siideriä, on sitten light tai sokeri versioo, en tule just ollenkaan känniin.

Mutta 6 oluen jälkeen tunnen aina jotain pientä pöhnää... mit ihmettä?

Voisin huoletta ajaa autoa tai kävellä lankulla siidereiden jälkeen, en tod. ole kännissä,. mutta 6 oluen jälkeen, auton ajo on soo-soo ja jos lankulle joutuisin niin *plumps* hait söis. Onko ihan normaalia??? :>

9

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gänäsaina

juo viina pullo ja kato sit miltä tuntuu

• Yäk

Yritetään viimeksi se teki tepposet. En ollut tarkkana. Humalluin liian nopeasti.
        Oksentelin koko yön ja seuraavan päivän perjantain.

• t.äitis

Vittuako rupiat alaikäsenä leikkii viinoilla ja hengelläs? odottelehan ihan rauhassa sinne täys-ikäisyyteen. t. äitis

• Djam

Kännäämällä tietenkin. En mä muuta osaa sanoo. Olen selvin päin. Enkä juopunut.
      Ehkä jonakin päivänä saattaisin saasen vetää enemmän kuin kaksi tölkkiä.
      Ehkä sitten kirjotan tuntemuksista. Mutta selvänä sitä on vähän vaikeeta kertoo.
      Huomalassa ei sormet osu näppäimille. Känni juominen eli perskänni silloin tällöin ei ole rapajuoppo. Eikä juoppo. Se on tuurijuoppo. Minä olen sellainen enkä mahda sille mitään.

• eeeeeefdsasdzx

näooom nmyt iuhan känmldsa 3 åromile kytälla puyhalsi mei

• hieno-trolli

hieno trolli, jos oot 3 promille puhaltanu niin et ois kyllä tota kirjottanu eetkä noi selvästä, sä oisit joutunu putkaa, ku ei edes jalat ois kantanu yhtää

• ALkoHolisti69
        hieno-trolli kirjoitti:

hieno trolli, jos oot 3 promille puhaltanu niin et ois kyllä tota kirjottanu eetkä noi selvästä, sä oisit joutunu putkaa, ku ei edes jalat ois kantanu yhtää

Itse kirjoitan kolmessa promillessa yhtä huonosti kuin selvinpäin. En vaan muista siitä oikein mitään, nettisekoiluja näkee sitten jälkeenpäin.

• Tandebord

Kokeilisko joku kerta kuinka humalassa menee minulat teksti päin honkia toi nyt on jo päin honkia. Voi venäjä tää yksi on ainakin ympäri päissään kirjoittanut tataa koneelle. Juopuneena ollut läppärillään. Että semmosta. Toi täytyy testata kuin hyvin itse kirjoitan kännissä läppärille tataa.

Mä voin suomentaa sun teksti jos eis jotain selvää toiset sun tekstistä saadaa.

Mä oon nyt ihan kännissä 3 promillee kytällä puhalsi miu.

Tässä selvä päisen teksti. Suomensin hänen teksitin lukekaa se.

• PuliAimoKemppa

Ilmeisesti olet liian nuori kun kerran kyselet mutta viinaa ei saa ostaa alle 20v paitsi baarista mutta Alkosta suosittelen ostamaan jotain hyvää viiniä niin luulis niillä sun pääseväs känniin jos hyvänmakuinen viini uppoo ja kun viinissä 2-3 x enemmän % kuin oluissa tai siidereissä tai vaihtoehtoisesti rupeat juomaan vahvoja oluita esim tuplapukki 8,5% tai Swing Siidereitä 8% mutta niitä saa vain Alkosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2718
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1341
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      1006
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1000
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      899
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      298
      893
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe