No otsikko ei tätä kerro mutta
Jos juon vaikka 6 siideriä, on sitten light tai sokeri versioo, en tule just ollenkaan känniin.
Mutta 6 oluen jälkeen tunnen aina jotain pientä pöhnää... mit ihmettä?
Voisin huoletta ajaa autoa tai kävellä lankulla siidereiden jälkeen, en tod. ole kännissä,. mutta 6 oluen jälkeen, auton ajo on soo-soo ja jos lankulle joutuisin niin *plumps* hait söis. Onko ihan normaalia??? :>
miten tulee känniin?
9
113
Vastaukset
- gänäsaina
juo viina pullo ja kato sit miltä tuntuu
- Yäk
Yritetään viimeksi se teki tepposet. En ollut tarkkana. Humalluin liian nopeasti.
Oksentelin koko yön ja seuraavan päivän perjantain.
- t.äitis
Vittuako rupiat alaikäsenä leikkii viinoilla ja hengelläs? odottelehan ihan rauhassa sinne täys-ikäisyyteen. t. äitis
- Djam
Kännäämällä tietenkin. En mä muuta osaa sanoo. Olen selvin päin. Enkä juopunut.
Ehkä jonakin päivänä saattaisin saasen vetää enemmän kuin kaksi tölkkiä.
Ehkä sitten kirjotan tuntemuksista. Mutta selvänä sitä on vähän vaikeeta kertoo.
Huomalassa ei sormet osu näppäimille. Känni juominen eli perskänni silloin tällöin ei ole rapajuoppo. Eikä juoppo. Se on tuurijuoppo. Minä olen sellainen enkä mahda sille mitään. - eeeeeefdsasdzx
näooom nmyt iuhan känmldsa 3 åromile kytälla puyhalsi mei
- hieno-trolli
hieno trolli, jos oot 3 promille puhaltanu niin et ois kyllä tota kirjottanu eetkä noi selvästä, sä oisit joutunu putkaa, ku ei edes jalat ois kantanu yhtää
- ALkoHolisti69
hieno-trolli kirjoitti:
hieno trolli, jos oot 3 promille puhaltanu niin et ois kyllä tota kirjottanu eetkä noi selvästä, sä oisit joutunu putkaa, ku ei edes jalat ois kantanu yhtää
Itse kirjoitan kolmessa promillessa yhtä huonosti kuin selvinpäin. En vaan muista siitä oikein mitään, nettisekoiluja näkee sitten jälkeenpäin.
- Tandebord
Kokeilisko joku kerta kuinka humalassa menee minulat teksti päin honkia toi nyt on jo päin honkia. Voi venäjä tää yksi on ainakin ympäri päissään kirjoittanut tataa koneelle. Juopuneena ollut läppärillään. Että semmosta. Toi täytyy testata kuin hyvin itse kirjoitan kännissä läppärille tataa.
Mä voin suomentaa sun teksti jos eis jotain selvää toiset sun tekstistä saadaa.
Mä oon nyt ihan kännissä 3 promillee kytällä puhalsi miu.
Tässä selvä päisen teksti. Suomensin hänen teksitin lukekaa se.
- PuliAimoKemppa
Ilmeisesti olet liian nuori kun kerran kyselet mutta viinaa ei saa ostaa alle 20v paitsi baarista mutta Alkosta suosittelen ostamaan jotain hyvää viiniä niin luulis niillä sun pääseväs känniin jos hyvänmakuinen viini uppoo ja kun viinissä 2-3 x enemmän % kuin oluissa tai siidereissä tai vaihtoehtoisesti rupeat juomaan vahvoja oluita esim tuplapukki 8,5% tai Swing Siidereitä 8% mutta niitä saa vain Alkosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713488
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851506Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251249- 1581212
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192978- 35961
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16943Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57832Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk89771- 62745