Terve,
Haluaisin vain sanoa, että ehkä täältäkin voisi löytää jonkun ihanan naisen, jos jaksaisi päivystää. Tosin vaikuttaa kaikki olevan melko nuoria...
Uskomaton sairaus
3
<50
Vastaukset
- Mormoro
Anteeks mutta ymmärsinkö nyt oikein että oot tänne tullu elämän naistas ettimään? Voin sanoo et syömishäiriöisen kanssa ei ehkä se helpoin suhde tuu olemaan kun ei hänellä oo hyvä suhde ees ittesä saatika ruuan kanssa, ellet saisi hänet tietysti tervehtymään:D tää ei kuitenkaan mikään deittinsivu oo, sori terveisin 17 vuotias eli nuoria täällä taitaa pääsääntöisesti olla...
Ei sitä kuulemma koskaan tiedä, mistä sitä elämänkumppanin löytää, mutta voisi se tosiaan olla melko vaikea suhde. Muutenkin puhuvat, ettei suhteeseen kannata mennä ketään muuttamaan. Eri asia se kuitenkin lienee, jos joku on sairastunut, ja pystyy itse näkemään naisen sen sairauden takana. Omissa kirjoissa voisin verrata siihen, että jos jollain olisi esimerkiksi reisiluu poikki. Paskaa se omakin elämäni on ja siksi ehkä tänne kirjoitin.
Ei liene kovin vanhojen ihmisten sairaus tuo anoreksia, vai onkohan kyseessä vain se, että vanhemmat eivät siitä puhu?
- Teitseteittesen
Ei nää valvojat näemmä salli edes taitoa, potilaista huolimatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47427