Paljastus rovaniemeläiseltä

RoiBoy

Kyllä se Antti nyt vaan on homppeli, kuten itsekkin olen. Satun asian tietämään.

Homoudestani olen itse ylpeä ja niin oli Anttikin vielä muutama vuosi takaperin. Nyt hän on pyrkinyt asiaa peittelemään, mikä saattaakin olla hyvä ajatus uraan nähden. Tuskin Antin vanhemmatkaan todella tietävät mitä hän on illat puuhastellut ja millaiset Antin ajatukset seksuaalisuudestaan todellisuudessa ovat. En minäkään homouttani ensimmäisenä äitikullalleni mennyt kailottamaan.

Itse en ole Antin kanssa sekstannut mutta hyvä ystäväni, mies siis, on.

15

2076

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vaa

      joo huh huh aijaa!!!niin toi oli varmaa totta heh heh!!arvaa miltä antista tuntuu ku sä tollasta kusetat!!!jos toi ois totta nii tuski sitä täällä levittelisit!!sitä paitsi minkähä ikänen ystäväs sit mahtaa olla ku itse olet kai 10, vai?lopettakaa toi homoks haukkumunen se ei oo kestää kivaa!!

      • fdfdf

        Kuinkas vanha sä sitten olet Minä vaan, 11?


      • Käyttäkää päätänne tollot!
        fdfdf kirjoitti:

        Kuinkas vanha sä sitten olet Minä vaan, 11?

        Voitteko ystävällisesti kertoa, miten _AINA_ nämä teidän väittelyt loppuen lopuksi perustuvat siihen, miten vanhoja kyseiset väittelijät ovat!? Onko sillä todellisuudessa mitään merkitystä? Mitä jos yksi olisikin vaikka 52 vuotias? Muuttaisiko se jotenkin asiaa? EI????!?!? Mä en tajua teitä, ootte niin _DORKIA_!!!!!!!!!!


      • RoiBoy

        Siis mikä tuossa nyt niin kummeksuttaa?

        Ei se täällä Rovaniemellä ole mikään salaisuus. Ja se mitä Antti on täällä puuhastellut ei myöskään liene mitenkään valtionsalaisuus?

        Ja onko sinusta siinä sitten jotain pahaa jos joku on homo?

        Herää todellisuuteen ja luovu sairaista natsihenkisistä ennakkoluuloistasi!!!!

        Meitä homoja on PALJON enemmän kuin ikinä osaisit edes kuvitella! Useimmat meistä kuitenkin on "kaapissa". Ja kaappiin Anttikin on julkisuuden myötä ajettu, mutta ei se hänen seksuaalisuuttaan miksikään muuta.

        Selkiskö?


      • Juoruakka?
        RoiBoy kirjoitti:

        Siis mikä tuossa nyt niin kummeksuttaa?

        Ei se täällä Rovaniemellä ole mikään salaisuus. Ja se mitä Antti on täällä puuhastellut ei myöskään liene mitenkään valtionsalaisuus?

        Ja onko sinusta siinä sitten jotain pahaa jos joku on homo?

        Herää todellisuuteen ja luovu sairaista natsihenkisistä ennakkoluuloistasi!!!!

        Meitä homoja on PALJON enemmän kuin ikinä osaisit edes kuvitella! Useimmat meistä kuitenkin on "kaapissa". Ja kaappiin Anttikin on julkisuuden myötä ajettu, mutta ei se hänen seksuaalisuuttaan miksikään muuta.

        Selkiskö?

        Ihmettelen, mikä tarve sinulla on asia julkistaa, kun ei Antti ole sitä itsekään tehnyt. Eikö kysymyksessä kuitenkin ole yksityisasia?


      • Kertsi
        Juoruakka? kirjoitti:

        Ihmettelen, mikä tarve sinulla on asia julkistaa, kun ei Antti ole sitä itsekään tehnyt. Eikö kysymyksessä kuitenkin ole yksityisasia?

        Niin että mitä sillä on merkitystä jos asian "julkistaa"? Ei kai se nyt mikään yllätys ollut? Kun on homo, niin on homo. So what, jotkut käyttää piilolaseja, jotkut silmälaseja. Niillä on yhtä mitätön merkitys kuin Anttipojan homoudella.


    • hui

      homot on ihQui!

    • Pulla

      Ihan sama se meikäläiselle on mihin suuntaan Tuisku menee, mutta en yhtään ihmettele vaikka Antti olisikin homo, ja ei haluaisi sen kummemmin ilmoittaa asiasta kun on päivän selvää miten ahdasmielisiä suurin osa suomalaisista on. Ja mitä kummempaa ilmoitusta siitä edes pitäisi julistaa, tykkääkö tytöistä vai pojista, pässimäistä.

    • MIMMI

      PUHUT KUULE IHAN TÄYTTÄ SONTAA!!
      mUUTEN TOI VOIS MENNÄKIN IHAN TÄYDESTÄ, JOS OLISIT KIRJOTTANUT, ETTÄ TIEDÄT VAAN JA OLET NÄHNYT YMS, MUTTA KUN KIRJOITIT ETTÄ ANTTI ON SUN HYVÄ YSTÄVÄ NIIN EI SUA USKO KUKAAN TÄMÄN JÄLKEEN. ANTIN YSTÄVÄ JOS OLISIT NIIN ET TODELLAKAAN KIRJOTTASI TOLLASTA PASKAA!!!

      • Anonyymi

        Eihän se kylläkään kirjoittanut, että Antti olisi hänen hyvä ystävänsä vaan että hyvä ystäväni on ollut Antin kanssa.


    • SeFi

      Sul on sit otsaa tulla tänne puhumaan paskaa..! Oot varmastikki joku 15 huligaani. Pidä se iso leipäläpes kiinni jos sieltä ei tuu muuta kun PASKAA! Ja piste.

    • *heme

      Ei tuo asia varmaankaan vaikuta mitenkään Antin musiikkiin...?
      Jos Antti on homo, hän on ja asia on sillä selvä.
      Homot ovat tavallisia ihmisiä, ja muistkaa hyvät ihmiset, homo ei ole haukkumasana!

      Homot ovat hienoja ihmisiä... :D Tunnen muutaman.

    • Anonyymi

      Totuus tiedettiin näköjään jo 16 vuotta sitten. Ei puutu enää kuin Antin lopullinen tunnustus. Ja jo vain se mulle kelpaa... Persuilla on pakottava tarve tarkkailla mitä kaverin peräreiän ympärillä tapahtuu... Minä olen tullut sen verran vanhaksi, että jätän sen homman suosiolla maahanmuuttokriitikoille joita se teema oikeasti kiinnostaa.

      • Anonyymi

        Rikolliset tunnustavat. Ei asiaa tarvitse tunnustaa tai edes myöntää, toki mainita asian voisi.


    • Anonyymi

      Anatude antoi hyvät ja tiukat kyydit jokin aikaa sitten... Olen siis raavas hyvin varustettu mies...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1665
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      19
      1525
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1434
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      45
      1401
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1323
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1268
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      9
      1147
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1105
    Aihe