Onko kukaan käynyt kirkonmaassa ja rankissa joko siellä on 'vierasvenesatama'
Vai oliko ne 'rädyn' unta
Rankki ja kirkonmaa
6
679
Vastaukset
- kokonkokonkokko
Molemmat mestat on viimosen päälle, katso facebookista kuvat.. upeaksi on räty paikat laittanut. Ei ole säästelty!
Terveiset kirkonmaasta, kokko tulille kohta! - pentti.nostokurki
Rankista en tiedä mutta Kirkonmaassa on asiat OK. Pohjoislaiturilta johtaa kasarmille paitsi asfalttitie niin myös kapearaiteinen kenttärata. Junan kuljettaja, konnari, lämmittäjä ja konstaapeli on evp-päällikkö känni-Kinnunen.
Hevostalleille on laitettu muutakin kuin uutta maalia pintaan. Sinne on roudattu 12 kamelia se viisi dromedaaria.
Kaksi kotkalaista homoa (PS)on palkattu hoitamaan näitä elikoita niin myötä- kuin vastamäessä.
Vanhankylänmaasta leijjailut hullun majurin haamu on saanut loppusijoituspaikan varasto 333 ullakolta ja kausikortin erääseen porvoolaiseen etanaravintolaan.
Ismo Räty on avannut vanhan tunnelin Satamasaaresta Äljyn ja Vassaaren kautta Rankkiin. Kuulemma viikossa homma hoitui. Aikoo perustaa tunneliin kauppahallin ja pikasuutariliikkeen.- Hoo.Linde
Räty on vetänyt käteen rankin laiturilla ja kiertänyt veroja eli siinähän sen pellen suurimmat saavutukset.
- jorma.jorma
Hoo.Linde kirjoitti:
Räty on vetänyt käteen rankin laiturilla ja kiertänyt veroja eli siinähän sen pellen suurimmat saavutukset.
Miä kuulin äskön kaunissaares että räty olis vetänny kätee vastatuulee.
Sil on sitte jotaa muutaki silmis ku ni unihiekkaa.
- Suurin_odotuksin
Paikkahan on kuin Tsernobyl, toivottavasti ilman säteilyvaaraa.
- Midaantatsi
Mies kylvää tuhoa, konkursseja, maksamattomia palkkoja ja romukasoja. Se kosketus, se kosketus...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703