Ketkä kaikki yksin juhannuksena? :D

Ypöilyä

Ketkä kaikki viettää jussin yksin?
Täällä 35v. nainen Helsingistä. Jussi menee kotona, vailla mitään juhannusmenoa. Taas. :)
Mutta eipä harmita kun ei ilmatkaan suosi... Miksi sitä sateessa ja kylmässä väkisin ihmisten keskellä kärvistelisi vain koska niin "pitää" tehdä tuona yhtenä päivänä vuodessa?
Viime aikoina sitäpaitsi ahdistus, masennus ja sosiaaliset fobiat nostaneet taas päätään. Silloin ei parane ihmisten ilmoille mennä, varsinkaan yksin. Viimeksi kaupungilla käydessä sain itkukohtauksia, jotka kuitenkaan eivät ryöstäytyneet käsistä. Aurinkolasit suojeli etteivät muut huomanneet mitään.
Eläinten kanssa kotona, katson illalla Netflixin ilmaiskokeilujaksolla leffoja ja syön popcornia varmaan. Paska ilma, niin ei grillaaminen edes parvekkeella huvita.
Mutta hyvää juhannusta ja vertaistukea täältäkin, et ole ainakaan ainoana yksin juhannuksena. ;)

29

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öölimies

Täällä on yksi just aloittamassa kalsarikännäämistä savon suunnalta.Kuuntelen musiikkia ja juon vodkaa sekä olutta.
      Hyvää juhannusta aloittajalle ja muillekin!

• yksinHki

Täällä toinen joka on yksin Helsingissä. Tuttu olotila. Mullakin on täällä yksi karvainen kaveri (kissa). Menen ehkä kohta kävelylle jos ei ala satamaan. Ostin vähän parempaa syömistä. Muuten ihan normi päivä, mitäs sitä pakolla juhlimaan.

• NuorekasMies50

Jos olisin kaupungin valoissa tänä jussina, kutsuisin sinut kaupunki kävelylle, etsisimme jonkin auki olevan ruokapaikan. Jos ei sataisi voitaisiin kävellä jossakin ruuan jälkeen.
      Mutta olen nyt maalla, juuri lähdössä mökille saunomaan ja grillaamaan.

• Ypöilyä

Kiitos kauniista sanoistasi ja hyvää jussia sinnekin!

• Kilttis

Olen yksin. Aamulla oli hyvä keli, ihan peili tyyni keli kun kävin veneilemässä. Pientä sadetta tullut päivän mittaan mutta eipä se minua juuri haittaa

• Loma_loppuu

Hyvää juhannusta kaikille! En ole ihan yksin, mutta vähän yksinäinen fiilis. Mies nukahti ruuan jälkeen, koira samoin. Illemmalla käydään vielä kävelyllä, kylmä on.

• Minttumaija

Kyllä olen aattoillan yksin, mutta toivoa on, että saan saunaseuraa, miessellaista huomenna. Olen jo 77-vuotias täti-ihminen, ja mies nuorimman luokan sotaveteraani. Ah, meillä oli salamarakastuminen joskus yli 20 v sitten, olemme nykyään ystäviä, kaikkea mahdollista on tapahtunut sillä välillä. Hyvä Myslipatukka, olet fiksu, älykäs jne.. naisiin muuten ainakin minuun tehoaa nopea aloitus, ikävä kyllä nopeat syövät hitaat. Sellainen pilke silmään, vähän hymyä ja hei nainen lähdeppäs kahville, kävelylle, elokuviin, vähän kehuja naisen ulkonäöstä tms. Pelko pois, sä onnistut kyllä, naiset odottavat lopulta kuitenkin, että mies iskee heidät muitta mutkitta, ilman kuukausien ihmettelyä. Vie sie, mie vikisen. Olen kyllä niitä naisia, jotka rakastuvat hiukka "renttumaisiin" miehiin, olen vähän boheemi itsekin. Miehellä pitää olla älyä päässä, huumorintajua, pelkkä ulkonäkö on vain kulissi. Muut naiset saavat vapaasti pitää nämä hienoilla autoilla, muskeliveneillä ym kehuskelevat itseään täynnä olevat urokset! Poljeskelen tässä välillä kuntopyörää ja kuuntelen Tuomari Nurmion ym levyjä. En ole ikinä odottanut, että mä olen joku pikku tipu, joka odottaa, että mies yksin elättää minut ja että teen miehestä jonkun tahdottoman tohvelisankarin. - Muuten, se salamarakastuminen on uskomaton tunne ja siitä ihana, että se voi tulla tupsahtaa eteesi milloin vain, nuorena tai vanhana. Sen vuoksi on tapahtunut monta avioeroa, vaikka olisi lapsiakin. Mies tai vaimo ilmoittaa vain, nyt lähden, en voi muuta. Jos koettaa lasten takia pitää aviota kasassa, on itse onneton, ei kertakaikkiaan pysty rakastamaan puolisoa enää. Mutta kaikki eivät koe sitä koskaan, elämä ei mene aina niinkuin haaveillaan. Kaikkea hyvää kaikille yksinäisille, myös itselleni. Kirjjoittelehan Myslipatukka jatkoa, pää pystyyn vain, sä olet ihan fiksu, näkeehän sen jo sun kirjoitustyylistäsikin!

• jussii2015

Täällä 32v mies ja omissa oloissa menee juhannus tällä kertaa, pyöräilemässä kävin ja mielessä kävi kyllä hakea olutta tuossa päivemmällä mutta jätin kuitenkin hakematta. Pyörälenkin jälkeen oli ihan hyvä olo mutta tietystikään ei haittaisi jos olisin nyt porukassa juhannusta juhlimassa, mutta näin tällä kertaa.

• Oloni_paranisi

Jos saisin pillua ja viinaa :(

• Mies_49_Hki

Punaviiniä, lukemista ja levyjä. Mitäpä sitä yksin muutakaan.

• OldiesButGoldies

Mitäs musiikkia kuuntelet?
        Whiter shade of pale alkoi soida äsken itsellä päässä.

• Mies_49_Hki

Faschin triot ja kvartetit meneillään. Kuuntelet siis Bach-lainausta mielessäsi.

• TätäköTarkoitit

• Missä_kaikki_immeiset

Kaikilla tuntuu olevan joku mökki tai vastaava paikka viettää juhannusta paitsi minulla. Ystävätkin katoaa aina juhannuksena jonnekkin. Tässä kerrostalokämpässä möllötän taas yksinäni kuin tatti.

• Mies_49_Hki

• yksinäni_itkeskelen

Olen eronnut nainen ja yksinhän se on jälleen oltava tämäkin juhannus. Ei ole mökkiä eikä autoa joten se on pysyttävä tässä kerrostalokämpässä . Keskustaan on matkaa ja kun linjuritkaan ei kulje näin juhannuksena niin tässähän möllötän. Kaikki vähät tuttavanikin katoavat aina juhannuksena pois kaupungista. Että silleen.

• fdhdhfdhdhf

Kävin tuossa koiran kanssa kävelyllä ja aika paljon tuli metsässä vastaan ikäisiäni ja vanhempia kaltaisiani yksinäisiä koiranulkoiluttajia, lenkkeilijöitä ja pyöräilijöitä. Että kaipa se on aika yleistä, että ei ole seuraa ja menoa jussina. Varsinkin Suomessa!

• Vesakko

Pohjoisesta nuori mies :)

Ei minua haittaa olla yksin ja omassa rauhassa, mutta sosiaalisen paineen vuoksi tuntuu siltä että juhannuksena ei ikäänkuin saisi tehdä niin. Huomenna on normaali päivä ja silloin saa taas olla oma itsensä ;)

• Jussiton.N

Täällä savossa myös yksinäinen juhannus menossa. TAAS kerran. Televisiota ja leffoja tulee ilta katsottua. Oikein hyvää juhannusta kaikille jotka sen yksin viettävät!

• AmenaAcid

Täällä vielä yks yksinäinen... mies läks tiistaina, tässä totuttelen yksinoloon. Vähän ankeeta on. Kaikilla muilla tuttavilla ja sisaruksilla jo aiemmin sovitut menot, sinkuksi joutuneella ei tilausta :) Huonoon saumaan sattui siis nyt ero. Mutta eiköhän se siitä! Hyvää Juhannuksen jatkoa muillekin yksin viettäville!

• Mies_49_Hki

Eipä tässä mökkiä tms. menopaikkaa itselläkään. Kotona siis ja yksikseen. Nyt illan Poirot.

• N28

Poirotit on laatuviihdettä. Sitä paitsi ainakin minä voin katsella niitä useampaan otteeseen, kun harvemmin muistan kuka oli se murhaaja.

Yksin jussi menee ohi täällä Kuopiossakin.

• kuinviimevuosi

Aamulla tietokone ja telkkari päälle ennen kahdeksaa ja edelleen samalla tiellä.

• Eronnut olen ja yksin vietin juhannuksen kirjoja lueskellen, leffoja katsellen ja lenkillä käyden. Liian kylmä, että olisi viitsinyt lähteä pakollista kokkoa katsomaan. Näin juhannuksena kaipaa sitä mökkielämää (exän kanssa oli yli 30 v mökki), mutta liian kalliita vuokrata näin asuntovelkaiselle.

Aina kun meinaa alkaa masentaa, käännän ajatukseni johonkin mukavaan, niin se menee ohitse.

Hyvää jussia meille kaikille yksinäisille!

• yksinäinen-mies

Ei tämä juhannus eroa muista päivistä. 15 vuotta jo yksin olen ollut. kaikki juhlapäivät aina yksin olen.

• mies-vailla-järkeä

Juhannus, keskikesän juhla.
      Se voi olla myös rauhallisuuden ja arvokkuuden aikaa.
      Itse koen, että on hienoa, kun on hiljaista ja rauhallista. Elämä on jotenkin arvokkaampaa. Voi pohtia asioita tai keskittyä lintujen liverrykseen.
      Lintuja on kaupungissa ja maalla. Joka paikassa.
      Ulkoilu on ihan hienoa. Sitä kannattaa harrastaa vaikka sataisi. Satella on meinaan melkoinen vaikutus ihmiseen. Tutkitusti tiedetään, että sillä on huuhtova ja puhdistava psyykkinenkin vaikutus.
      Jokainen meistä on oman elämänsä hoidokki :) ja nauttiakin saa. Sitä ei kiellä ainakaan vielä eu-säädökset .

• maotu

Olen 57 v. mies täällä maalla. Ensimmäistä kertaa elämässäni yksin juhannuksena. Lapset aikuisia ja vaimo kyllästy ja jätti. Varmaankin tuttu kaava. Paitsi pahin, eli ns. ositus edessä. Menee loputkin siemenperunat ym. Elämä näköjään tuo mielenkiintoisia yllätyksiä. Mutta vitsit alkaa käymään vähiin. Tiedä jääkö edes jäljelle millä kirjottaa tänne. Mutta niin kauan kun kestää niin on tämäkin tyhjää parempi. Paistaahan tällä hetkellä sentään aurinko tähänkin risukasaan. Ja huomisesta ei taas tiedä mitä tuo tullessaan tai vie mennessään. Kuitenkin kaikille hyvää lauantai-iltaa tai juhannusjatkoa tai jotain sinne päin. Vaihdetaan ajatuksia tai kirjotellaan muuten vain.

• JokoVittuTAAS

Siis MITÄ VITTUA!! Oot nainen, senkus laitat kuvattoman profiilin tinderiin tai jonnekin (ihan minne vaan) niin yksinäisyytesi poistuu nanosekunnin murto-osassa!!!!!!! Mitä vittua te naiset itkette yksinäisyyttänne kun saatte miehen milloin vain missä vain miten vain monelta vain!!!!!!!!!!!

• Ypöilyä

Hehe! Itselläni ei ole puhelimessa edes nettiä. Vanhanmallinen Nokia, jossa vaan perustoiminnot.

Ei ole kiinnostanut hankkia mitään älyluuria. Joillakin se voi olla osasyy yksinäisyyteen, ettei ole varaa tai kiinnostusta päivittää teknologiaa ajantasalle ja kaikenmaailman vimputtimia hankkia (ja niistä maksaa!)

Enkä ala jonkun seksiseuranhakutoiminnon hankkimisen takia erityisiä laitteita hankkimaan ja niistä maksamaan. Ei sieltä Tinderistä ystäviä löydä, tuskin kunnon, kestäviä suhteitakaan. Jokainen normaali sen tajuaa.

Lähinnä pinnallista viihdettä ja kevyttä viestittelyä, pikkuflirttiä ja illuusio seurasta.
        Korkeintaan nopea akti tuikituntemattoman kanssa. Ei se mitään henkistä, sielun yksinäisyyttä poista. Eikä parisuhdekaan korvaa sydänystävää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      121
      2286
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      424
      2163
    3. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      97
      1176
    4. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      14
      974
    5. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      44
      794
    6. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      34
      790
    7. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      109
      766
    8. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      15
      764
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      166
      706
    10. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
      Työn hakeminen
      32
      689
    Aihe