Kyllä on kallis kahvila uusi Fazer Tempon talossa

kyllolkallista

Kaksi kahvia ja yksi kakun pala, hinta 11,80. Että silleen se maksaa. En mene toiste vaikka palvelu oli hyvää mutta meinaa se rahakin jotain. Menen halliin Aniitalle.

29

1329

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kallista-on

Hyvä tietää. Eipä tarvi poiketa.

• Rikas-sika

On hyvä että kaupungissa on halpoja ja kalliita kahviloita. Näin meidän rahamiesten ei tarvitse tulla tuulipukukansan sekaan kuuntelemaan väsyneitä juttuja ja köyhien tinkaamista joka pullanpalasta, vaan voimme fiinisti pikkulilli pystyssä nauttia kahvit konjakin kerta kalliimmassa kahvilassa.

• pankista-haloo

Lopeta se Visa-kortin käyttö ja laske sormes. Laskua pukkaa.

• ootsääkylläpimpo

Joo, minä en kuuntele kahvilassa toisten puheita. Aika korni tapa sellainen kun korvat pystyssä koettaa seurata mitä toiset puhuu.

• rikas-sikapanihalvalla

>> ootsääkylläpimpo >>

...ja te molemmat olette yksinkertaisia tosikkoja. Menikö "Rikas-sian" ironia noin pahasti yli, vai oletteko oikeasti noin poloisia.

Oliko kirjoitus hauska vai ei, on sitten makuasia. Mutta että ottaa sen tosissaan...?

• kuytuo
    • nääs_nääs_nääs

Muka kakkoo, hah! Mutta eihä tomperelaiset syä muuta ku mustaakakkaraa. Kyä sitäki voi nääs varmaan kahvin kanssa syärä, ku ottaa nääs airamissa sumpit retkelle mukaan.

• Säästöliekki

Mä en oo vähään aikaan käynyt ollenkaan missään kahvilassa. Aloin laskee, paljonko sinä säästää, kun jättää kahvioissa käymiset pois ja keittelee kotona kahvinsa. Ei oo niin halpaa paikkaa, missä ei kahvi ja kakkupala maksais monta euroa.

• äläsäästä

Mihinkä sinä sitä rahaa jemmaat, käärinliinoissa kun ei ole taskuja.

• uiuiuiewwe
        äläsäästä kirjoitti:

Mää ostin omakotitalon, eikä tarvinnu lainaakaan ottaa.

• Lisäälisää

Sehän se on elämän tarkoitus.

• Säästöliekki
        äläsäästä kirjoitti:

No ei kai sitä rahaa sen kummemmin mihinkään jemmata. Kyse nyt on vaan siitä, että kun lopetetaan rahan laittaminen johonkin tyhjänpäiväiseen, niin rahaa riittää paremmin laitettavaksi johonkin hyödyllisempään. Menikö liian vaikeeksi matematiikaksi?

• eimennäkalliisiin

Eilen nuoripari otti eräässä toisessa todella tasokkaassa kuppilassa KAKSI kahvia ja ISOA kakun palaa eikä tehnyt kuin 12,40. Iso on ero

• eikallisvuokrakaan

En minä usko, että kalliissakaan kahvilassa maksetaan työntekijöile sen parempia palkkoja kuin halvemmassa. Jostain muusta se hinnan ero johtuu, niin luulen. Enkä usko, että vanhassa Tempon talossa vuokratasokaan on kaupungin korkein, tuskin keskitasoa kummempaa.

• ihanpimeetä

Siilinkarilla otin äsken hienon leivän, hinta jotain alle 4 euroo. Samanlainen Fazerilla lähemmäs 8 euroo. Samat aineet, miksi maksaisin köyhänapua Fazerin osakkeenomistajille eli ei se hullu joka pyytää vaan se joka maksaa.

• trtrrt

Parempi ottaa vaan vesi ja sujauttaa omat kahvipurut sekaan. Nenäliinaa voi käyttää suodatinpaperina. Parempi vielä jos kahvipuruista on jo kertaalleen keitetty kotona kahvit.

• fiksuat

Ostaa vaan kahvin ja kaivaa kassista esiin ostamansa croissantin.

• metsäläiselle

Kokeiles, lennät pihalle. Olet tyypillinen tamperelaismetsäjuntti ilman tapoja.

• NytJokuHeittiHyvän

"Ostaa vaa kahvin ja kaivaa kassista esiin ostamansa croissantin."
        No voi elämän kevät. Järkee mennä kahvioon jo ostettu croissantti kassissa. Jos ostaa croissantteja tm. pullia, niin syö ne himassa, keittämänsä kahvin kera. Ei tartte sitten erikseen kahvistakin maksaa. Kyllä sitä on kaikenlaista filosofia.

• Pehtooriin

Kauppahallin pehtoorin kahvilassa kahvi ja kakkupala 2,20

• TätiTupakka

Ettei jäisi kovin yksipuoliseksi tämä mollaaminen, niin voisiko joku tehdä tutkimuksen, mitä vastaava ostos maksaa esim. Kulmakahvilassa, Siilinkarilla, Waynes Coffeessa jne.

• vilasepasitä

Tuossa pikkasen ylempänä on 24.6 klo 15:07 kirjoitettu mitä maksaa Siilinkarilla. Vilasepas sitä.

• eimemollata

Ettei jäisi kovin yksipuoliseksi tämä mollaaminen

Ei se ole mollaamista jos sanotaan, että joku on kallis paikka. Jokainen näkee, että totta avaus puhuu. Tai voi mennä itse toteemaan hinnat niin ei jää epäselväksi.

• fdukströtspöm
        eimemollata kirjoitti:

Ettei jäisi kovin yksipuoliseksi tämä mollaaminen

Ei se ole mollaamista jos sanotaan, että joku on kallis paikka. Jokainen näkee, että totta avaus puhuu. Tai voi mennä itse toteemaan hinnat niin ei jää epäselväksi.

Niin, aloittajan mielestä se oli kallis. Tasapuolisuuden vuoksi vois tutkiskella mitä muissa paikoissa maksaa. Tosin ei voi kovin tarkkaan verrata kun ei tiedä mikä se "kakun pala" on. Saattoi olla jokin erikoisempi leivonnainen.

• kahveetahyvää

Tempastiin emännän kanssa kahveet Naantalin kylpylässä. Viimeisen päälle hieno paikka, aivan toista luokkaa kuin Tempon talon Fazer. Kaksi normaalia kuppia kahveeta ja hieno, iso, leivos. Hinta 10,10 ekuu. Että eroa on sekä tasossa että hinnassa.

• normihinnat

Ja myö tempasimma eilen Py ymäellä kaksi kupillista niin ikään ja komea kanapaistos ison salaattiannoksen kera. Hinta 10,30 ! että tälleen. Tervemenoa vaan sinne FAzerille, kyllä ne hölmöjen rahat huolivat ihan mielellään.

• Kukamitäkinarvostaa

Onko ihan pakko mennä Fasulle, jos on mielestäsi kallista. Halvempia paikkojahan Tampereelta löytyy. Jätä kallis paikka niille, jotka maksaa haluaa.

• kaikkinousee

Kun yksi nostaa hintoja niin kyllä kohta muut tulee perässä.

• kylläanittaonhyvä

Anitalla sama maksaisikin 3 euroo ja tunnelma on ihan eri kuin kalseissa Faxerin pöydissä rumassa Tempoin talossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      60
      3186
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2974
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2862
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2668
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2558
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2540
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2301
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2188
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2082
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2078
    Aihe