Minulle ne mitä löydän on turhan vaikeita...pitää laskea ensiksi viiteen, siiten kahdeksaan, sitten kymmeneen ja samalla muistaa hengittää sisään tai ulos tai molempia...
Vastaukset 7
- Tässähelppokonsti
Hengität syvään kolme kertaa.
Tästä on jopa kirjoitettu kirja, en muista kyllä sen nimeä.
Helppo tapa ja auttaa. - Artsi11x
Reporankana lattialla selällään
Nenän kautta rauhallisesti henkeä palleaan
Nosta rauhallisesti ilma palleasta kohti olkapäitä
Pidätä noin 5 sekuntia
Päästä ilma rauhallisesti suun kautta, keuhkot aivan tyhjiksi
Toista väh. 10 krt, 3 krt päivässä
Tämän jälkeen voi ottaa kevyitä pitkiä venytyksiä. Huomaa kuinka keho rentoutuu ja rauhoittuu. Vauvat hengittävät pallealla. Tämä meidän aikuisten tulisi oppia uudelleen, niin olisi helpompi olla.- jonsku.jokinen
Vähän vaikea pistää työpaikalla lattalla selälleen, voi olla vähän likaistakin.
No, en kylläkään saa paniikkikohtauksia työssä, joten asialla ei sinänsä ole merkitystä.
Mutta eikö tuo tavallinen pitkään sisään ja uloshengitys tehoaisi? Miksi tavallisiin harjoituksiin sotketaan niin kauhean palgon teoriaa million mindfullnessistä, million joogasta, million mistäkin ja kirjoja, joita pitäisi lukea? Nuo syväängengitykset saattavat hoitaa saman Asian. - artsi11y
Selällään maaten helpottaa rentoutumista. Tekee hengitysharjoituksia vaikka ennen töihin menoa ja töiden jälkeen. Ei näille mitään sen kummempia nimityksiä ole - ihan vaan hengitysharjoitus ja venytykset.
- Silauksen
Ihan vaan syvään nenän kautta sisään ja suun kautta ulos. Helpottaa kummasti.
- 1a2
Ja parhaiten henkeä saa ulkoilmassa, vaikka partsilla:)
- artsi2b
Jees ja ulkoilma jo sinällään rentouttaa/rauhoittaa. Eilen tuli oltua melkein kokopäivän ulkona luonnossa - nukuin todella hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751739- 241216
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341112Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135933Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64704
- 77632
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192629On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
- 36474
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398