Laakkonen lopettaa

ei-enää-Laakkoseen

37

579

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luuser

köyhä kun oot ja ehkä työtön...

• ei-enää-Laakkoseen

Eläkeläinen oon. Muuten ei olis varaa pitää kahta autoa.

• vaikaksautoo
        ei-enää-Laakkoseen kirjoitti:

Eläkeläinen oon. Muuten ei olis varaa pitää kahta autoa.

Tunge kytkinpoljin perseeseesi. Laakkoselta saa just sellaista palvelua, kuin haluaa. Jos sinne persaukinen menee ilmaisia huoltoja kysymään, niin nauruksihan se menee.

• MB-ja-BMW

Minäkin käytän autojani merkkihuollossa Joensuussa. Lieksan Laakkosessa on sekahuolto eli yritetään huoltaa kaikki maailman automerkit. Mottona onkin: "sen korjaamme, minkä huollamme". En missään nimessä uskalla huollattaa autojani Lieksan Laakkosella. Asiantuntemusta tarvitaan.

• ei.välitetä.heistä

Tässä taas nähdään se lieksalaisten yrittäjävastaisuus!!! Joutaa loppua, ihan paska, huolloista ja korjauksista, jopa uusista autoistakin peritään maksu. Kahvinsakin joutuu maksamaan. Hlö.kunta on sieltä tännepäin, kukaan ei siellä asioi vaan Joensuussa. Jne jne jne.....
        Toivottavasti Laakkonen pysyy Lieksassa, vaikka tämä asujaimisto onkin tällaista änkyttäjää. Emme kuitenkaan kaikki ole. Olen saanut aina hyvää palvelua ja laskuni maksanut, koska tiedän, ettei ilmaista palvelua ole kuin sossun ja Kelan lunkulla. Olen jopa ostanut muutaman autonkin ja vertailua tehdessäni tullut tulokseen, ettei hinta juurikaan halpene aidan toisella puolella. Henkilökunta on asiallista ja jokaiselle kaunis kiitos. Kiitos myös hyvistä kahveista ja tuoreista pullista!

• nissanko
        ei.välitetä.heistä kirjoitti:

Tässä taas nähdään se lieksalaisten yrittäjävastaisuus!!! Joutaa loppua, ihan paska, huolloista ja korjauksista, jopa uusista autoistakin peritään maksu. Kahvinsakin joutuu maksamaan. Hlö.kunta on sieltä tännepäin, kukaan ei siellä asioi vaan Joensuussa. Jne jne jne.....
        Toivottavasti Laakkonen pysyy Lieksassa, vaikka tämä asujaimisto onkin tällaista änkyttäjää. Emme kuitenkaan kaikki ole. Olen saanut aina hyvää palvelua ja laskuni maksanut, koska tiedän, ettei ilmaista palvelua ole kuin sossun ja Kelan lunkulla. Olen jopa ostanut muutaman autonkin ja vertailua tehdessäni tullut tulokseen, ettei hinta juurikaan halpene aidan toisella puolella. Henkilökunta on asiallista ja jokaiselle kaunis kiitos. Kiitos myös hyvistä kahveista ja tuoreista pullista!

Lieksalainen elämänmentaliteetti on sellainen, että kaikki pitää saada ilman. Ja jos pakonedessä joudut maksamaan, niin heti alkaa armoton haukkuminen.
        Ei Laakkosen palveluissa ole ollut mitään vikaa.

• uimamaisteritar

Kaikilla Lieksan Laakkosen työntekijöillä on vähintään insinöörin koulutus. Oppiarvo on periytynyt isältä pojalle jo monessa polvessa. Taitaa mukana olla jokunen maisterikin.

• soile.torttula

Onko he niitä kuuluisia koneinssejä?

• afrikka.rulettaa

Ei, koneinssit ovat afrikkalaisia!

• masurkka

insinöörin koulutus? HAH! jos on käynyt pelkän ammattikoulun ei todellakaan ole mikään insinööri, vai? lieksan laakkosen varaosa puolelta saa kyllä hyvää ja asiantuntevaa palvelua. kiitos siitä henkka ja seppo =) toisin kuin huolto puolelta, huoltoneuvoja ja huoltopäällikkö ovat olevinaan niin viisasta niin viisasta mutta... ja se huollon palvelu, töykeää!!!

• vihtorska

Lettutieteen vihtorin koulutus on ainakin hyvä olla autokauppiaalla,möipähän sitten missä tahansa.

• etkö-saa-selvää

oon köyhä laulaja mä vain...

• vokkelo

Onko se totta mitä TSI moottoreista kirjoitellaan, itse en uskalla sellaista autoa ostaa.

• tottaon

Se on totta. Ruotsin autoliitto julkaisi kehoituksen "älä osta näitä autoja." Koskee golfista skodaan ja audiin. Moottirikkoja, 5000-1000 euroa per/auto. Etsi Nurmeksen palstalta tietoa ja VAG AREENASTA, VW-autojen palstalta.

• vässyköinliikaa

Minä sain kenkää laiskuuden takia ja emäntä ostaa autot Joensuusta,haukun siksi Laakkosta.

• KannattaaHarkitaOstaessa

VW:n ja Skodan DSG vaihteisto on susi jo syntyessään! VW on erittäin huono korvaamaan valmistamiensa autojen vikoja, jopa uusista autoista jotka hajoaa! Manuaalivaihteinen on paras, vähiten vikoja!

• äläostaPskaa

Näiden autojen moottorit voi hajota alle 50 tkm. Esim. Autosalpa ja jotkut muutkin autoliikkeet ei ota VW autoja vaihdossa,
        Ennen laatuauto oli nyt ei.

• hattulaenen

ostakkee tojota

• ei-ainakaan-datsunia

Ajoin ajokortin Kaipaisen Sulon opastamana 1960-luvun puolivälissä. Silloin Suomeen alkoi tulla japanialaisia autoja ja ne olivat todella huonoja. Silloin päätin, etten osta koskaan japanilaista autoa ja päätökseni on pitänyt jo 50 vuotta. Olen ajellut neuvostoliittolaisella, italialaisella, ranskalaisella, tsekkiläisellä ja saksalaisella autolla ja kaikkiin olen ollut tyytyväinen.

• kjhgfdfgbnbvc

Mersut ja auditkin leviää siinä missä toisetkin, ryssänrakkineista puhumattakkaan! Ei japsiautoja olisi niinpaljon liikenteessä jos ne ihan huonoja olisi? Mulla on kokemusta ranaultista ja ladasta, molemmat täysiverisiä susia jo syntyessään! Ja mersullakin olen ajanut eikä se ole traktoria kummempi sekään!

• ihmeellist

Miten nämä autoarvostelut ja vertailut liittyvät Laakkoseen?

• pojat-ja-Immonen
        ihmeellist kirjoitti:

Miten nämä autoarvostelut ja vertailut liittyvät Laakkoseen?

Koska Laakkosella on näitä rotteloita myynnissä. Laatuautot puuttuvat sieltä kokonaan.

• Foorti-sen-olla-pitää
        pojat-ja-Immonen kirjoitti:

Koska Laakkosella on näitä rotteloita myynnissä. Laatuautot puuttuvat sieltä kokonaan.

Volkkari -66 (konerikko), Fiiatti 600 (paloi), Volkkari (öljyvuotoja toistuvasti), Fiiatti 127 (voi tsiises), Ford Taunus 26 m (upea vehje, Ruotsista muuton yhteydessä tuotu, vm- 1966 - ei ongelmia), Mazda 1200 (kauhea ajettava), Ford (ei ongelmia), Volkkari (lämmityslaitt. ym. sähövikoja ja öljyvuotoja), Ford Essu, Ford Essu, Ford Mondeo, Ford Mondeo ja nyt jo kolmas Mondeo menossa. Ei mitään ongelmia. Hartikaisella huolto pelaa, vaikkei sekään kovin halpaa ole. Kertaakaan ei ole tarvinnut pettyä vaan aina on tiedetty mitä pitää tehdä ja se on myös tehty. Kokemus on osoittanut, että Mondeo on luotettava ja mikä parasta, tämä on todella hyvä ajettava. Minä suorastaan nautin kun istahdan ratin taakse ja annan "tuulen suhista", vaikkei sitä suhinaa juuri kuulukaan. Tämä ei oikeastaan ole kaupunkiauto, mutta maantiellä menee kuin juna. Kaikki autoni olen hankkinut käytettyinä. Nykyisellä oli ajettu hiukan yli 80000 kun minä sen ostin.

• merkillistä
        pojat-ja-Immonen kirjoitti:

Ei kenenkään ole pakko ostaa rotteloita! Kukin ostakoon mistä saa parasta. Tuovat vaikka Helsingistä "laatuauton", jos tuohta löytyy, ihan rappujen eteen sinne Sankkilantielle.
        Missähän ne dollarihymyt muuten lymyävät, kun niitä ei juuri Pielisentiellä näy? Kun ostaa uuden, vaikka vain 50000€ hintaisen kaaran, ei tarvitse remontteja tehdä, varsinkaan kun vaihtaa uuteen aina viiden vuoden välein. On se kumma, kun suurimmalla osalla on parempiosaisten käytettyjä autoja, niitä sitten kehutaan/haukutaan ja "nautitaan" tuulen suhinasta! Tämmöiset vanhojen autojen kuskit eivät tiedä mitään, millaista on ajella oikeasti uudella autolla! Eivät ole ikinä haistaneet uuden auton tuoksua, vain entisten omistajien sätkän, yrjön ja lian hajuja "uudessa" autossaan, joka on kiertänyt tien kenellä. Ja sitten ollaan niin polleata!

• Foorti-sen-olla-pitää
        merkillistä kirjoitti:

Ei kenenkään ole pakko ostaa rotteloita! Kukin ostakoon mistä saa parasta. Tuovat vaikka Helsingistä "laatuauton", jos tuohta löytyy, ihan rappujen eteen sinne Sankkilantielle.
        Missähän ne dollarihymyt muuten lymyävät, kun niitä ei juuri Pielisentiellä näy? Kun ostaa uuden, vaikka vain 50000€ hintaisen kaaran, ei tarvitse remontteja tehdä, varsinkaan kun vaihtaa uuteen aina viiden vuoden välein. On se kumma, kun suurimmalla osalla on parempiosaisten käytettyjä autoja, niitä sitten kehutaan/haukutaan ja "nautitaan" tuulen suhinasta! Tämmöiset vanhojen autojen kuskit eivät tiedä mitään, millaista on ajella oikeasti uudella autolla! Eivät ole ikinä haistaneet uuden auton tuoksua, vain entisten omistajien sätkän, yrjön ja lian hajuja "uudessa" autossaan, joka on kiertänyt tien kenellä. Ja sitten ollaan niin polleata!

Kun vaihtaa uuteen viiden vuoden välein?
        HUH!
        Kuinka sinä, fiksu ja rikas mies viitsit ajaa yli kolme vuotta vanhalla autolla?

Minä olen ajanut aikoinaan todella paljon uusilla autoilla - työkseni. Tiedän mille tuoksuu uusi Toyota, Audi, ja jopa sen mille haisi uusi Lada (se ei tuoksunut).
        Nykyisin tarvikeliikkeistä saa niitä uusien autojen tuoksuja ja vanhat hajut voi otsonoida pois. Tosin en minä ole vielä ostanut sellaista autoa jossa olisi tuoksahtanut oksennus tai edes hiki. Tupakoituihin kärryihin en myöskään haksahda. Minä kun en tupakoi niin tunnistan kyllä nuo inhat hajut.
        Käytettyä ostaessa voi käyttää järkeä ja odottaa sopivaa, se kannattaa ihan varmasti.
        Nautin kun nautinkin käytetystä autostani ja tuulen suhinasta.
        Syy siihen miksi ostan aina hiukan käytetyn on siinä, että aikoinaan olin ostamassa uutta Golfia, mutta minulle puhuttiin vähän järkeä päähän.
        Nyt jo edesmennyt ystäväni (automyyjä) selvitti minulle tuolloin vähän autokaupan niksejä ja hän kehotti ostamaan aina 2-3 vuotta käytetyn ja vähän ajetun ajokin.
        Ymmärrätkö sinä yhtään mitä sen uuden auton vaihtoarvolle tapahtuu ensimmäisten kahden-kolmen vuoden aikana? Pystytköhän käsittämään lainkaan?
        Sellaisessa on se kovin hinta jo laskenut eli joku muu on kärsinyt sen rajuimman arvonaleneman.
        Tällä tavalla minä saan siis lähes uudenveroisen ajopelin jolla on vielä runsaasti käyttöikää ja kilometrejä jäljellä. Kun minä sitten ajelen sillä käytetyllä autolla (joka tuntuu olevan sinulle imago-ongelma) vaikkapa satatuhatta ja menen vaihtamaan sen niin minä voitan siinä jopa 30% verrattuna siihen jos olisin hankkinut aina uuden.
        Tämä tapahtuu jokaikisellä vaihtokerralla.
        Mietipä hiukan jos sinä ostat 30000 (no et tietenkään osta vaan sinä näet unta, että ostat 50000 auton) arvoisen auton ja annat vaihdossa uutena ostamasi kolme vuotta vanhan ajokin ja minä menen ostamaan sen sinun kolme vuotta vanhan ajokkisi (jos olet ajanut sillä reilusti alle satatuhatta ja pitänyt sitä hyvin) ja annan vaihdossa oman, sanotaan nyt kuusi vuotta vanhan ajokkini (vaikkei tämä nykyinen ole vielä läheskään niin vanha) niin kummanko tili vajuu enemmän?
        Mitä sinä sait sillä rahalla?
        Sinä sait helvetin kalliita kilometrejä!
        Seisooko nyt paremmin?
        Onko tiukempi erektio?
        Vai onko niin, että sinä maksat kymmeniä tuhansia siitä, että autosi tuoksuu uudelle (vaihdatko sinä sen auton jos joku pieraisee siinä?).
        Jos minä tunnen, että autoni (se käytetty) ei tuoksu tarpeeksi uudelle niin minä vien pirssini autofiksaamoon ja sanon pojille, että laittavat sen tuoksumaan uudelle. Tulee jonniiverran halavemmaksi.
        Näin se vaan on.
        Palaan vielä tuohon sinun käytetyn auton ongelmaan. Ymmärrän sen hyvin, ettei kaikille sovi ajaa toisen vanhalla. Heikko itsetunto on aina heikko itsetunto.
        Minulla sitä vaivaa ei ole. Minä kun olen vähän laiska niin koetan saada kaiken aina vähän vähemmällä hikoilulla.
        Minä ostan vähän käytetyn auton ja mm. siksi minun ei tarvitse tehdä niin paljon työtä pysyäkseni varoissani. Kysymys ei siis ole siitä, etteikö olisi varaa vaan siitä, että minä pääsen helpommalla kun on kotona annettu vahvempi itsetunto.

• tyylinsä.kullakin

Nyt menossa kahdeksas uusi auto, ei kenenkään entinen, mittarissa valmiina 18 km! Ei juurikaan remonttikuluja, ajan vähän, mutta saan just sen, minkä haluan ja mihin on varaa. Kukin ostakoon vaikka kymmenellä kiertäneen, mutta ei sitten kannata valittaa ja haukkua liikettä tai myyjää. Kun ei ite osaa tehdä autolle mitään, uusi on huolettomin.

• Foorti-foorti
        tyylinsä.kullakin kirjoitti:

Nyt menossa kahdeksas uusi auto, ei kenenkään entinen, mittarissa valmiina 18 km! Ei juurikaan remonttikuluja, ajan vähän, mutta saan just sen, minkä haluan ja mihin on varaa. Kukin ostakoon vaikka kymmenellä kiertäneen, mutta ei sitten kannata valittaa ja haukkua liikettä tai myyjää. Kun ei ite osaa tehdä autolle mitään, uusi on huolettomin.

Think!
        Sanoit tuolla aiemmin mm. näin "Kun ostaa uuden, vaikka vain 50000€ hintaisen kaaran, ei tarvitse remontteja tehdä, varsinkaan kun vaihtaa uuteen aina viiden vuoden välein."
        Nyt sinulla on siis kahdeksas uusi auto. Yhtä autoa pidät n. viisi vuotta.
        Seitsemän uutta autoa tekee siis 35 vuotta ja siihen lisätään tämä nykyinen, joten tulee 35 v. x vuotta. Olettakaamme, että olet hankkinut ensimmäisen uuden auton vaikkapa 22-vuotiaana. Nyt olet siis 57 tai yli.
        Ajatellaanpa, että olet ostanut kahdeksan uutta autoa ja maksanut niistä keskimäärin n. 40000 euroa/kpl (tuolla edellä puhuit 50000 eurosta).
        Hankintojen hinnaksi on siis tullut 320000 euroa, miinus vanhoista saadut hyvitykset.
        Jokaisessa vaihdossa sinä olet polttanut kuitenkin noin 20000-25000 euroa. Ihan helvetin kalliita kilometrejä. Elämäsi aikana olet tuhlannut autoihin lähes 200000 ihan vaan heikon itsetunnon vuoksi.
        Luulis vituttavan kun sen tajuaa.
        Olis varmaan kannattanut ajaa taksilla, mutta siinä taksissahan on saattanut olla muitakin ja ihan oikeasti joku on saattanut oksentaa sinne.

Totuushan on kuitenkin se, että sinä et ole koskaan ostanut uutta autoa vaan ajat edelleen sillä 90-luvun Bemarin rouskulla ja näet päiväunia suurista rahoista ja uusista autoista.
        Ei ne suuret tulot vaan ne pienet menot. Sillä konstilla vaurastuu ihan väkisinkin.
        Herää.
        Opiskele ammatti.
        Mene töihin!

• hau.hau

Ensimmäinen auto 30 vuotiaana. Ammatteja olen opiskellut useammankin ja työtä tehnyt koko aikuisikäni. Meikäläinen kun ei rahaa saanut kuin omasta työstään. Nyt ei tarvitse muuta kuin oleskella ja tehdä mitä huvittaa.
        Muuten, jos kukaan ei ostaisi uusia autoja, mistä niitä käytettyjä riittäisi jokaiselle. Vai onko jossakin käytettyjen autojen tehdas? Käytetyn voi ostaa myös suoraan yksityiseltä omistajalta, ei tarttis haukkua autoliikettä huonoista vanhoista autoista, kukahan ne muuten on huonoiksi ajellut. Eikö liene syyllisiä ne viisi entistä omistajaa! Yksityinen vaatii ne paritonnia heti näppiin, liikkeestä saattaa saada maksuaikaa pikkusummallekin, siinäkö syy, kun enemmän ostetaan liikkeestä, jota sitten haukutaan.

• Opeli

Ja ranskalaisia vain nakkarilta.

• Niin-niin-niinhän
        hau.hau kirjoitti:

Ensimmäinen auto 30 vuotiaana. Ammatteja olen opiskellut useammankin ja työtä tehnyt koko aikuisikäni. Meikäläinen kun ei rahaa saanut kuin omasta työstään. Nyt ei tarvitse muuta kuin oleskella ja tehdä mitä huvittaa.
        Muuten, jos kukaan ei ostaisi uusia autoja, mistä niitä käytettyjä riittäisi jokaiselle. Vai onko jossakin käytettyjen autojen tehdas? Käytetyn voi ostaa myös suoraan yksityiseltä omistajalta, ei tarttis haukkua autoliikettä huonoista vanhoista autoista, kukahan ne muuten on huonoiksi ajellut. Eikö liene syyllisiä ne viisi entistä omistajaa! Yksityinen vaatii ne paritonnia heti näppiin, liikkeestä saattaa saada maksuaikaa pikkusummallekin, siinäkö syy, kun enemmän ostetaan liikkeestä, jota sitten haukutaan.

Ai päiväunia!

"Nyt ei tarvitse muuta kuin oleskella ja tehdä mitä huvittaa. "

Sossu on siitä hyvä, että se maksaa sinunkin päiväunesi. Kun on oikein vilhakka mielikuvitus niin välillä voi kuvitella olevansa kovinkin rikas ja ostavansa uuden auton.

• näinkinkäy

Ja sitäkin tapahtuu että kärrätään audeja trailerilla joensuuhun kun ei lieksassa osata korjata, että se siitä huippuhuollosta!

• veronmaksajana

Voorti ei oo auto,eikä renki immeinen.

• Piian.peräpeili

Piika ei ole nainen eikä sämpylä ole leipää.

• roskaakinko

Ainakin J:kylässä myyjät välttelevät asiakkaita juuri noiden VAG : tuotteiden ominaisuuksien takia .

• konerikkojo50tkmKohalla

Moni autoliike ei enää ota VW-yhtymän autoja ollenkaan konerikkojen ja vaihteistovikojen takia.
        Ja tämä ei ole mollaamista vaan ihan tosiasia.

• homohonda

Lieksalaiset niin persaukisia ettei täällä uusia hyviä uusia autoja nää,jotain crv hondia "joka kodin sitimaastureita"kyllä pyörii,raukoilla varaa edes kunnon maastureita ostaa.

• odhoiuehivbhvd

Mikä on kunnon maasturi? Joku mersu jolla ei voi maastossa ajaa kun sillä ei pääse pahoista paikoista ja siihen tulee naarmuja, ja sitten kaulusköyhää vituttaa kun on makasamaton vielä ja pitäisi korjauttaa!
      Homo BMW autoja lieksassa riittää, niitä pakoputkiviritettyjä jumputtajia!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7780
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5587
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4861
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4793
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      75
      3564
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2828
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      60
      2531
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2448
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2392
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2274
    Aihe