Gill vs Saarenheimo

Hall GILL

Huomasitteko eilen kun Lukon yli parimetrinen Hall Gill huuteli jäähyaitiosta Saarenheimolle ja kysy Heimoa tanssiin, mutta Saarenheimo oli hiljaa kuin mykkä konsanaan? Kyllä siinä oltaisiin Saarenheimoa viety paareilla ulos kaukalosta kun Gill olisi vähän pyöritelly tätä Kärppä-pojua

Vaikka Freak Kärppäfani oletkin, niin tätä ei tarvitse poistaa.

8

535

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wille

      Tämä Gill kyllä munasi itsensä täysin meuhkaamalla jäähyaitiossa. Täys mitättömyys ja "harmaata massaa" NHL:ssä koko jätkä, joita menee 15 tusinaan ja mies heiluu kuin maailman napa.

      Saarenheimoa näytti lähinnä huvittavan tämän Pellen lässytys.

      • Kärppäpoitsu

        Jos olisin Saarenheimo niin olisin minäkin pitänyt suuni visusti ummessa, että ei ala kopsahdella pian nekussa.


    • Saarenheimo osoitti, että itsesuojeluvaisto toimii, sittenkin.

      • jooooooo

        jos saarenhemppa olis avannu suunsa niin ois saanu vastaa huudoistaan välittömästi. oli parempi niin että piti vaan sen turpansa tukossa.
        oishan se aika järkyttävää ottaa tv:ssä turpaan ja KOVAA!


      • Pekkarules
        jooooooo kirjoitti:

        jos saarenhemppa olis avannu suunsa niin ois saanu vastaa huudoistaan välittömästi. oli parempi niin että piti vaan sen turpansa tukossa.
        oishan se aika järkyttävää ottaa tv:ssä turpaan ja KOVAA!

        Siinä ei ois ollu paljo Gillillä sanomista ku Pekka ois sitä vedelly turpaan.


      • jooooooo kirjoitti:

        jos saarenhemppa olis avannu suunsa niin ois saanu vastaa huudoistaan välittömästi. oli parempi niin että piti vaan sen turpansa tukossa.
        oishan se aika järkyttävää ottaa tv:ssä turpaan ja KOVAA!

        Minä olen melkein yhtä rohkea kuin Gill, meinaan minäkin uskaltaisin melkein uhota 30cm lyhyemmälle kaverille jos olis plexit välissä.

        Ääh, Gill on muuten oikein mukava kaveri ja ainakin minä olen iloinen, että pelaa SM-liigassa.

        Metka tyyppi on kyllä Saarenheimokin.

        Pelissä sattuu ja tapahtuu. Täällä nyt on keskustelijoiden turha alkaa uhoamaan yhtään mitään. Gill on rutinoitunut NHL-pelaaja, jolta sujuu hanskaaminen. Ei Saarenheimo ole ainoa, joka ymmärtää omien rahkeidensa rajat Gillin tullessa vastaan. Taitaa Gillin haastajat olla yhden käden sormissa koko liigassa.


      • pökkelö
        rosewater kirjoitti:

        Minä olen melkein yhtä rohkea kuin Gill, meinaan minäkin uskaltaisin melkein uhota 30cm lyhyemmälle kaverille jos olis plexit välissä.

        Ääh, Gill on muuten oikein mukava kaveri ja ainakin minä olen iloinen, että pelaa SM-liigassa.

        Metka tyyppi on kyllä Saarenheimokin.

        Pelissä sattuu ja tapahtuu. Täällä nyt on keskustelijoiden turha alkaa uhoamaan yhtään mitään. Gill on rutinoitunut NHL-pelaaja, jolta sujuu hanskaaminen. Ei Saarenheimo ole ainoa, joka ymmärtää omien rahkeidensa rajat Gillin tullessa vastaan. Taitaa Gillin haastajat olla yhden käden sormissa koko liigassa.

        Niin,siin vois olla Vopatille haastetta.Ois kiva jos Vopat sais turpaansa oikeen kunnolla


    • Laura

      Mä kun olen luullu, että lätkän tarkoitus on pelata kiekkoo eikä etsimällä etsiä tappeluita ja kaikenmaailman hakkaamisia. Jos tappelu alkaa olla itsetarkoitus, niin metsään mennään ja komiasti! Multa tollaset turpajumit saa zero pojoa!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1300
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1137
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      944
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      275
      826
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      715
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      711
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      699
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      637
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      599
    Aihe