Gill vs Saarenheimo

Hall GILL

Huomasitteko eilen kun Lukon yli parimetrinen Hall Gill huuteli jäähyaitiosta Saarenheimolle ja kysy Heimoa tanssiin, mutta Saarenheimo oli hiljaa kuin mykkä konsanaan? Kyllä siinä oltaisiin Saarenheimoa viety paareilla ulos kaukalosta kun Gill olisi vähän pyöritelly tätä Kärppä-pojua

Vaikka Freak Kärppäfani oletkin, niin tätä ei tarvitse poistaa.

8

535

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wille

      Tämä Gill kyllä munasi itsensä täysin meuhkaamalla jäähyaitiossa. Täys mitättömyys ja "harmaata massaa" NHL:ssä koko jätkä, joita menee 15 tusinaan ja mies heiluu kuin maailman napa.

      Saarenheimoa näytti lähinnä huvittavan tämän Pellen lässytys.

      • Kärppäpoitsu

        Jos olisin Saarenheimo niin olisin minäkin pitänyt suuni visusti ummessa, että ei ala kopsahdella pian nekussa.


    • Saarenheimo osoitti, että itsesuojeluvaisto toimii, sittenkin.

      • jooooooo

        jos saarenhemppa olis avannu suunsa niin ois saanu vastaa huudoistaan välittömästi. oli parempi niin että piti vaan sen turpansa tukossa.
        oishan se aika järkyttävää ottaa tv:ssä turpaan ja KOVAA!


      • Pekkarules
        jooooooo kirjoitti:

        jos saarenhemppa olis avannu suunsa niin ois saanu vastaa huudoistaan välittömästi. oli parempi niin että piti vaan sen turpansa tukossa.
        oishan se aika järkyttävää ottaa tv:ssä turpaan ja KOVAA!

        Siinä ei ois ollu paljo Gillillä sanomista ku Pekka ois sitä vedelly turpaan.


      • jooooooo kirjoitti:

        jos saarenhemppa olis avannu suunsa niin ois saanu vastaa huudoistaan välittömästi. oli parempi niin että piti vaan sen turpansa tukossa.
        oishan se aika järkyttävää ottaa tv:ssä turpaan ja KOVAA!

        Minä olen melkein yhtä rohkea kuin Gill, meinaan minäkin uskaltaisin melkein uhota 30cm lyhyemmälle kaverille jos olis plexit välissä.

        Ääh, Gill on muuten oikein mukava kaveri ja ainakin minä olen iloinen, että pelaa SM-liigassa.

        Metka tyyppi on kyllä Saarenheimokin.

        Pelissä sattuu ja tapahtuu. Täällä nyt on keskustelijoiden turha alkaa uhoamaan yhtään mitään. Gill on rutinoitunut NHL-pelaaja, jolta sujuu hanskaaminen. Ei Saarenheimo ole ainoa, joka ymmärtää omien rahkeidensa rajat Gillin tullessa vastaan. Taitaa Gillin haastajat olla yhden käden sormissa koko liigassa.


      • pökkelö
        rosewater kirjoitti:

        Minä olen melkein yhtä rohkea kuin Gill, meinaan minäkin uskaltaisin melkein uhota 30cm lyhyemmälle kaverille jos olis plexit välissä.

        Ääh, Gill on muuten oikein mukava kaveri ja ainakin minä olen iloinen, että pelaa SM-liigassa.

        Metka tyyppi on kyllä Saarenheimokin.

        Pelissä sattuu ja tapahtuu. Täällä nyt on keskustelijoiden turha alkaa uhoamaan yhtään mitään. Gill on rutinoitunut NHL-pelaaja, jolta sujuu hanskaaminen. Ei Saarenheimo ole ainoa, joka ymmärtää omien rahkeidensa rajat Gillin tullessa vastaan. Taitaa Gillin haastajat olla yhden käden sormissa koko liigassa.

        Niin,siin vois olla Vopatille haastetta.Ois kiva jos Vopat sais turpaansa oikeen kunnolla


    • Laura

      Mä kun olen luullu, että lätkän tarkoitus on pelata kiekkoo eikä etsimällä etsiä tappeluita ja kaikenmaailman hakkaamisia. Jos tappelu alkaa olla itsetarkoitus, niin metsään mennään ja komiasti! Multa tollaset turpajumit saa zero pojoa!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe