Kukka muistuttaa ikikukkaa, mutta aina nousee esiin kukkimaan nurmikon leikkauksen jälkeenkin? Kukan väri on vaaleanpunainen, mutta nuorena ihanan tummansävyinen puna.
Sitten on kai joku orvokkilaji, joka ei myöskään häiryynny ruohonleikkurista, vaan heti pukkaa kukkansa esiin?
ps.Uusi (tai se vanha) ongelma, koska ei lähetä viestiä? "Olet poistumassa sivulta"? No, en totta maar, koska haluan kirjoittaa tänne ja olen kirjautunut, ainakin koneeni näytön mukaan.
Nyt tulee sittenkin ilmi minun laskutaitoni ja kirjainten asettelu, etten vain käytä määrättyjä kirjaimia, joita toinen on jo käyttänyt?
Kokeillaan.
Mikä nurmikko kasvi?
2
149
Vastaukset
Mahtaako olla minun entinen maanvaivani, tuhatkaunokki (Bellis perennis),
joka melkein asettui maate ruohonleikkurin alla ja nousi taas terhakasti pystyyn,
kun olin ajanut koko nurmikon? Minun tontillani se kukki heti kun tuli lumeen pälvipaikkoja. Sitä oli valkoisena, vaaleanpunaisena ja tummemman punaisena.Vastasin jo sinulle, että sehän`se, mutta vastaus on mennyt johonkin bittitaivaaseen.
Googlasin myös mainitsemasi kukan ja joku jossain keskustelupalsta lupasi tuoda niitä kottikäryllä!
Minusta ne ovat ihania rivitalopihani nurmikolle, koska mitään muuta "kukkamerta" ei voi tänne laittaa.
Tosin minulla on tuollainen parin`metrin penkki ja siihenkin olen harmikseni istuttanut liiaksi monivuotisia kukkia.
Onneksi siihen mahtuu muutama kurpitsan taimi, kun vain saisin ne nyt pakkasten suojaan, koska kituliaita ovat vielä. Rucola sentään jaksaa joka vuosi tehdä uusia versojaan, jotka ovatkin kevään ensimmäiset vihannekset minulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066852- 954351
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista473648Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483482- 503389
- 1833360
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242889- 672574
- 422414
- 131804