Perssu vihaa sananvapautta

PeräruiskePerssu

Tämähän on aivan selvää kun lukee palstaperssun aloituksia. Niissä mollataan persukriittisiä valehtelijoiksi ja vaikka miksi ja kun pyydetään perusteita ja esittämään yksikin valheellinen väittämä, hiljenee palstaperssu välittömästi aiheesta ja alkaa trollaamisen. Sananvapauden vihaaminen näkyy myös vaateissa tuhota Suomesta vapaa tiedonvälitys ja siirtyä järjestelmään jossa toimittajat ajattelevat "oikein". Eli sama systeemi kuin neuvostoliitossa ja pohjois-koreassa. Nämä roistovaltiot ovatkin palstaperssun ihanne valtioita myös poliittiselta järjestelmältään jossa rikkaat saavat tehdä mitä mielivät ja kansa kärsii. Palstaperssu onkin totalitaristi ja hänen mielestään vain valtio jossa persut on eroteltu lailla ylemmäkis "heikommasta aineksesta" on toimiva ja hyvä valtio. On se hullu se palstaperssu.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä aloitus. Tämä tuskin herättää kuitenkaan tämän suurempaa keskustelua.

    • Palstapersuonhintti

      Perssu ei uskalla vastata. Tyypillinen puskistahuutelija siis.

    • tjuurnalisti

      Vapaa tiedonvälitus on myrkkyä populisteille paitsi silloin kun itse pääsevät sitä hyödyntämään.

    • Palstaperssunaipoikia

      Palstaperssulla on taas vaikeaa. Aloitusten sävy viittaa että palstaperssu on taas vajonnut huumeiden aiheuttamaan psykoosiin...

    • huti2233

      Persut taitaa olla joka asian suhteen pussissa ,uivat ansaan asiassa kuin asiassa.

      • tämä.on.nähty

        Ei ole persuista keskustelijoiksi. Pelkiksi öyhöttäjiksi vain.


    • ValistunutArvaus

      Persun käsitys sananvapaudesta on niin täynnä erilaisia kummallisuuksia, että tuskinpa hän sitä vihaa. Persulle vain on käsittämätöntä, että kaikki ei ole mustaa tai valkoista ja että välillä on tuhansia harmaan sävyjä. Tai että kaikki ongelmat eivät ole kuten törröttävät naulankannat, joista päästään vasaroimalla. Tästä syystä persulla menee joka kerta pussillinen herneitä nenään, kun muut eivät oikein näytä ymmärtävän perun kulloisenkin ajattelutavan erinomaisuutta.

    • Koomisinta tässä on tietysti se, että toimit itse juuri kuten väität "palstapersun" toimivan. Sen liäksi tietysti luot pitkiä ketjuja ihan itseksesi, joissa huudat ja raivoa kun palstapersu" sinua kiusaa, tosiasioilla mutta nehän ovatkin sinulle se arka paikka.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      79
      1869
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      73
      1206
    3. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1084
    4. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      17
      1064
    5. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      271
      897
    6. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      896
    7. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      62
      829
    8. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      819
    9. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      212
      784
    10. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      47
      761
    Aihe