Poistin Avast ohjelman ja asensin tilalle AVG 2015. Ohjelman pitäisi olla Avastia kevyempi! Käyttis Windows 7. Miten ohjelman asetukset? On englannin kielinen. Voisiko joku kertoa tarvittavat asetukset kotikäyttöön!
AVG haittaohjelmat
8
79
Vastaukset
- Avgroskaa
Poista ne ja asenna Panda Cloud free. AVG on raskas ja huono ohjelma.
- vapunen_roskaa
Panda sekoittaa koneita: http://www.zdnet.com/article/panda-antivirus-mistakenly-flags-itself-as-malware-breaks-pcs/
- AVGtoimii
AVG toimi itsellä moitteetta ja kone ei hidastellut yhtään.
- väärässäolet
vapunen_roskaa kirjoitti:
Panda sekoittaa koneita: http://www.zdnet.com/article/panda-antivirus-mistakenly-flags-itself-as-malware-breaks-pcs/
Ei sekoita:D
- vaihtamallaparanee
AVGtoimii kirjoitti:
AVG toimi itsellä moitteetta ja kone ei hidastellut yhtään.
Kyllä se hidastuu.. Huomaat kun vaihdat kevyempään
- avg_ei_enää_hyvä
Itsekin olen pannut merkille että AVG ei todellakaan ole sieltä kevyestä päästä enää. Tässä koneessani on SSD-kovalevy, ja siihen kun laitoin AVG:n niin Windowsin käynnistyminen kesti yhtä kauan kuin perinteisellä HDD-levyllä ilman mitään virusohjelmia. Avastin laitoin tilalle ja pelittää hyvin
- etolisilaittanut
Et olisi Avastia laittanut. Se on yhtä raskas ja täynnä roskatoimintoja..
- Hyvinpelittää
Itselläni on AVG Free toiminut hyvin kymmenisen vuotta. Muistaakseni kutakuinkin kaikki asettuu automaattisesti sopivasti asennuksen yhteydessä. Olen asettanut AVG:n skannaamaan koneeni kerran viikossa. (Options > Advanced settings > Scedules > Sceduled scan). Samasta paikasta olen asettanut skannauksen alkamaan kuusi minuuttia tietokoneen käynnistymisen jälkeen, jos se ei ole auki skannauksen alkamisajankohtana (sunnuntai klo 9.00).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 636190
- 635599
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1284465- 573889
- 143795
- 323219
- 682989
- 592846
- 702599
- 471960