Josko jollain olisi tietoa, mistä saisin Baarikärpänen (Barfly) - elokuvan. Se on 1987 vuodelta ja perustuu Bukowskin kirjaan. Viestin voi jättää postiin : [email protected].
Baarikärpänen - Barfly
5
566
Vastaukset
- KassuU
Sä saat Barflyn DC tai Winmäksän (WinMX) avulla. Tiedätkö sä mistä saan ihmeperheeseen tekstityksen???
- Prisma
Kiitos vihjeestä, yritän sitä kautta. Haluaisin kyllä sen elokuvan myös kansineen ja vhs-versiona, mutta hyvä näinkin. Toivottavasti WinMX toimii.
Ihmeperheen tekstityksestä en tiedä. Hyvä leffa oli teatterissa.
Mikko - Nimetön
Prisma kirjoitti:
Kiitos vihjeestä, yritän sitä kautta. Haluaisin kyllä sen elokuvan myös kansineen ja vhs-versiona, mutta hyvä näinkin. Toivottavasti WinMX toimii.
Ihmeperheen tekstityksestä en tiedä. Hyvä leffa oli teatterissa.
MikkoOnnistuiko sen ottaminen???
- vanha anarkisti
aika hyvin olen törmännyt siihen käytettynä, riippuu tieteskin missä kaupungissa asustat, mutta isommissa ainakin. nimenomaan vhs.
- Prisma
Tampereella asun eikä ainakaan Elokuva-Aitasta löydy. Anna vihje?
Mikko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1971173Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 53851
- 90850
- 46839
- 55789