Suku on paras?

Aarre37vPöljänkulma

Mistähä se johtuu, et aina ku mie nään ja kuulen Harrikan jytinän, miun perssilmäs alkaa kutkuttaan? vai oisko se, ku eno poras minnuu pyllysilmää ku mie olin 5v, mut sitte lähti Harrikal aina karkuu, ku pulissiauto tuli pihalle?

Miks noi jaapponialaiset ei saa kutinaa pyllysilmää?

Sukuvika on, kun pyllysilmä ei luista?

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veikkaanettäaloittaja

      ei päässyt nahkaliivikerhonsa officeriksi ja on siitä katkeroitunut. Muuten, jos mä perustaisin mc-klubin niin mä oisin paitsi pressa myös highjumperexlusivesargeant! Varapressa ois mun paras frendi ja se ois supersneakerexlusivebatman!

    • Softailapina

      Miullapa onki Softaili, vai onks vaa perä hellänä harrikkapileist? Mie tykkään Ranest ja Tomaksest silleenkin, ku niil on Porsteri 1200. Myö yhes ain ajellaa ympäri nakkikikkarii ku pidemmälle ei uskalleta lähtee. voi harrikka hajota tai sit joku vetää pataan ku myö ollaa harrikkajenkiläisii. Myö ollaa yhes erityisoppim... ompa vaikee sana mut koulus siin dorkille tarkotetus aakkostenoppimisluokas.
      Mie lähen Hollolan nakkikikkarille ny.

      • Lätkä_60

        Mitenkä niin Softailapina?

        Täysverinen runkkupaviaani on oikea termi. Olisi tosi mukava katsoa rungerströmiä silmiin ja todeta siellä olevan tyhjyyden.


    • Softailapina

      Kikkaril on kivaa. Otan vaan pillimehun, ku ei oo hilloo muuhu. Kaik ain kyselee miun mopostain jottain. Empä oo piparii kyl suanna, mut oha miul terveet kädet. Ja sitte Softailii kiillottaan kun oma tero on esaks hangattu.
      Vitun kivaa.

    • Monkey23vImpo

      Miulla stondaa ku ma tavaan näit HD juttui. Kertokaa lissää.

    • Kawatyttö

      Softailapina, tehhää rehvit sinne Koivukylän nakkikikkarille. Mie tuun sinne 250 cc Kawasakilla, mut mie hankaan sinun teroo vaiks loppuillan, jos ajelutat minnuu Harrikal. Oon 36-v. ja anusimpi, Klaudia Sifferin näkönen plondi, kolme eriväristä lasta mut anusneitsyys tallella, persaukinen fattaelätti. 4h k Koivukyläs, ylin kerros, 996€ kuussa mut fatta bjuudaa.
      Ota minut nuorena. Jos vielä voit.
      Huomenna klo 20.00 Suomen aikaa. Saat piparia kaikilla mausteilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe