Ainakin kymmenen kertaa auto pyöri ympäri
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1434939527804.html
Selvisikö tuosta hengissä?
3
<50
Vastaukset
Taas joku idiootti saa kirjoittaa että palstapelle tai plastovolvo ym.
- pellet.on.pop
Mitä hittoa! Onko porukka vielä niin kännissä juhannuksen jäljiltä, etteivät sormet toimi. Jonkun se on aloitettava, joten on se pelle, palstapelle, pellejen pelle. Ei yhtään järkevää aloitusta. Ajelee varmaan plastovolvolla, kun ei liikenteestä ymmärrä mitään. On se superpelle, ääretön pelle, kaikkien pellejen äiti, on se, kyllä se on
- IdiootitRatissa
Kyllä on aivotonta ajoa, ei voi muuta sanoa. Noin käy sitten kun se tuuri loppuu. Ja tuskin oli tyypin ensimmäinen kerta kun jotain tuollaista hänelle tapahtuu. Tosin, ei noin hurjia voltteja oteta kovinkaan montaa kertaa, se on aivan varmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329