Puutarha jyrsimen hankinta ja nimenomaan takajyrsin ei hitaastipyörivää normi turhaketta.
https://www.youtube.com/watch?v=QnJwwpkM9BU
Onkohan tuo jo toimiva laite? koneglans kauppaa jonka palvelusta on montaa mieltä.
No jos kuitenkin tuolta. Meneekö tuommoinen kovaan nurmeen kuinka? useampi ajoketa varmaankin mutta möyhentyykö sänkipellonpala? normi jyrsimellä ei tee oikein mitään ,kokeiltu on.
Tuommoinen ei ole sen kummempi luulen http://www.jonsered.com/fi/ct-2105-r/
Takajyrsin Puutarhajyrsin Eurosystems P70 ?
12
2693
Vastaukset
- Neanmois
Minun mielestä takajyrsimessä pitää kyllä terien pyöriä kulkusuuntaa vastaan.
- salosta
Ostin tuollaisen P70 ja sen kaveriksi sen turhakkeen.
Ensin syvältä hitaasti pyörivällä huskulla,
ja päälle porkkanapenkit P70 lla
joka tekee pulveria n 10cm syvältä.
-P70 tankki kannattaa ajaa tyhjäksi, valuttaa talven aikana sylinteriin bensat.
-Ei se sänkipeltoon mene, vaan hyökkää karkuun, nokkapainoa pitää lisätä? - Suomalainenmaajussi
Kellfrillä vastaava kone. Mutta mihin suuntaan nyt sen terän pitää pyöriä? Samaa kun renkaat vai vastaan?
Tunteeko joku Tanskalaista HFM M5:sta? Näyttäisi vastaavalta monitoimilaitteelta kuin tuo Eurosystems P70. Kumpikin taitaa olla aika vanhaa mallia -- voisi tarkoittaa että lastentaudit on tiedossa, mutta tiedä sitten onko vikoja korjattu. Hintaluokka taitaa olla aika samoissa.
Yksi tärkeä tieto olisi varaosien saatavuus. Vähän käytössä Suomessa ja kaikki tilataan kauempaa?
Sellainen kiinnostaa mihin saa lumilingon, jyrsimen ja pitkässä ruohossa menevän leikkurin (ei korvaa tavallista ruohonleikkuria). Vielä en ole ostamassa sitä että ehtii katselee mitä löytyy sarvitraktoreista.- Anonyymi
Vähän leikkikalulta näyttää tanskalainen. Varmaan kiinasta oikeasti. Sitten olisi maestral. On kyllä kalliimpi.
- Anonyymi
Jyrsimenhän pitää nimenomaan olla hitaasti pyörivä, nopeasti pyörivä tuhoaa maan "mururakenteen".
- Anonyymi
Harrastus ja pieni budjetti koneiden ostossa, siis tarkoittaa lumikolaa ja talikkoa jatkossakin... Talikon kanssa ei ainakaan riko maan mururakennetta, joskaan ei se silppua juolavehnän juuria (koottua niitä saa).
Halvasta bensakoneesta saa satunnaisesti apua korjaamisten välillä(?), mutta ehkä noitakin vaihtoehtoja vielä voi tutkia. - Anonyymi
Ostin 150:llä vanhan mutta melko hyvin säilyneen puutarhajyrsimen. Ollut hyvä ostos korjaamisien välissä. Tosin sitä ei alkuhuollon jälkeen ole juurikaan ollut. Tosin pitää myöntää että käytetyt ei sovi avuttomille. Aina niissä jotakin pientä laittamista on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harrastus ja pieni budjetti koneiden ostossa, siis tarkoittaa lumikolaa ja talikkoa jatkossakin... Talikon kanssa ei ainakaan riko maan mururakennetta, joskaan ei se silppua juolavehnän juuria (koottua niitä saa).
Halvasta bensakoneesta saa satunnaisesti apua korjaamisten välillä(?), mutta ehkä noitakin vaihtoehtoja vielä voi tutkia.Niin joo uohtuikin tuosta mainita että tuo rikkaruohojen ja varsinkin juuri juolavehnän juurien pilkkoontuminen on toinen syy miksi ei saisi käyttää nopeasti pyörivää jyrsintä.
- Anonyymi
Olisiko "kahden käden talikko" riittävä?
https://www.google.com/search?q=kahden käden talikko&rlz=1C1GCEA_enFI825FI825&oq=kahden käden talikkoTuo kahden käden talikko näyttää hyvälle vaihtoehdolle. Voisi periaatteessa tehdä itse jos vain mitat löytyy. Valmis olisi varmempi käyttömukavuudelta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2372238Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101818Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse671527Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801235- 611105
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171098TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161008Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42854- 70842