Kukaan ei tuu tykkää mun profiilikuvasta ! :D

kynnykselläoon

Kattooko mahdolliset työnantajat fb-profiileja?? Luulen, että kattoo. Lähens aina kun oon tavannu uuden ihmisen niin oon pannu merkille, että se ilmestyy kaveriehdotuslistalle. Melkeen kaikki käy tsekkaa mun fb-profiilin, vaikka se on IHAN tyhjä. En oo yhtään nykyajassa eli somessa.

Mulla ei oo yhtään oikeeta ystävää. Mulla ei oo läheiset välit edes mun veljien kanssa. Oon 20-vuotias nainen. Mulla ei oo koskaan ollut fb:ssä profiilikuvaa, mutta oon harkinnu laittavani sellasen.. Mitä sitte, vaikka kukaan ei tykkää. En ajatellu julkasta sitä etusivulla. :) Siillti se tuntuu jotenki vähän nololta.. en haluu,että jotkut puoltuntemattomat tulee toisaalta tykkäää siitä säälistä..

Tiedän, tää saattaa ainaki vanhemmista ihmisistä kuulostaa oudolta, mutta niin..

mahdolliset työnantajat näkee että oon hyvännäkönen

-kaikki fb-kaverit ja etäiset perhe ja sukulaiset näkee yhä selkeemmin, että oon eristäytyny muista ihmisistä

-joku saattaa tuntea sääliä

Tyhmä kysymys pääni sisällä.

1

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18_ja_risat

      Kylhän ne välillä varmaan niitä kattelee, ihan vaan varmuuden vuoks, ettei oos it sellanen ihminen joka vois firman imagolle olla haitaks.

      Eihän kaikilla oo kavereita hirveästi, tai ollenkaan, varsinkaan, jos on ollut kiusattuna tai ei ole tullut saatua yhtään kouluajoilta. :/
      Jos laitat profiilikuvas, se tulee siihen etusivulle, mutta toki ei ihan kaikilla, jos on tarpeeks muuta sisältöä. Facebookhan laittaa siihen ns. etusivulle eniten sellasia postauksia asioita joista sun kaverit on tykänny tai se (järjestelmä) olettaa, että se on sellasta sisältöä mitä haluut nähdä.
      Harvemmin kukaan työnantaja enää nykyään ulkonäön perusteella antaa työpaikkaa, mut joo toki siitä etua sulle saatta olla :D Mistä sitä tietää mitä kenenkin päässä liikkuu!

      Aika monella toki on profiileja, joissa ei ole omakuvaa, mutta syitä voi olal monia! Mutta toki se auttaa aina tunnistamaan henkilön, jos on kuva vielä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5035
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe