Kovasti on takki palstapölhöltä

Ihmetteliä

kääntynyt tässä autovero asiassa kun Vasemmistolainen Merja Kyllönen esitti auroveron poistamista kyllä Palstapölhö hehkutteli ajatuksella autokanta nuorentuu ja autot halpenevat ,miksi takki kääntyi hhehh

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Palstapölhö

      Ei minun puheistani kannata mitään välittää muutan mielipiteitäni päivittäin olen tällänen sekopää että anteeksi vaan .

      • Persuissa se annetaan anteeksi, kunhan muistaa kumartaa Soinia - muut tosin ihmettelevät, muttei se haittaa persua.


    • Kohtuutta

      Minä olen luullut että kepulaiset ovat pahimmat fundamentalistit, mutta nyt olen huomannut että persut ovat paljon pahempia fundamentalisteja, vielä pahempia kuin islamilaiset.
      Soinin sanoessa tai tehdessä mitä vain tämä fundamentalistien kuoro huutaa "allah(Soini) on oikeassa ja allah (Soini) on ikuinen. Se mitä tämä on sanonut kuukausi sitten on unohdettu vain tämän päivän sanomiset ja teot ovat "pyhää".
      Vieläkö te ihmettelette islamilaisuutta?

      • Takinkääntäjä12

        Palstapölhö tosiaan oli autoveron alennuksen puolella kun Vasemmisto istui hallituksessa ,kun siellä istuu Persut jotka ehdottivat autoveron laskua joka myöskin toteutui kuten luvattiin ennen vaaleja ,hyvä niin autoliikkeet kiittävät että ratkaisu tuli näin pian .Palstapölhö on tosiaan todellinen takin kääntäjä että aloittaja on aivan oikeasssa .


      • iittooy

        Älkää pilkatko palstpölhöä se onniin tossissaa että naurua pistää tulemaan .


    • Muuan_antipersu

      Autoveron poistaminen nyt oli kuitenkin persujen vaalilupaus. Ja mitä saatiin: neljän vuoden kuluttua keskihintaisen perheauton - sellaisen, jonka perusäänestäjä ostaa, jos yleensä ostaa auton uutena - vero on pudonnut muutamalla satasella. Sen verran saisi autoliikkeessä tingittyä muutenkin, jos on rahoitus kunnossa. Verojen laskemista odotellessa autokauppa on kuitenkin jämähtänyt. Niin, ja vuosittain maksettavaan käyttöveroon jysähti reipas korotus.

      Jos persut haluavat olla ylpeitä tästä "saavutuksestaan", niin mikä minä olen heidän iloaan pilaamaan

      • takkipyörii

        Tosin neljän vuoden päästä inflaatio on nostanut hintoja yli tuon alennuksen. Kyllä tulee Kyllöstä ikävä. Nyt persut saivat autoilustakin entistä kalliimpaa.


      • ii555

        Kyllösen idea alentaa autoveroa ,palstapölhö ontaas vetänyt lääkkeittä roppakaupalla hheh .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      63
      1668
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      73
      1146
    3. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1044
    4. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      13
      924
    5. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      31
      817
    6. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      255
      778
    7. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      749
    8. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      59
      719
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      706
    10. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      208
      706
    Aihe