Moi! Mä haluaisin kysyä teiltä hevosihmisiltä että olenko valmis ylläpitoponiin TEIDÄN mielestänne olen ratsastanut kohta 5 vuotta ja ratsastellut aktiivisesti. Tiedän myös paljos sairauksista ja muista pärjään vaikeimmillakin poneilla myös hevosilla jotka esim:pukittelevat. Olen myös ratsaatanut yksikseni ja käynyt tunneilla. Olen laittanut ruokia loimittanut vienyt tarhaan liikuttanut ja hoitanut myös paljon muuta:)! Tiedän milloin täytyy madottaa kengittää ja raspata. Myös ollut oma hevonen aikuiset olisitva auttamassa jos tarvitsen apua olen kummiskin vasta 10 pian 11 vuotias tyttö:).
ylläpito poni? :)
heppahöperöt222
2
104
Vastaukset
- jcblyggfffioudxo
Kyllä voisit ollakkin ihan valmis jos ottaisit kiltin ponin/hevosen
- tyttö13
Mielestäni olet, mutta laita poni täyshoitotallille jossa apua saatavana. :) Mutta itsehän parhaiten tiedät oletko valmis! :) Itse kohta 14v ja nyt minulla on se tunne, että olen valmis omaan poniin ja nyt saankin sen vuodenvaihteessa. Onnea sinulle ylläpito ponin etsimisessä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513635Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142570Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5972302Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192046KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar781817Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431678- 201658
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1421592Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?951469- 281456