Moi! Mä haluaisin kysyä teiltä hevosihmisiltä että olenko valmis ylläpitoponiin TEIDÄN mielestänne olen ratsastanut kohta 5 vuotta ja ratsastellut aktiivisesti. Tiedän myös paljos sairauksista ja muista pärjään vaikeimmillakin poneilla myös hevosilla jotka esim:pukittelevat. Olen myös ratsaatanut yksikseni ja käynyt tunneilla. Olen laittanut ruokia loimittanut vienyt tarhaan liikuttanut ja hoitanut myös paljon muuta:)! Tiedän milloin täytyy madottaa kengittää ja raspata. Myös ollut oma hevonen aikuiset olisitva auttamassa jos tarvitsen apua olen kummiskin vasta 10 pian 11 vuotias tyttö:).
Vastaukset 2
- jcblyggfffioudxo
Kyllä voisit ollakkin ihan valmis jos ottaisit kiltin ponin/hevosen
- tyttö13
Mielestäni olet, mutta laita poni täyshoitotallille jossa apua saatavana. :) Mutta itsehän parhaiten tiedät oletko valmis! :) Itse kohta 14v ja nyt minulla on se tunne, että olen valmis omaan poniin ja nyt saankin sen vuodenvaihteessa. Onnea sinulle ylläpito ponin etsimisessä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901192
- 73962
- 39651
Muiden vaikutus
Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?82618Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?
Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste144595- 35581
- 45552
Me (n & m)
Toisillemme erityiset, vaikka emme ole toistemme elämässä kuin lyhyinä, ohikiitävinä hetkinä. Uskon, että koet samoin. T14549No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä
Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.29544- 67536