Haluaisin niin kovasti lemmikin. Olen katsonut jo kauan erilaisia lemmikkejä mutta mikään niistä ei sovi minulle:-(. Haluaisin vain kuulla erilaisia eläimiä erityisesti harvinaisia, olisi hyvä myös tietää nettisivuja josta löytyy paljon tietoa.
Eläimiä joita en halua/ tiedän jo
Hyönteiset, kanit, kissat, koirat, papukaijat, gerpiilit, hiiret, marsut, hamsterit, chinchillat,degut, rotat ja kaikki liskot kilpikonnat kotilot kalat ja sen sellaiset. Mutta kiitos jos ehdottelette minulle jotain.:-)
lemmikkiä etsimässä
7
101
Vastaukset
- Harkitsw
Minipossu, siili... Lemmikkieläinvaihtoehtoja on valtavasti. Mutta mitään lemmikkiä ei tule ottaa vain siksi, että se olisi harvinainen/eksoottinen tai "koska haluun". Tutkaile rehellisesti itseäsi ja lemmikkivaihtoehtoja, tutustu niiden käytökseen ja vaatimuksiin, ja päätä rehellisesti oletko vielä edes valmis ottamaan lemmikkiä, josta on aina suuri vastuu.
- svio
Pyysin vain siksi kertomaan harvinaisia lemmikkejä koska, yleiset lemmikit lähes kaikki tietävät. Ne mitkä ovat yleisiä niin niistä en ole löytänyt itselleni lemmikkiä.
- Harkitse
Mitkä ovat siis kriteerisi lemmikille? Eli minkälaista lemmikkiä etsit?
- hevonejjg
Siili on harvinainen lemmikki eläin :-)
- Nanastasia
Maaorava, fretti, siili.
- hhhfjh
Freti on ihana
- Sedä
Mitä haluat lemmikiltäsi ja millä perusteella olet sulkenut pois nuo lemmikit, joita et halua? On tosi vaikea auttaa, jos ei tiedä yhtään mitä haet :P Seurallista, jännää katseltavaa, helppoa, haastavaa..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117