lopettakaa homoks haukkuminen!!!!

antti raukka!

siis todella lapsellista haukkua anttia homoksi ilman aihetta!antti on vasta sitten homo ;jos hän kerta niin sanoo...mutta kun ei ole sanonut!!!eikä tämä ole mikään väittely,vaan tällä hetkellä ainakin totta,ettei ole homo!!!ja vaikka olisikin homo, niin mitä sitten??olisiko se niin kamalaa?? mahtaa anttia ärsyttää,,en tiedä,,mutta toivon jaksamista jos haittaa!!itse ainakin suuttuisin ja pahasti,vaikkei homo haukkumasana olekaa!!! t:antin tunteva

19

1556

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qwerty

      Lukekaa foorumin "keskustelun ohjeet, kirjoittajan vastuu" -ohjeet ja miettikää toisenkin kerran, mitä kirjoitatte.

    • perhonen92

      ei olisi mikää ihme jos olisit antti itte ku noin pitkän saarnan pidit

    • kooop

      Eihän sentään sinua haukuta

    • grg

      Milläs todistat että Antti ei ole homo.

      • Milläs

        Milläs sinä todistat että Antti on homo? Eikö tämä iänikuinen jankutus jo lopu. Aloitus aloituksen jälkeen jauhetaan samaa typerää juttua!


      • Milläs kirjoitti:

        Milläs sinä todistat että Antti on homo? Eikö tämä iänikuinen jankutus jo lopu. Aloitus aloituksen jälkeen jauhetaan samaa typerää juttua!

        Käyhän se DTM;ässä joka tunnetaan homobaarina, se pukeutuu kyllä aika hompsahtavasti, missä on tyttöystävä?, lisäks sillä on helvetin tyttömäinen ääni :P Homo se on...


    • vaan faktaa

      Kenenkään seksuaalisen suuntautumisen julkituominen EI ole haukkumista!

      Rovaniemeläiset tuntuvat tietävän asiasta parhaiten. Vilkaiskaa sieltä (rovaniemi-palstalta)!

      • TulQQ

        "Kenenkään seksuaalisen suuntautumisen julkituominen EI ole haukkumista!"

        Julkituominen? Seksuaalinen suuntautiminen?
        Mielestäni Tuisku Ruisku ei ole maininnut itse olevansa homo, enkä usko hänen olevan homo, vaikka pirusti siltä näyttääkin. Antti laulaa surkeita piisejä.. On surkea laulaja todellakin, mutta ei se hänestä homoa tee.
        Joten Tuiskun seksuaalista suuntautumista ei ole tuotu julki, ei todellakaan. Muiden ihmisten homoksi haukkumista ei tule ottaa todesta, niinkuin jotkut tekevät. Idiootit pikkukakarat nyt nimittävät jokaista surkimusta homoksi, jonka tietävät.
        Yleensä sellaiset samat tyypit, jotka väittävät Index:n oevan bändi, jota se ei todellakaan ole ;)
        Eikä Antti Tuisku muuten ole mikään artisti, ainakaan minä en voisi sanoa sen olevan.


      • hmm...
        TulQQ kirjoitti:

        "Kenenkään seksuaalisen suuntautumisen julkituominen EI ole haukkumista!"

        Julkituominen? Seksuaalinen suuntautiminen?
        Mielestäni Tuisku Ruisku ei ole maininnut itse olevansa homo, enkä usko hänen olevan homo, vaikka pirusti siltä näyttääkin. Antti laulaa surkeita piisejä.. On surkea laulaja todellakin, mutta ei se hänestä homoa tee.
        Joten Tuiskun seksuaalista suuntautumista ei ole tuotu julki, ei todellakaan. Muiden ihmisten homoksi haukkumista ei tule ottaa todesta, niinkuin jotkut tekevät. Idiootit pikkukakarat nyt nimittävät jokaista surkimusta homoksi, jonka tietävät.
        Yleensä sellaiset samat tyypit, jotka väittävät Index:n oevan bändi, jota se ei todellakaan ole ;)
        Eikä Antti Tuisku muuten ole mikään artisti, ainakaan minä en voisi sanoa sen olevan.

        oon samaa mieltä!!!! anttia ei voi sanoo laulajaks ku sille itte tehdään ne biisit ei sen tarvii kun laulaa!!!hyviä jatkoja teille antti-faneille p.s. ens vuonna ette tunne anttia!!!xD


    • pööpöööp

      voi älä itke mut tosi asioille ei voi mitää

      • ränkkä

        toi oli hyvvvä! tää on isompi uutinen ku se et jussi parviainen hirtti ittesä eikä se oo viel lehdes ku mä just kuulin siit mun naapurilta ja mä uskoin sitä- eli mä asun ihan jussin vieres. päättele ite! onko antil tyttöjä vai pikkupoikia kyläs ja mitä ne syö tänään.


    • pitää

      puuteroida nenää kokoajan.

      • limppu

        mä lähen nyt lenkille miettimään onx ana hinaaja vai ei. otan yhen oravan kiinni ja teippaan sen persiiseen antin kuvan ja sidon otuxen haapaan niin näemme mitä muut pihan eläimet tykkää antista.mmmmm......puuterit jääköön stutiolle.....


      • Black pearl
        limppu kirjoitti:

        mä lähen nyt lenkille miettimään onx ana hinaaja vai ei. otan yhen oravan kiinni ja teippaan sen persiiseen antin kuvan ja sidon otuxen haapaan niin näemme mitä muut pihan eläimet tykkää antista.mmmmm......puuterit jääköön stutiolle.....

        no mitä pahaa puuterissa on? käyttibäthän Beatlesitkin aikoinaan puuteria, kun menivät esiintymään, eikä sekään heistä homoja tehnyt. ja nyt jos joku alkaa Beatlesia haukkumaan, niin tietääpä ainakin, että on tosi tyhmä kakara, sillä sattumoisin biitles on maailman suurin ja suosituin bändi... eikä parempaa tule. ei auta haukkua, koska se kaikki haukkuminen on perätöntä sontaa... eikä anttiakaan tarttis haukkua... ketään ei tarttis.


    • mgfghgfhfd

      miks vitussa haukutte sitä homoks jos teil ei oo mitään todisteit..pitäkää lärvinne kiinni jos ette oo siitä varma!!!!!!

      • Kertsi

        Onko homoksi sanominen loukkaus, etenkin jos se pitää paikkansa? Siis miksi te otatte sen haukkumisena ja "kateellisten panetteluna", kun Antista sanotaan, niin kuin se on?
        Pitäisköhän sun mennä hetkeksi ulos raittiiseen ilmaan rauhoittumaan...


      • Mööö
        Kertsi kirjoitti:

        Onko homoksi sanominen loukkaus, etenkin jos se pitää paikkansa? Siis miksi te otatte sen haukkumisena ja "kateellisten panetteluna", kun Antista sanotaan, niin kuin se on?
        Pitäisköhän sun mennä hetkeksi ulos raittiiseen ilmaan rauhoittumaan...

        HAHAHA NY SE VARMISTU!! ANTTI ON HOMO!! MUN TUTTU ON HOMO JA ON ANTINKAA!!! NE TAI NO ANTTI HALUU PITÄÄ SEN SALASSA, KU ANTTI EI KEHTAA TUNNUSTAA OLEVANSA HOMO!! EN YLLÄTTYNY KYL YHTÄÄ KU KUULIN!! xD


      • kövjksjo
        Mööö kirjoitti:

        HAHAHA NY SE VARMISTU!! ANTTI ON HOMO!! MUN TUTTU ON HOMO JA ON ANTINKAA!!! NE TAI NO ANTTI HALUU PITÄÄ SEN SALASSA, KU ANTTI EI KEHTAA TUNNUSTAA OLEVANSA HOMO!! EN YLLÄTTYNY KYL YHTÄÄ KU KUULIN!! xD

        No kerropas kuka sit on tämän antin rakas kenen kanssa se on, koska mä tiedän kenen kanssa antti seurustelee!!!! :)


    • Anonyymi

      Eikö hän konsertin aikana meikkaa ja heiluta takamusta. Ne asutkin on aika homoja. Eikö hänellä ole myös laulu missä lauletaan anaaliseksistä. Aika homohtavalta vaikuttaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3694
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3358
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2438
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1420
    Aihe