Kaupan peruuntumisen vuoksi (ei siis johtunut kissasta, vaan ostajalle tuli ylitsepääsemätön este) olisi vielä yksi kissanpentu varattavissa. Viirullinen tyttöpentu, jolla hieman ruskeaa sävyä turkissa. Emossa on rotukissaa. Isä maatiainen, mutta ei mikään villikissa.
Luovutus heinäkuun lopussa.
Pentuja on hoidettu aikalailla perusteellisesti ja laadukkaalla ruokinnalla, madotukset kunnossa ja ensimmäinen rokotus (sisältää myös muuta ja maksaa 60 €) ylihuomenna, joten hintana en voi oikein pyytää mitään "kymppiä-paria", mutta jos joku on valmis maksamaan pyydetyn hinnan (eläinlääkärimme suositus/ehdotus), 150 € rokotuksen/tarkastuksen kanssa, niin voi kysellä lisää ja voin laittaa kuvia.
Leikkisä ja mukava pentu, voisi sopia myös maatilan kissaksi.
Varsinais-Suomen alueella, lähellä Saloa.
Sähköposti: hemuli22 (at) luukku.com
Myydään yksi kissanpentu
Viirullinen
1
114
Vastaukset
- Viirullinen
Pentu myyty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848505
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593692
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292076