face sitting

ai ai kun olisi ihanaa kun joku kiimassa oleva nainen istuisi naamalle ja pistäisi suorastaan syömään pillunsa.jonka jälkeen pantaisiin tunteella pikkutunneille..

18

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AnaaliMaija_

Faceshitting on vielä paljon kovempi juttu!

• lipsuttelija

Kyllä tuo kasvoille istumis juttu on munkin suosikki siinä kun saa niin kivasti nautiskeltua,sitä saa vain liian harvoin, mitä taas tuohon AnaaliMaijan kommenttiin tulee niin en tajua,en ollenkaan...

• Joo mikäli oiken ymmärsin niin anusmaija tykkää paskoa toisen naamalle.ei sit putoo mitenkään

• outoako
        reppumies1970 kirjoitti:

Joo mikäli oiken ymmärsin niin anusmaija tykkää paskoa toisen naamalle.ei sit putoo mitenkään

halunsa kaikilla

• Ahhh

Täällä ois yks tarjolla ;)

• missäs olet

• oonki_mies

no vittu arvaa!!!!

• lipsuttelija

Ja jos ois vielä hieman runsaampi nainen niin aina ois ihanampaa....;)

• Istuskelia

Hu hu pojat nuorena viiskytkilosena tyttelinä uskalsin tota tehdä, oli kyllä aikas nannaa. Nyt parikymmentä kiloa painavampana en kyllä ole arvannut edes ehdottaa.

• lipsuttelija

Eihän se painosta ole ollenkaan kiinni

• Istuskelia
        lipsuttelija kirjoitti:

Eihän se painosta ole ollenkaan kiinni

No pelkäsin et toinen tukehtus sinne alle. Ku menee vähän kontrolli tossa , varsinkin orkun tullessa.

• lipsuttelija

Turhaan pelkäät siitähän se mies vain innostuis lisää kun tuntis et nautit

• miksi vaan haaveilette??kysykää naisiltanne rohkeasti!kyllä naisetkin siitä voi nauttia.

• Aijaijai

Aijai teke mieli miestä joka nuolis tuollatavalla ...

• lipsuttelija

Ja siitä pitävä istuskelija olis kans kiva tavata....

• klikkaa nikkii...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      953
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe