Inhoan Karalahtea!

Kettu

Jos joku pelaaja jota Sm-liigassa eniten inhoaa pitäisi nimetä niin minä inhoan eniten Jere Karalahtea!

Syy on hyvin yksinkertaine:Jere on häpeäksi ei pelkästään Hifkille vaan koko Suomen Jääkiekkoilulle. Jeren kaltainen juoppo ei kuulu Sm-liigaan koska hän huono esimerkki nuorille kiekkopelaajille.

Lisäksi vielä inhoan Karalahtea koska Karalahti on Hifkin tj Pentti Matikaisen ja ed.mainitun joukkueen valmentajan Hannu Aravirran kultapoju.

Vaikka Jere tulisi kirves kädessä Matikaisen tai
Aravirran kotiin kännissä niin hän saa kaiken anteeksi ja pelaa krapulassa seuraavan pelin.

Eniten harmittaa että Karalahti pääsee maajoukkueeseen. Jere ei ole maajoukkueen arvoinen. Jere ei ole edes hyvä pelaaja vaan ihan lusmu.

6

283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itkijä

Taas Jere kittaa kaljaa koneeseen ja mä juon vaan limppaa, nyyh nyyh. Sitäpaitsi Jere on huono esimerkki nuorille, nyyh nyyh. Eikä Jereä pidä valita maajoukkueeseen, nyyh, koska Jere nyyh juo sielläkin kaljaa, nyyyyyh!

• Minä kunnioitan Jere Karalahtea. Monet muut saisi ottaa hänestä mallia monessakin asiassa.

Karalahti ei ole ainoa pelaaja SM-liigassa, jolle alkoholin kohtuukäyttö on vaikeaa. Jere on maineensa vanki ja hänen tekemisensä on suurennuslasin alla. Eräät muut pelaajat saavat vastaavat anteeksi ilman kohua.

• Öööh

Ihmettelen sitä, että mikä on joidenkin mielestä juoppo?! Aina kun Jere käy baarissa, niin joku näkee ja ilmoittaa Seiskaan, että täällä se taas on. Muistaakseni Kara on vuoden aikana neljästi nähty Helsingin baareissa ja se tekee joidenkin mielestä Jerestä juopon. No, jos vetää viikon aikana neljästi känät, niin mun mielestä ihminen ei ole vielä sillonkaan juoppo.

• Öööh kirjoitti:

Ihmettelen sitä, että mikä on joidenkin mielestä juoppo?! Aina kun Jere käy baarissa, niin joku näkee ja ilmoittaa Seiskaan, että täällä se taas on. Muistaakseni Kara on vuoden aikana neljästi nähty Helsingin baareissa ja se tekee joidenkin mielestä Jerestä juopon. No, jos vetää viikon aikana neljästi känät, niin mun mielestä ihminen ei ole vielä sillonkaan juoppo.

Juuri tästä on kysymys. Aina löytyy ihmisiä, jotka kuvittelevat olevansa jotain, kun heidän juoruilunsa ansiosta joku päätyy otsikoihin.

• VFI
        Öööh kirjoitti:

Niin, mikä on juoppo ja mikä on narkomaani? Eikö tuolla jollain kaverilla ole taipumusta myös alkoholia kovempiin myrkkyihin...

• vanha doku

minäkin vanha doku pärjäisin liigassa ei näköjään paljon kuntoa tarvita kun voi dokailla silloin kuin huvittaa!!! luulisi että nykypäivänä valmennus on niin tiukkaa ja kontrolloitua että ei paljon ois varaa rillutella eri asia on lomilla ja muilla vapailla!! kahdesta tasavertaisesta pelurista normaalin pelimihen ja tuuri juopon väliltä valitsisin kyllä tuuri juopon ainakin dokukaveriksi!!!????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      44
      3888
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1879
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1326
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1202
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      980
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      190
      975
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      228
      954
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      927
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      800
    10. Jälkiviisauttako

Kun katsot taaksepäin, tekisitkö jotain asioita toisin kaivattusi suhteen? Vai onko kaikki mennyt, niin kuin piti?
      Ikävä
      79
      799
    Aihe