Inhoan Karalahtea!

Kettu

Jos joku pelaaja jota Sm-liigassa eniten inhoaa pitäisi nimetä niin minä inhoan eniten Jere Karalahtea!

Syy on hyvin yksinkertaine:Jere on häpeäksi ei pelkästään Hifkille vaan koko Suomen Jääkiekkoilulle. Jeren kaltainen juoppo ei kuulu Sm-liigaan koska hän huono esimerkki nuorille kiekkopelaajille.

Lisäksi vielä inhoan Karalahtea koska Karalahti on Hifkin tj Pentti Matikaisen ja ed.mainitun joukkueen valmentajan Hannu Aravirran kultapoju.

Vaikka Jere tulisi kirves kädessä Matikaisen tai
Aravirran kotiin kännissä niin hän saa kaiken anteeksi ja pelaa krapulassa seuraavan pelin.

Eniten harmittaa että Karalahti pääsee maajoukkueeseen. Jere ei ole maajoukkueen arvoinen. Jere ei ole edes hyvä pelaaja vaan ihan lusmu.

6

311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itkijä

      Taas Jere kittaa kaljaa koneeseen ja mä juon vaan limppaa, nyyh nyyh. Sitäpaitsi Jere on huono esimerkki nuorille, nyyh nyyh. Eikä Jereä pidä valita maajoukkueeseen, nyyh, koska Jere nyyh juo sielläkin kaljaa, nyyyyyh!

    • Minä kunnioitan Jere Karalahtea. Monet muut saisi ottaa hänestä mallia monessakin asiassa.

      Karalahti ei ole ainoa pelaaja SM-liigassa, jolle alkoholin kohtuukäyttö on vaikeaa. Jere on maineensa vanki ja hänen tekemisensä on suurennuslasin alla. Eräät muut pelaajat saavat vastaavat anteeksi ilman kohua.

      • Öööh

        Ihmettelen sitä, että mikä on joidenkin mielestä juoppo?! Aina kun Jere käy baarissa, niin joku näkee ja ilmoittaa Seiskaan, että täällä se taas on. Muistaakseni Kara on vuoden aikana neljästi nähty Helsingin baareissa ja se tekee joidenkin mielestä Jerestä juopon. No, jos vetää viikon aikana neljästi känät, niin mun mielestä ihminen ei ole vielä sillonkaan juoppo.


      • Öööh kirjoitti:

        Ihmettelen sitä, että mikä on joidenkin mielestä juoppo?! Aina kun Jere käy baarissa, niin joku näkee ja ilmoittaa Seiskaan, että täällä se taas on. Muistaakseni Kara on vuoden aikana neljästi nähty Helsingin baareissa ja se tekee joidenkin mielestä Jerestä juopon. No, jos vetää viikon aikana neljästi känät, niin mun mielestä ihminen ei ole vielä sillonkaan juoppo.

        Juuri tästä on kysymys. Aina löytyy ihmisiä, jotka kuvittelevat olevansa jotain, kun heidän juoruilunsa ansiosta joku päätyy otsikoihin.


      • VFI
        Öööh kirjoitti:

        Ihmettelen sitä, että mikä on joidenkin mielestä juoppo?! Aina kun Jere käy baarissa, niin joku näkee ja ilmoittaa Seiskaan, että täällä se taas on. Muistaakseni Kara on vuoden aikana neljästi nähty Helsingin baareissa ja se tekee joidenkin mielestä Jerestä juopon. No, jos vetää viikon aikana neljästi känät, niin mun mielestä ihminen ei ole vielä sillonkaan juoppo.

        Niin, mikä on juoppo ja mikä on narkomaani? Eikö tuolla jollain kaverilla ole taipumusta myös alkoholia kovempiin myrkkyihin...


    • vanha doku

      minäkin vanha doku pärjäisin liigassa ei näköjään paljon kuntoa tarvita kun voi dokailla silloin kuin huvittaa!!! luulisi että nykypäivänä valmennus on niin tiukkaa ja kontrolloitua että ei paljon ois varaa rillutella eri asia on lomilla ja muilla vapailla!! kahdesta tasavertaisesta pelurista normaalin pelimihen ja tuuri juopon väliltä valitsisin kyllä tuuri juopon ainakin dokukaveriksi!!!????

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1153
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1018
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      852
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      808
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      254
      681
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      675
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      574
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      569
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      535
    Aihe