Jos joku pelaaja jota Sm-liigassa eniten inhoaa pitäisi nimetä niin minä inhoan eniten Jere Karalahtea!
Syy on hyvin yksinkertaine:Jere on häpeäksi ei pelkästään Hifkille vaan koko Suomen Jääkiekkoilulle. Jeren kaltainen juoppo ei kuulu Sm-liigaan koska hän huono esimerkki nuorille kiekkopelaajille.
Lisäksi vielä inhoan Karalahtea koska Karalahti on Hifkin tj Pentti Matikaisen ja ed.mainitun joukkueen valmentajan Hannu Aravirran kultapoju.
Vaikka Jere tulisi kirves kädessä Matikaisen tai
Aravirran kotiin kännissä niin hän saa kaiken anteeksi ja pelaa krapulassa seuraavan pelin.
Eniten harmittaa että Karalahti pääsee maajoukkueeseen. Jere ei ole maajoukkueen arvoinen. Jere ei ole edes hyvä pelaaja vaan ihan lusmu.
Inhoan Karalahtea!
6
311
Vastaukset
- Itkijä
Taas Jere kittaa kaljaa koneeseen ja mä juon vaan limppaa, nyyh nyyh. Sitäpaitsi Jere on huono esimerkki nuorille, nyyh nyyh. Eikä Jereä pidä valita maajoukkueeseen, nyyh, koska Jere nyyh juo sielläkin kaljaa, nyyyyyh!
Minä kunnioitan Jere Karalahtea. Monet muut saisi ottaa hänestä mallia monessakin asiassa.
Karalahti ei ole ainoa pelaaja SM-liigassa, jolle alkoholin kohtuukäyttö on vaikeaa. Jere on maineensa vanki ja hänen tekemisensä on suurennuslasin alla. Eräät muut pelaajat saavat vastaavat anteeksi ilman kohua.- Öööh
Ihmettelen sitä, että mikä on joidenkin mielestä juoppo?! Aina kun Jere käy baarissa, niin joku näkee ja ilmoittaa Seiskaan, että täällä se taas on. Muistaakseni Kara on vuoden aikana neljästi nähty Helsingin baareissa ja se tekee joidenkin mielestä Jerestä juopon. No, jos vetää viikon aikana neljästi känät, niin mun mielestä ihminen ei ole vielä sillonkaan juoppo.
Öööh kirjoitti:
Ihmettelen sitä, että mikä on joidenkin mielestä juoppo?! Aina kun Jere käy baarissa, niin joku näkee ja ilmoittaa Seiskaan, että täällä se taas on. Muistaakseni Kara on vuoden aikana neljästi nähty Helsingin baareissa ja se tekee joidenkin mielestä Jerestä juopon. No, jos vetää viikon aikana neljästi känät, niin mun mielestä ihminen ei ole vielä sillonkaan juoppo.
Juuri tästä on kysymys. Aina löytyy ihmisiä, jotka kuvittelevat olevansa jotain, kun heidän juoruilunsa ansiosta joku päätyy otsikoihin.
- VFI
Öööh kirjoitti:
Ihmettelen sitä, että mikä on joidenkin mielestä juoppo?! Aina kun Jere käy baarissa, niin joku näkee ja ilmoittaa Seiskaan, että täällä se taas on. Muistaakseni Kara on vuoden aikana neljästi nähty Helsingin baareissa ja se tekee joidenkin mielestä Jerestä juopon. No, jos vetää viikon aikana neljästi känät, niin mun mielestä ihminen ei ole vielä sillonkaan juoppo.
Niin, mikä on juoppo ja mikä on narkomaani? Eikö tuolla jollain kaverilla ole taipumusta myös alkoholia kovempiin myrkkyihin...
- vanha doku
minäkin vanha doku pärjäisin liigassa ei näköjään paljon kuntoa tarvita kun voi dokailla silloin kuin huvittaa!!! luulisi että nykypäivänä valmennus on niin tiukkaa ja kontrolloitua että ei paljon ois varaa rillutella eri asia on lomilla ja muilla vapailla!! kahdesta tasavertaisesta pelurista normaalin pelimihen ja tuuri juopon väliltä valitsisin kyllä tuuri juopon ainakin dokukaveriksi!!!????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504