Inhoan Karalahtea!

Kettu

Jos joku pelaaja jota Sm-liigassa eniten inhoaa pitäisi nimetä niin minä inhoan eniten Jere Karalahtea!

Syy on hyvin yksinkertaine:Jere on häpeäksi ei pelkästään Hifkille vaan koko Suomen Jääkiekkoilulle. Jeren kaltainen juoppo ei kuulu Sm-liigaan koska hän huono esimerkki nuorille kiekkopelaajille.

Lisäksi vielä inhoan Karalahtea koska Karalahti on Hifkin tj Pentti Matikaisen ja ed.mainitun joukkueen valmentajan Hannu Aravirran kultapoju.

Vaikka Jere tulisi kirves kädessä Matikaisen tai
Aravirran kotiin kännissä niin hän saa kaiken anteeksi ja pelaa krapulassa seuraavan pelin.

Eniten harmittaa että Karalahti pääsee maajoukkueeseen. Jere ei ole maajoukkueen arvoinen. Jere ei ole edes hyvä pelaaja vaan ihan lusmu.

6

311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itkijä

      Taas Jere kittaa kaljaa koneeseen ja mä juon vaan limppaa, nyyh nyyh. Sitäpaitsi Jere on huono esimerkki nuorille, nyyh nyyh. Eikä Jereä pidä valita maajoukkueeseen, nyyh, koska Jere nyyh juo sielläkin kaljaa, nyyyyyh!

    • Minä kunnioitan Jere Karalahtea. Monet muut saisi ottaa hänestä mallia monessakin asiassa.

      Karalahti ei ole ainoa pelaaja SM-liigassa, jolle alkoholin kohtuukäyttö on vaikeaa. Jere on maineensa vanki ja hänen tekemisensä on suurennuslasin alla. Eräät muut pelaajat saavat vastaavat anteeksi ilman kohua.

      • Öööh

        Ihmettelen sitä, että mikä on joidenkin mielestä juoppo?! Aina kun Jere käy baarissa, niin joku näkee ja ilmoittaa Seiskaan, että täällä se taas on. Muistaakseni Kara on vuoden aikana neljästi nähty Helsingin baareissa ja se tekee joidenkin mielestä Jerestä juopon. No, jos vetää viikon aikana neljästi känät, niin mun mielestä ihminen ei ole vielä sillonkaan juoppo.


      • Öööh kirjoitti:

        Ihmettelen sitä, että mikä on joidenkin mielestä juoppo?! Aina kun Jere käy baarissa, niin joku näkee ja ilmoittaa Seiskaan, että täällä se taas on. Muistaakseni Kara on vuoden aikana neljästi nähty Helsingin baareissa ja se tekee joidenkin mielestä Jerestä juopon. No, jos vetää viikon aikana neljästi känät, niin mun mielestä ihminen ei ole vielä sillonkaan juoppo.

        Juuri tästä on kysymys. Aina löytyy ihmisiä, jotka kuvittelevat olevansa jotain, kun heidän juoruilunsa ansiosta joku päätyy otsikoihin.


      • VFI
        Öööh kirjoitti:

        Ihmettelen sitä, että mikä on joidenkin mielestä juoppo?! Aina kun Jere käy baarissa, niin joku näkee ja ilmoittaa Seiskaan, että täällä se taas on. Muistaakseni Kara on vuoden aikana neljästi nähty Helsingin baareissa ja se tekee joidenkin mielestä Jerestä juopon. No, jos vetää viikon aikana neljästi känät, niin mun mielestä ihminen ei ole vielä sillonkaan juoppo.

        Niin, mikä on juoppo ja mikä on narkomaani? Eikö tuolla jollain kaverilla ole taipumusta myös alkoholia kovempiin myrkkyihin...


    • vanha doku

      minäkin vanha doku pärjäisin liigassa ei näköjään paljon kuntoa tarvita kun voi dokailla silloin kuin huvittaa!!! luulisi että nykypäivänä valmennus on niin tiukkaa ja kontrolloitua että ei paljon ois varaa rillutella eri asia on lomilla ja muilla vapailla!! kahdesta tasavertaisesta pelurista normaalin pelimihen ja tuuri juopon väliltä valitsisin kyllä tuuri juopon ainakin dokukaveriksi!!!????

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe