Persut "vastustaa" taakanjakoa

1616paneepoikia

No jos niin kovasti ovat hallituksen linjaa vastaan, mikseivät lähde hallituksesta? Ehkäpä siksi etteivät todellisuudessa vastusta, vaan pitävät yllä vähän teatteria hölmömpien hämäämiseksi. Persujenkin kannattajien olisi hyvä oppi erottamaan todellinen vastustaminen vastustamisesta näön vuoksi. Kuten sipilä jo aiemmin totesi, on hallituksen linja hallitusohjelman mukainen ja siihen linjaan ovat perussuomalaisetkin sitoutuneet. Eli tämän päivän ns. uutinen oli tiedossa jo valmiiksi. Kuten olen aiemminkin todennut on persut siis sama paska mutta eri paketissa kuin muutkin puolueet.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erittäin hyvin sanottu,mun äänestäminen loppu tähän vuoteen....ihan sama mitä äänestää ni paskaa tulee,eli ihan muuta mitä luvataan.

    • Melrone

      Tai sitten tietävät, ettei EU;ssa enemmistö hyväksy pakko-taakanjakoa, eikös esitys vedetty komissiosta pois sitä varten. Taisi olla orpon kusetusyritystä.

      • 161paneepoikia

        Mitä se haittaa? Taaknjako tulee kumminkin. Ja soini ei hirveämmin ole vastustellut.


      • Melrone
        161paneepoikia kirjoitti:

        Mitä se haittaa? Taaknjako tulee kumminkin. Ja soini ei hirveämmin ole vastustellut.

        Mitä sä nyt sitten haluat oikein kertoa? Totta kai taakanjako tulee, se on tätä perkeleen EU;ta, mutta nyt se on vapaaehtoista otta niitä risteilyturisteja.


      • jeevel

        Soini on kehunut olevansa elämän puolustaja, tottakai persut patakristillsinä
        osoittavat rakkauttaan ja huolenpitoa hädänalaisiin.
        Vai oliko se niin että Raamatussa kielletään köyhien pakolaisten auttaminen?


      • 1616
        jeevel kirjoitti:

        Soini on kehunut olevansa elämän puolustaja, tottakai persut patakristillsinä
        osoittavat rakkauttaan ja huolenpitoa hädänalaisiin.
        Vai oliko se niin että Raamatussa kielletään köyhien pakolaisten auttaminen?

        Meillä ei ole toiminut edellistenkään pakolaistaustaisten maahanmuuttajien kotouttaminen, ja pelkästään ilmastollisesti olemme jo niin erilainen, että ei maksa vaivaa tänne niitä lisää rahdata - ongelmia riittävästi ilmankin.


      • 1616paneepoikia-
        Melrone kirjoitti:

        Mitä sä nyt sitten haluat oikein kertoa? Totta kai taakanjako tulee, se on tätä perkeleen EU;ta, mutta nyt se on vapaaehtoista otta niitä risteilyturisteja.

        No sitä että eipä soinilta hirveämmin kritiikkiä päätöksestä ole kuultu vaikka mies EU-kriittinen väittää olevansa.


    • Sama mies, eri verkkarit.

    • kovasti

      Eikös tuo taakanjako nyt kuulu suomalaisille tytöille jota osoittavat rakkauttaan ja huolenpitoa ”hädänalaisiin”?

    • ristiriitaa

      Mitä mahtaa Soini itse mielessään miettiä tästä asiasta? Hänen kannattajansa ovat valmiita silmää räpäyttämättä jättämään ihmisiä kuolemaan, jotta saisivat oman leipänsä päälle vielä viidennenkin kinkkusiivun. Mutta ajatteleeko Soini koskaan, että abortin vastustaminen ei oikein sovi yhteen ihmisten kuolemaan jättämisen kanssa?

      • No, siinä ehkäpä sitten kuolee muutama enemmän.
        Mahdotonta ja turhaa kantaa täällä, toisella puolella maapalloa asiasta huonoa omaatuntoa, sillä mikäli asiasta eivät ole kiinnostuneet nuo maat josta lähtijät ovat, kansaninväliset järjestöt, joilla olisi valta ja voima lopettaa tuollaiset toimet, ja ennen kaikkea, niin kauan kuin rikollinen sotateollisuus rahastaa lukutaidottomia vallankaappauksiin - ei maksa vaivaa puuttua asiaan. Rahat kiinni, ja sinne ei mene kukaan, eikä tule ulos kukaan. Sinne ei viedä mitään eikä tuoda mitään, kyllä se keskinäinen sopu alkkaisi hottentotillakin löytymään.


      • ristiriitaa

        Ai jaa? Että kun joku jossain ei välitä, sinunkaan ei tarvitse välittää? Lisää tekosyitä?


    • ristiriitaa

      Hottentotit ovat muuten pääasiassa Botswanassa ja Namibiassa asuva kansa. En tiennytkään, että he ovat lähteneet liikkeelle sieltä eteläisestä Afrikasta ja pyrkivät Välimeren yli Eurooppaan.

    • kansa.tietää

      Soini pettää AINA.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      63
      1668
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      73
      1146
    3. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1044
    4. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      13
      924
    5. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      31
      817
    6. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      255
      778
    7. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      749
    8. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      59
      719
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      706
    10. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      208
      706
    Aihe