Mikä avuksi kun mulla on ollut jännitysvatsa niin kauan kuin muistan eli jo alle kouluiästä. Saan aamuisin hetätä n pari tuntia ennen töihin lähtöä. Jotta pääsen liikkeelle. Julkisia kulkuvälineitä en voi käyttää enkä mennä sellaisiin paikkoihin joissa ei ole vessaa lähellä. Olen töissä puhdastilassa ja sieltä pikaisesti vessaan lähtö ei ole nopeaa. Apua ja neuvoja kaivaten.
jännitys vatsa 40 vuotta
2
152
Vastaukset
- Neuvojatännekin
Sama juttu minulla. Kumpa tähän löytyisi jokin tehokas helpotus. Psykologilla käynnit ja lääkkeet auttoivat jonkin verran minua. Rasittava vaiva ja usein tuntuu että kunpa voisi vain jäädä kotiin ja olla rauhassa.
- 6plus
Minullakin jännitykseen reagoi suolisto. Minä joudun kanssa valmistautumaan jännittävään tilanteeseen jo tuntia aikaisemmin, että ehdin käydä mahdollisimman monta kertaa vessassa ja saan suolistoni tyhjäksi. Sitten otan Imocur ripulilääkettä tabletin, se alkaa vaikuttamaan noin tunnin kuluttua kunnolla. Se rauhoittaa kummasti mahan väännön. Lisäksi mulla on jännitykseen Propral 10 mg. Se rauhoittaa mahaa myös ja vapinaa ja hikoilua. Bentsoja en ole tarvinnut , näillä olen pärjännyt. Tietty aloittajalla on hankalampaa kun jännitys rajoittaa ihan arkipäivää. Mulla vain maha reagoi yleensä jollekin poikkeukselliselle asialle kuten lentomatka, juhlat, teatterit ym. en tiedä miksi , vaikka ihan positiivisella mielellä aina lähden jännittäviin tilanteisiin. Moni ei varmaan ymmärrä, miten joidenkin ihmisten elämä voi olla näin hankalaa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005027513- 2302630
- 262571
- 1601897
- 1141758
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31479Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357- 761173
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621158IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41145