haja-asutusalueille ns. pienpuhdistamoja Paimiossakin. Nyt on kuitenkin ilmennyt, että sijoittaminen niihin olisi mennyt kankkulan kaivoon, kun parinkymmenen vuoden päästä on liityttävä kuitenkin kunnalliseen viemäriverkkoon. Ei kaupparatsut siitä mitään maininneet. Moni tuli huijatuksi ja osa puhdistamojen toimittajista meni konkurssiin ennen kuin laitteitakaan nurkkiin ilmestyi. Rahat tietysti kelpasivat.
Muutama vuosi sitten kaupattiin
3
67
Vastaukset
- vanhassavaraparee
Juu, tuollaisissa pienpuhdistamoissa on sitä huippuelektroniikkaa, kuten paineviemärivehkeissäkin. Se ei ainaista kosteutta ja suolaisia kusihöyryjä kestä ukkosesta puhumattakaan. Siksi vanha systeemi on paras vaihtoehto, kun ei vesistöjäkään ole lähimain.
- harmillista
On myös osoittautunut, että ns. uimurikytkimet toimivat epäluotettavasti likakaivoissa, koska joukossa on kiinteää ainesta, joka muodostaa paksun kalvon pinnalle. Siksi ei häiriövalokaan aina syty, vaikka häiriö olisi pahalaatuinenkin.
- pakko_hankinta
Eihän kukaan odottanutkaan niille pienpuhdistamoille toimivuutta. Bisnes ei takaa toimivuutta.
Moni tuttavani (ei paimiolaisia) ovat tätä samaa asiaa ihmetelleet.
Ehkä jokin idea on tässäkin pakkobisneksessä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184