Rinne IL:lle:"En yksinkertaisesti ehdi"
Rinne luovuttaa pankkivaltuustopaikkansa Urpilaiselle.
Lähde:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015062519928606_uu.shtml
Miten pienpuolueen johtaminen voi olla noin kiireistä ?
Urpilainen pankkivaltuustoon
25
<50
Vastaukset
Paljonko siinä vähenee työt jos haluaa tilintarkastajan viran tilalle Urpilaiselta. Vaikka samapa tuo, ei ole äijästä muitakaan virkojaan hoitamaan. Eipä silti, minua ei juuri liikuta sossujen puolueen kannatus. Tai jos uppoaa suohon, lienee se vaan positiivista.
- kakakak
Todellisuudessa Suomen Pankin tilintarkastajan työ on kokopäivätoimi jos sitä työtä tekee!
Miten sitä sitten hoitelee puoluejohtaja, jolla jo varmasti monta monituista muuta virkaa?
- Irtisanoutukaakummatkin
Minkä takia nää Urpolaiset ja Rinteet ylipäätänsä on tuhlaamassa kansan rahoja eduskunnassa, kun on jo nähty että niistä kummastakaan osaamattomasta ei ole mihinkään. Kuinka hölmö on hölmö joka ei tajua luovuttaa ajoissa. Lopettakaa ja menkää vaikka kunnalle siivojiksi ehkä siellä joku saattaa teitäkin uskoa.
- Että_taas_kierroksilla
Helinä-keiju3, satunnainenkommentoija , Irtisanoutukaakummatkin jne. yksi ja sama nimimerkki kysyy ja vastaa.
Hyvin yksinkertaista. Eduskuntavaaleissa heitä on äänestänyt suuri joukko kansalaisia, joten koetapa nyt yksinkertaisella järjenjuoksulla saada asia ymmärretyksi, miksi parjaamasi henkilöt ovat kansanedustajina.
Mene sinä luuttuamaan lattioita ja anna muiden hoitaa tehtävät, johon riittää osaamista. - Intti_Ranne
"Hyvin yksinkertaista. Eduskuntavaaleissa heitä on äänestänyt suuri joukko kansalaisia"
Ei liene liian raju veikkaus sanoa, että heitä on äänestänyt suuri joukko DEMAREITA. Voi myös olla, että avokkipotilaita päästettiin isoja määriä vaalipäivänä uurnille. Noiden kahden läpimeno on sen verran uskomatonta, etenkin Rinteen kohdalla.
"yksinkertaisella järjenjuoksulla saada asia ymmärretyksi, miksi parjaamasi henkilöt ovat kansanedustajina."
Nimimerkki "Irtisanoutukaakummatkin" ei todellakaan ole ainoa joka ihmettelee, kuka on riittävän tyhmä äänestääkseen yleensä demareita ja erityisesti noita kahta. Rinteen ketkuiluja voi lukea mm täältä:
http://liberalismi.net/wiki/Antti_Rinne
Rinteen kausi valtionvarainministerinä oli lähinnä vitsi ja varsin huono sellainen. Hänen "ansionsa" osoittavat että hän on sopimaton kaikkeen toisten rahojen käsittelyyn.
Rinne valittiin suurella 77 000 euron vaalibudjetilla:
http://www.vaalirahoitus.fi/fi/index/vaalirahailmoituksia/ilmoituslistaus/EV2015/02/VNeagwRsN/E_VI_EV2015.html
Budjetin suuruutta kuvaa hyvin se seikka, että samasta vaalipiiristä valitulla Kokoomuksen Elina Lepomäellä oli reilun 61 000 euron budjetti. Itse asiassa jopa Kokoomuksen ehdokkaista ainoastaan Eero Lehti ja Kai Mykkänen ylittivät (99 000 ja 93 000) vastaavasti (Kaikki luvut pyöristettyjä) ylittivät Rinteen budjetin. Toisaalta Eero Lehti maksoi kampanjansa kokonaan itse, kun taas Rinne ei pistänyt kampanjaansa senttiäkään omaa rahaa.
Rinteen suuri budjetti tuli lukuunottamatta 2 000 euroa yrityksiltä saatua tukea (Pistää muuten ihmettelemään, minkälainen yritys ampuu itseään jalkaan ja antaa demarille vaaliavustusta.) SDP:ltä ja sen puoluejärjestöiltä. - Logiikka_puuttuu_jutusta
"Riittävän tyhmä äänestääkseen yleensä demareita..."
Mikäs se niin vaivaa, jos joku demareita äänestää. Eikös Suomi ole vapaa maa vai ollaanko me yhden puolueen afrikkalaisessa tai kiinalaisessa valtiossa.
Mutta kun noin "ainoana ja oikeana totuuden äänitorvena" haluat sivistää muita ja vaatia äänestämään jotain muuta puoluetta, kerropa nyt muille tyhmille miksi pitäisi olla kanssasi samaa mieltä. Eli siis mitä ehdotat vaihtoehdoiksi riittävän tyhmille demareita äänestäneille? - Intti_Ranne
"Mikäs se niin vaivaa, jos joku demareita äänestää."
Suosittelisin lukemaan tuon puheenvuoron jota nimimerkki kommentoi.
"Eikös Suomi ole vapaa maa"
Onko joku väittänyt jotain muuta? Vaikka jos se demareista olisi kiinni niin vapauksia olisi varmaankin reilusti vähemmän kuin nykyisin.
"Eli siis mitä ehdotat vaihtoehdoiksi riittävän tyhmille demareita äänestäneille?"
Sanotaanpa asia näin: Demareita äänestävät yleensä toiset demarit ja ne ihmiset, joilla ei ole kovin selkeitä poliittisia mielipiteitä. Puolue on paljon esillä joten se tarttuu helposti "haaviin" vaalipäivänä. Siten on hieman makaaberia lähteä kysymään "Ketä pitäisi äänestää?" sillä se ei vastaa itse pulmaan: Ihmisillä ei ole tietoa politiikasta mennessä äänestyskopille.
Siten kysyjä lähestyy ongelmaa samalla tavoin kuin silmälääkäri, joka heti kun potilas sanoo "Näköni ei ole ennallaan." vastaa "Tässä on minun silmälasini käyttöösi." Luultavasti useimmat ihmiset eivät kovin paljon luottaisi tuon lääkärin ratkaisuun, sillä hän ei ole tehnyt diagnoosia potilaalle. Siten nimimerkki tuossa antaa mainion esimerkin demarillisesta lähestymistavasta ongelmaan: Kaikille Yksi Oikea (Sosialidemokraattinen) Totuus jonka me määrittelemme.
Itse näen ratkaisuna sen, että ihmiset todella ottavat selvää eri puolueista ja tutustuvat ehdokkaisiin, mieluiten henkilökohtaisesti. Kaivavat tietoa hellittämättä mistä vain löytävät ja miettivät mitä se tieto merkitsee. Ajattelu on tässä pääasia: Demari on aina antamassa vastauksen. Mutta minä sanon, usko vasta kun olet itse ottanut selvää. Kun ihmisellä on tietoa hän näkee sopivan toiminnan.
- DemuLoisiiVaan
Kaksi pelleä jakaa paikkoja toisilleen ja kansalaiset kärsii.
- Intti_Ranne
Toisin ilmaistuna: Ketkun tilalle tuli bimbo
- jsssj
JunttiRinne valmistautuu jo poislähtöön.
- SuomlaineN
Puolueen kannattaisi ostaa Jutalle uudet verkkosukat niin saisi taas pyllistellä!
- Pummipoliitikot
Paksu jutta sai palkkioviran huijarikaveriltaan. Mon mukavaa loisia verovaroilla, kun työläiset maksaa ja kärsii.
- Intti_Ranne
Omasta mielestäni pankkivaltuustoon ei tarvittaisi ensimmäistäkään demaria, mutta olen tuolla alempana listannut tapauksia Liberalismiwikista, jotka osoittavat että Rinne on täysin sopimaton tuollaiseen luottamustehtävään. (Varmaan kaikenlaisiin luottamustehtäviin.)
- JuttaPalatkoot
Eipä kannattaisi mollata edellistä puheenjohtajaa kun nykyinen johtaa vain ay- liikettä. Parempi olisi palata puolueeksi.
- Intti_Ranne
On hyvä että Rinne luopui paikasta. Oikea syy luopumiseen olisi kuitenkin ollut sopimattomuus, koska Rinteeltä tunnetusti puuttuu rehellisyyttä jota tuollainen asema olisi vaatinut.
http://liberalismi.net/wiki/Antti_Rinne
Listataanpa Rinteen "ansioita":
- 1995 ja 1996: Rinne joutui maksamaan 25 000 markan (n 4 200 euroa) vahingonkorvaukset isännöimälleen taloyhtiölle. Syyt olivat:
* Omien puhelinlaskujen maksaminen yhtiön varoista
* Jätti kokonaan toimittamatta tositteet vuodelta 1991
* Puutteellinen kirjanpito taloyhtiön rahaliikenteestä
* Taloudellisten vahinkojen aiheuttaminen taloyhtiölle
Pelkästään tämän osion vuosilta 1995 ja 1996 pitäisi olla selkeä merkki siitä, että Rinne ei sovi yhtään mihinkään virkaan, jossa joutuu käsittelemään muiden rahoja. Rahan ottaminen yhtiöltä silloin kun henkilöllä on ottamiseen valtuus ja sitä seuraava tuon rahan käyttäminen OMIIN kuluihin on kavaltamista. Ei yksikään merkittävä pankki esimerkiksi ottaisi tällaista ihmistä työhön. Miksi sitten valtio?
- 1996: Rinne menetti paikkansa AKT:n lakimiehenä kirjoitettuaan matkalaskunsa kahteen kertaan
- 2009 Rinne sai moitteeet finanssivalvonnalta sisäpiiritietojen laittomasta ilmaisusta
- 2011: Rinne pisti ammattiliitto PRO:n työntekijät työajalla työskentelemään vaimonsa (Joka tietenkin myös kuuluu SDP:hen) vaalikampanjaa. (Jälleen oman aseman ja yhteisten resurssien väärinkäyttöä.)
Lisäksi Rinne on tuomittu laittomista lakoista sakkoihin ja persujen puoluesihteeri sanoi pitävänsä Rinteen törkeitä huomautuksia persuista vihapuheena.
Kaikista yksittäisistä asioista demareita puolueena ja ihmisinä kuvaa kaikkein parhaiten se, että tällainen ketku on heidän puheenjohtajansa. - yksinkertaisesti
Menikö tässä nyt lapsi pesuveden mukana. Eikö tulekaan Jutan lupaamaa puolueen hajottamista ja varjohallitusta. Minä jo ehdin luulla, että niistä on täydet vakuudet.
Kyllä meillä nyt on pätevä pankkivaltuutettu, hän on ihan maisteri. Tuleeko Jutasta seuraava Suomen Pankin johtaja?- Intti_Ranne
Pätevä salailemaan vakuussopimuksia, se on varma. Urpilaisen ja Rinteen välillä on lähinnä aste-ero luotettavuudessa. Urpilainenhan matkusti "yksityismatkalle" Bilderberg kokoukseen ottamalla rahat valtion kassasta muhkean ministerinpalkkansa päälle.
Toivokaamme, että Suomen pankki olisi ikuisesti vapautettu demarijohtajista. - itsennenolaatte
Kaikki valtioinvarainministerit ovat kutsuttuina osallistuneet Bilderberg kokouksiin eivätkä maksa matkoja itse. Stubb osallistui tänä vuonna.Kovin paljon tietoa ja ymmärrystä vailla olevaa sakkiä tänne kirjoittelee typeryyksiä. Ei ne Keput ja Kokoomuslaiset ym puolueen edustajat maksa matkojaan itse. Todella Lapsellista ja turhaa kirjoitella tuollaisia vääristelyitä.
- JutastaPidetään
Eduskunnan valiokuntiin kuten Suomen pankin valtuustoon valitaan edustajat kansanedustajien joukosta.Tänne Kirjoittelijat ovat kovin tietämätöntä porukkaa kaikesta,osa tietysti on haukkujan omasta päästä tulevia vääristyneitä kuvitelmia ja osa täyttä tahallista puppua. Eduskunnan sivuilta löytyy tiedot,nimet kaikista valiokunta edustajista. Rinne tapojensa mukaisesti kahmi itselleen röyhkeästi monta paikkaa ja pitkäaikaisena ja pätevänä edustajana Urpilainen syrjäytettiin. Rinne toimii kuin norsu posliini kaupassa. Tekee vahinkoa mikä oli ennustettavissa. Vaikka ei olisi SDP kannattaja Urpilaisen kohtelu on ollut tuomittavaa tyhmyyttä.
- Intti_Ranne
Urpilaisesta pidetään? Epäilemättä hän on parempi moraaliltaan kuin Rinne (Rinteen "saavutuksia" tuolla ylempänä listattuna) mutta muistan itse vielä keskustelutilaisuudet Urpilaisen ollessa ministerinä, kun hänelle huudettiin "Eroa".
"Vaikka ei olisi SDP kannattaja Urpilaisen kohtelu on ollut tuomittavaa tyhmyyttä."
Jos on tekemisissä alkoholistin kanssa, ei yleensä ylläty jos tämän puhe sammaltaa, kävely horjuu ja nenä punertaa. Jotenkin joillain ihmisillä kuitenkin näyttää olevan se käsitys, että demaripuolueessa saisi reilua kohtelua.
Urpilaista ei kukaan ole pakottanut politiikkaan ja juuri demareihin. - Faktaapukkaa
Intti_Ranne kirjoitti:
Urpilaisesta pidetään? Epäilemättä hän on parempi moraaliltaan kuin Rinne (Rinteen "saavutuksia" tuolla ylempänä listattuna) mutta muistan itse vielä keskustelutilaisuudet Urpilaisen ollessa ministerinä, kun hänelle huudettiin "Eroa".
"Vaikka ei olisi SDP kannattaja Urpilaisen kohtelu on ollut tuomittavaa tyhmyyttä."
Jos on tekemisissä alkoholistin kanssa, ei yleensä ylläty jos tämän puhe sammaltaa, kävely horjuu ja nenä punertaa. Jotenkin joillain ihmisillä kuitenkin näyttää olevan se käsitys, että demaripuolueessa saisi reilua kohtelua.
Urpilaista ei kukaan ole pakottanut politiikkaan ja juuri demareihin.Eihän koskaan ole ollut demari vaan kokkare.
- väärintekojaseuraus
Ennen SDP puoluekokousta 2014 tehty kyselyn Sdp kannattajilla ja koko väestölle: Tulos enemmistö kaikista kannatti Urpilaisen jatkavan pj-na,puolueen kansanedustajat myös. Kokouksessa sitten Rinteen ja Ay liikkeen agitoimat hölmöt syrjäyttivät Jutan. Tuloksena kannatuksen pysyvä lasku tyhmyydestä ja Ay vallan himosta.
- jussssst
Jutta on taidoiltaan ja älyltään Suomen historian huonoin rahaministeri. Jutan hyysääminen on suurta vastuuttomuutta.
- kysymysc
Joitakin aikoja sitten oli lehdissä kuinka Urpilainen on ALKON hallintoneuvostossa ja palkkiota n 10000 euroa vudessa, eikä yhdessäkään kokouksessa käynyt.
Tätä samaa touhuakos tämäkin on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 367191
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 624009
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292978Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362973Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452596Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262535- 301942
- 401883
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731787