Meille on tuonut tähän asti, kaikki eBay ja muualtakin tilatut, jos ei ole mahtunut postiluukusta on soittanut kelloa jne. Nyt vaihtui posteljooni eikä ole yhtään pakettia tuotu kotiin, vain lappu että saa postista noutaa.
Tuoko posteljooni Kiinan pikkupaketit kotiin ?
6
135
Vastaukset
- Kusti-ei-polje
Laiskistui.
Eipä täällä ole koskaan viitsinyt perille asti toimittaa, jos siitä ei ole erikseen maksanut.
Harvaan asutuilla alueilla muistaakseni edelleen on voimassa Postin kotiinkantovelvoite pikkupaketeille jos postitoimipaikka on tiettyä etäisyyttä kauempana kodista.- aloittaja.vaan
taas tuotiin kotiin, 8 pakettia, oli nuori,
vanha mamma ei näytä tuovan,
joulun aikoihin eläkkeelle jäänyt herra toi lähes 1000 pakettia 8 v aikana.
- PoztiCucci
Postissa on työ on joustavaa, saa jakaja päättää milloin vie milloin ei. Juuri noin toimi homma Kiinassakin juuri lukemani Mao kirjan mukaan : )
- KustiKusettaa
Älkääs nyt, koittakaas itse kantaa muille netistä tilattua pa**aa postin pa**apalkalla, itse ainakin tekisin juuri noin jos työssäni siihen kerta olisi mahdollisuus. Tämähän vain todistaa että jakajien pomot ei tee hommiaan, eikä yhtään kukaan valvo mitään. Ettei olis mätä koko laitos kautta linjan.
- postia.työllistävä
Postilla on velvollisuus tuoda ja onhan se myös ekologinen asia.
ajatelkaa jos minäkin olisin käynyt 2 km päässä postissa 2800 kertaa, hakemassa paketteja. Nyt vähän paranee kun koko perus postitoimisto lopetetaan ja jutut siirtyy kauppoihin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422224- 241780
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271435- 1091264
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151229- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107864Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846