Olen varttuneempi mies, avioliitossa 30 vuotta. Toista kymmentä vuotta sitten vaimoni päätti ettei enää tarvitse seksiä, joten en kai sitten minäkään. Kuitenkin olen mies kaikkine sukupuolisine tarpeineni, joita en voi - tai en siis saa - tyydyttää. Vaimoa ei kiinnosta, vieraisiin en saa mennä... Tätäkö siis loppuelämäni on?
Haaveilen rauhallisesta yhdynnästä, en pidä mistään röykyttämisestä. Tahtoisin tuntea läheisyyden, hitaan ja rauhallisen yhteyden, kehojen yhteen sulautumisen... jotain tuollaista, en varmaan osaa kuvata. Hiusten silitys, hyväily, suukottelu... Sellaista tahtoisin, muttei se nykymaailmassa liene mahdollista.
Taidan olla nössö...
Pakkoselibaatti
ajasto
3
<50
Vastaukset
Vaihtoehtosi:
1. Käy vieraissa
2. Jätä vaimosi
3. Jatka nykyiseen malliin
Mikä tuntuu pahimmalta, mikä parhaimmalta?
Ikävä tilanne. Itse valitsin aina kakkosvaihtoehdon..- Kiimainenmimmi
Ei tollasta päätöstä voi tehdä toisen puolesta. Halukkaita naisia kyllä löytyy.
- ajasto
Kiimainenmimmi kirjoitti:
Ei tollasta päätöstä voi tehdä toisen puolesta. Halukkaita naisia kyllä löytyy.
Kun vaan löytäs jostain...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.1435247Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei904692Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka514278Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti73983Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j123781Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden493684Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle313615Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.553363Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12383- 1912331