Cadillac vai BMW

Cadillacilla_ostarille

Olen kahden vaiheilla valitessani premium autoa.
Vaihtoehtoina ovat Cadillac CTS tai BMW 700 sarja.
Bemarit ovat paljon ajettuja.
Pelkään leimautuvani lippahattu kuljettajaksi bemarilla liikkuessani.
Bemareista tulee mieleen sodanjälkeiset kääpiöautot. Samoin Baijerin nahkahousut.

Cadillacin prestiisi on hiukan toisenlaista ehkä antaa hiukan varakkaamman vaikutelman.
Mielikuva Cadillacista on luksusauto kaikkina aikoina. Autonvalmistuksen standardoinnin kehittäjä.

20

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mersulla_mennään

      BMW 700? Olen sitä ikäluokkaa, että muistan tuon ajopelin oikein hyvin! Kaksisylinterinen moottoripyörän moottori ja sitä rataa. Aikansa autokaunottaria.
      http://tinyurl.com/oqnqz8y

      BMW 700 oli aikanaan 1960-luvulla ensimmäinen kouluni pihalla nähty oppilaan kulkupelinä toiminut auto. Olin pari luokkaa kuskia alempana koulussa opiskeleva koltiainen, mutta pääsin joskus välitunnilla istumaan Bemariin ja kuuntelemaan autoradiota. Ihan oopiumiin verrattavaa premiumia!

    • Bemarilla_ostarille

      Jees mesemies elää historiassa, eikä taida tietää että bemareita on
      100-sarjasta 800-sarjaan tai 1-sarjasta 7-sarjaan puhujasta riippuen.
      BMW 700 oli tosiaan sodanjälkeinen pula-ajan ajokki, ehkä hiukan automaisempi kuin katetut moottoripyörät kuten Isetta

    • Nendk

      Cadillac ei ole premium vaan jopa skodaa heikompi tekele. Pysy erossa cadillakeista ja muista fiiatin kaltaisita.

      • Muahahahaaaa

        Jep....Osta Cadillacin sijasta Scodillac.......


    • Tekniikka_haltuun

      Kun kaikki muut auton valmistaja viilasivat osat toisiinsa sopiviksi yksi kerrallaan teki Cadillac autoja yhteensopivista osista.

    • Käriläkki

      Bensa syöppö lotja!

      • Käddy

        Sitä saa lisää huoltoasemilta, jos et ole sattunut huomaamaan..........


      • res.kulj.au

        Onko sinulla paljonkin kokemusta uudemmista Cadillaceista?
        Omien KOKEMUSTENI perusteella, jenkkikasit on taloudellisempia kuin saksalaisten kasikoneiset.
        Esim. itselläni ollut A6 Audi 4,2 V8 , jaksoi hämmästyttää, kuinka niin pieni moottori vei niin paljon bensaa, antaen silti niin heikon suorituskyvyn.
        Verrokkina oli vaimoni LT1 moottorinen Pontia Firebird.


    • voiKuinkaNoloaHui

      melko asenteellista teinikeskustelua, noloa jos tuolle tasolle taantuu.

    • kerralla.auto

      Ei edes pidä verrata itäauto BMW:tä ja legendaarista amerikkalaista ikonia Cadillacia keskenään. Osta Cadillac.

    • caddy__

      itellä yks kokemus cadillaceist.. fleetwood-77..
      istut sisään, käynnistät, vaihde D.. äänettömyys, totaalinen luksus, ajonautinto..

    • Karseitakoppeja

      Kannattaa pysyä erossa muovirämä kädilläkeistä jotka ovat samaa tasoa kun daewuut ja servoletit. Automies ei amerikkalaisiin vanhanaikaisiin autoihin koske.

      • kilometriennielijä

        Olis se seittemän sattaa sarjan bemu unelma, antais kunnon kyydit!


    • heitänprovon
    • Karseitaaaautoja

      Casillac vai bmw hahaha mikä vertaus. Cadillac on servoletti kiiltävillä listoilla(muovia). Halvalla tehty eikä kukaan sellaisia halua saatika niitä voi myydä mihkään muutaku ilmasiks. Ongelmajätettä kaikki. Jaguar alkaa olee pikkuhiljaa samassa kastissa. Kamalia tekeleitä. Uudet jaket menettää arvonsa parissa vuodessa.

    • jebulizz

      BMW urheilussempi ja ajettavuus varmasti parempi ja laatukin.
      Cadillac on taas todella hienostunut ja erittäin hiljainen ja kulkee kuin juna,
      mutkissa kyllä kallistelee liikaa.
      Ulkonäkö = Makuasia

    • Noi on täysin erilaiset autot. Caddy on melkeen kuin laiva siinä missä BMW nautinnollinen ajettava. Jos laiva on mieleen niin sitten Caddy muutta muuten BMW,

    • vaikeamyytäväon

      Joku tuossa taisi mainitakkin, niin Cadillacin jälleenmyyntiarvo on olematon verrattuna BMW:hen.

    • Cadillakki

      Mikä se on se BMW:n yhteydessä mainittu urheilullisuus?
      BMW on kovapenkkinen
      Kova jousitus
      Epämukava siis.
      "Urheilullinen äänimaailma", siis kova pörinä.
      Jos taas puhutaan että sillä voi ajaa mutkaisella tiellä....Kaikissa autoissa on kääntyvät etupyörät.
      Suomen tiet ja nopeudet eivä ole kovaa ajoa varten. Saksassakin on varsin vähän rajoittamattomien nopeuksien teitä.

      Auton tulee olla sekä sisältä että ulkoa ääneton.
      Penkkien tulee olla mukavat istua, ei puujakkaraa muistuttavat.
      Kaikkien autojen suorituskyky riittää Suomen oloihin.
      Kaikkien autojen arvostus on mielikuvia, sillä ei ole järjen kanssa mitään tekemistä.
      BMW:lle on luotu "urheilullinen" mielikuvitusmaailma joka vetoaa kehityymättömiin luonteisiin ja muihin punaniskoihin, erityisesti rehvasteleviin nousukkaisiin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe