Mieheni haluaa usrin seksiä, mutta tuntuu että hän ajattelee vain itseään. Esileikki kestää tosi vähän en ehdi kiiho2ttua, lisäksi hän ei suutele ja hyväile ei ennen eikä rakastelun aikana. Hän vonkaa seksiä ja valittaa ettei saa sitä tarpeeksi, mutta minua ei kiinnosta sellainen läheisyys missä ei oteta tarpeitani huomioon. Muuttuuko hän koskaan? Miten saan miehen ottamaan minut huomioon enemmän sängyssä?
Miten saan mieheni suutelemaan?
6
341
Vastaukset
- Kokemustaon
Puhumalla.Vaikeaahan se yleensä on,helppo toisen sanoa että puhukaa.Onko miehesi käyttäytynyt samoin alusta asti? Miten olet päätynyt suhteeseen,jossa seksi ei toimi.Sänkyhommat kun toimii, silloin yleensä kaikki toimii.Kerro tunteistasi ja halustasi suudella.Jos hän välittää sinusta ,yrittää varmaan enemmän ottaa sinua huomioon. Hyvää loppukesää ja onnea yritykseen.
- YouJelly
Avaamalla sen tuppisuusi, tietenkin. Mun mies puhuu ja pussaa, mutta johtunee siitä että aivoissa liikkuu muutakin kuin pillu. ;)
- VaihtamallaMiestä
Huonoihin seksitaitoihin voi löytyä parannus, välinpitämättömyyteen ja itsekkyyteen ei. Jätä se sika.
- hommaa
vieras mies viereen anna ukkos kattoo mitä hän tekee/miten et sää saat tyydytyksen sit jos ei ala onnaa laita kierrätykseen
- usrinetsijä
emme ole kokeilleet vosuni kanssa usrin seksiä, kun ei tiiä mitä se on. olemme etsineet vaikka mitkä vosubaarit,ei kukaan tiiä., joku uus kiinalainen jutska varmaan
- Restlesss
Kamppailet täysin samojen asioiden kanssa kuin minäkin! Jos tahdot että "lyödään viisaat päämme yhteen" asian suhteen niin laita meiliosoitteesi niin otan yhteyttä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115237Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493392Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle913224Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku402926- 811847
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411580450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1271555Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311436Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1301234- 161149