Olen ylipainoinen ja läskiä roikkuu joka puolella ja reidet ja maha on jo tuplasti suurempia kuin tavallista. Ehkä jopa triplasti, varsinkin jos istuu alas. Joka kerta kun ajattelen vähänkään itseäni tai ulkonäköäni, tulee mieleen väkisin kuinka oksettavan läski olen. Jokainen kaverini on normaalipainoinen, ja voin vain kuvitella kuinka helppoa heillä on esim. ottaa vaatteita pois ja päälle. Joka kerta kun istun pöntölläkin ainoa asia mitä ajattelen on että kuinka mukava heidän on käydä paskalla ilman että perse leviää ringin ulkopuolelle! Asia vaivaa tuhottoman paljon, on kamalaa, kun ei ikinä voi tuntea oloaan seksikkääksi tai vähänkään haluttavasti. Voisin tehdä itsemurhan helposti vain ja ainoastaan ulkonäköni takia. Niin paljon se häiritsee. Laihdutus on uskomattoman vaikeaa, olen muuttanut elintapani kaksi vuotta sitten, ja turhauttaa todella paljon kun ei ole tullut MITÄÄN muutosta!! Yhä samat läskit roikkuu yllä, ei sille mitään voi, ainoa tapa päästä eroon kamalasta vartalosta on niin sanotusti vapauttaa sielu tästä maailmasta lopullisesti.
Ei näin voi elää!
6
221
Vastaukset
- Kylläsesiitä
Hei, sinä tarvitset vertaistukea että pääset tuosta itseinhostasi. Et ole maailman ainoa lihava, hakeudu kaltaistesi joukkoon, niin saat seuraa ja ajankulua. Ei selvinnyt oletko mies vai nainen mutta on paljon ihmisiä jotka pitävät tukevammista pojista tai tytöistä, kyllä sinua halutaan, usko vaan, jopa himoitaan. Opettele ensin rakastamaan itseäsi, hoitamaan ja hellimään omaa olemustasi. Siitä se lähtee. Sanoit että sinulla on kavereita, hyvä, et ole yksin, laajenna tuttavapiiriäsi niin omat murheet pienenee. Nauti elämästäsi, älä laihduta, elä ja liiku, syö normaalisti niin elämänlaatusi paranee. Ja uskon että sinua rakastetaan jo nyt , perhe, ystävät ja läheiset. Olet monelle hyvin tärkeä, usko vaan...
- vihaanvihaanVIHAAN
Joo, kyllä rakastetaan ja pidetään, mutta onko siitäkään iloa jos itseään ei pysty rakastamaan. Ja on aika vaikea uskoa että joku saattaisi pitää haluttavana jos omasta mielestä on oksettava. Sitä paitsi en haluaisi mennä muiden lihavien seuraan koska pidän kaikkia lihavia oksettavina, en vain itseäni. Mutta kiitos vinkeistä :)
- Läskiiiiiih
Vitun läski
- paastoavaan
Aina se ei auta, että muuttaa elintavat terveellisiksi. Minulla on kilpirauhasen vajaatoiminta ja se estää laihtumasta normaalisti. Lääkkeetkään ei hirveesti auta. Inhoan hyllyäviä läskejäni vatsan seudulla. Teen kaikkeni että laihtuisin normaalipainoiseksi lievästä ylipainosta.
- vihaanvihaanVIHAAN
Jep... kaipa tässä pitää alkaa keräämään rahaa johonkin leikkaukseen mistä saa ylimääräset läskit ja nahkat pois. Toivottavasti säkin löydät jonkun sopivan konstin. :)
- Alje
Mikään ei estä laihtumasta. Muuten voisit elää ilman ravintoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254793Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa113459Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1283231Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss282686Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu822414Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181793Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91414Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1201283Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101249Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41218