Hapatettu Vuohelan gluteeniton tattarilimppu oli vielä viime vuoden puolella todella herkullista syötävää.
Tämän vuoden alkupuolella kuitenkin sen laatu mielestäni ratkaisevasti heikentyi. Maku muuttui hiivaiseksi ja paistaminen on jäänyt ainakin minun makuuni keskeneräiseksi. Olin asiasta yhteydessä leipomoon josta kerrottiin tehdyn muutoksia paistolinjastoon. Korjausta ei kuitenkaan asiassa luvattu. Kaupassa tein havainnon, että vaaleaksi paistetut limput alkoivat jäädä hyllyyn eikä kauppias niitä enää ole tilannutkaan myyntitappion pelossa. Onko muilla vastaavia kokemuksia tuotteen laadusta. En ole sitä enää muutamaan kuukauteen löytänytkään kotipaikkani kaupasta. Muita Vuohelan tuotteita kyllä löytyy.
Harmittaa kovasti kun ei enää voi herkutella tummaksi paistetulla hapanlimpulla.
Vuohelan tattarilimppu
Lutikkalainen
1
<50
Vastaukset
- böööö
en ole koskaan tuota limppua maistanut tai edes nähnyt kaupoissa, olen syönyt Vuohelan gluteenittomia tuotteita n, puoli vuotta ja kaikki ovat parempia kuin ulkomaiset vastaavat. ehkä täälläkään ei ole sitä limppua enään ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399