Mitä mieltä tästä ?

Jos haluat tavata jonkun,
joka pystyy korjaamaan
minkä tahansa
epämieluisan tilanteen,
joka pystyy tekemään sinut onnelliseksi
riippumatta siitä mitä muut
sanovat tai uskovat,
katso peiliin
ja lausu tämä taikasana:
HEI

-Richard Bach-

20

144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastakysymys

      Miten itse ymmärrät tuon asian?

      • Itse ymmärrän avaimen ja vastauksen löytyvän itsestä. Ns. peiliinkatsomien paikka. Entäs itse? :)


      • vastakysymys

        No jotain sellaista sain irti tuosta myös. No on sitä peilikuvaa kyllä tuijotettu, ihan meditaatioharjoituksesta käy melkeinpä :) Kyllä itsestään oppii tykkäämään vaikka pakolla, varmaankin


      • vastakysymys kirjoitti:

        No jotain sellaista sain irti tuosta myös. No on sitä peilikuvaa kyllä tuijotettu, ihan meditaatioharjoituksesta käy melkeinpä :) Kyllä itsestään oppii tykkäämään vaikka pakolla, varmaankin

        Näin se voi olla :)


      • vastakysymys

        Namaste


      • vastakysymys kirjoitti:

        Namaste

        Namaste (namastē) eli namaskar on etenkin Intiassa yleinen tervehdys. Hindut käyttävät namastea kaikkialla tavattaessa ja hyvästeltäessä niin tuttuja kuin vieraitakin.[1]

        Namaste tehdään laittamalla kädet rinnan korkeudella yhteen sormet ylöspäin ja kumartamalla kevyesti.[1] Samalla sanotaan kielestä riippuen “Namaste,” “Namaskara,” “Namaskaram” tai “Namaskar”.[2] Rukoillessaan hindut tekevät namasten silmät kiinni ja lausuvat joskus jumalten nimiä.[1] Namaste on tavallista kunnioittavampi kun sormilla kosketetaan otsaa, "kolmannen silmän" kohtaa. Jumalaa tervehtiessä kädet voidaan nostaa kokonaan pään yläpuolelle.[2]

        Namaste on yksi viidestä muodollisesta tervehdyksestä, jotka mainitaan Veda-kirjoissa. Hindulaisuudessa namastella on syvällinen henkinen merkitys. Sillä tunnustetaan että elämänvoima, jumaluus, itseys tai Jumala minussa on sama jokaisessa.[1] Painamalla kämmenet yhteen tavattaessa kunnioitetaan Jumalaa jokaisessa ihmisessä ja kuvataan hengen ja materian yhteenliittämistä.[1][2]

        Namaste on kädenheilautusta arvokkaampi tapa tervehtiä suurta ihmisjoukkoa, minkä vuoksi poliitikot ja esiintyjät suosivat sitä yleisötilaisuuksissa. Se on myös hygieenisempi kuin kädenpuristus, sillä siihen ei kuulu kosketusta.[2]


    • itsenäinenmuteinoin

      Sitä mieltä etten ole vielä tuossa pisteessä itseni kanssa, enkä uskalla luvata ikinä olevani. Tarviin tukea muilta matkan varrella kohti onneani. Valitettavasti.

      • Älä peljästy! Tai ota henkilökohtaisesti. Kunhan laitoin tapani mukaisesti ajatuksen ilmoille.


      • lopetassäätäminen

        Kyllä uskon olevani jo matkalla onneeni :)


      • lopetasäätäminen
        lopetassäätäminen kirjoitti:

        Kyllä uskon olevani jo matkalla onneeni :)

        Sekä pärjään loistavasti, jollen jopa paremmin ilman elämässäni säätäjiäkin.


      • lopetassäätäminen kirjoitti:

        Kyllä uskon olevani jo matkalla onneeni :)

        Kenelle vastaat/kirjoitat?


      • lopetasäätäminen kirjoitti:

        Sekä pärjään loistavasti, jollen jopa paremmin ilman elämässäni säätäjiäkin.

        Sama kysymys?


      • itsenäinenmuteinoin
        Onnii kirjoitti:

        Älä peljästy! Tai ota henkilökohtaisesti. Kunhan laitoin tapani mukaisesti ajatuksen ilmoille.

        Hmm, otin kyllä kysymyksen henkilökohtaisesti koska sehän se juju tuossa on: jokaisen (myös minun) pitäisi oppia tulemaan itsensä kanssa toimeen. Mutta ei siinä mitään pelästyttävää ole, että itseään pääsee (ei: joutuu) analysoimaan, mielestäni, matka itseensä on elämän jännittävimpiä matkoja. Eli kiitänpä vain kysymyksestä, ei muuta:)
        Olisit laittanut kylkiäisenä vähän musiikkiakin vapaalauantain ratoksi!


      • itsenäinenmuteinoin kirjoitti:

        Hmm, otin kyllä kysymyksen henkilökohtaisesti koska sehän se juju tuossa on: jokaisen (myös minun) pitäisi oppia tulemaan itsensä kanssa toimeen. Mutta ei siinä mitään pelästyttävää ole, että itseään pääsee (ei: joutuu) analysoimaan, mielestäni, matka itseensä on elämän jännittävimpiä matkoja. Eli kiitänpä vain kysymyksestä, ei muuta:)
        Olisit laittanut kylkiäisenä vähän musiikkiakin vapaalauantain ratoksi!

        En jaksanut. :)


    • OliskoSilleeEttäMeissä

      • MielipideKysymys

      • MielipideKysymys kirjoitti:

        , mutta kyllä MacGyver on juuri se, joka pystyy korjaamaan

        minkä tahansa

        epämieluisan tilanteen.

        Haamujengi imaisee ongelma tiehensä. ;)


      • hiihihii
        MielipideKysymys kirjoitti:

        , mutta kyllä MacGyver on juuri se, joka pystyy korjaamaan

        minkä tahansa

        epämieluisan tilanteen.

        Tai Hercule Poirot. Pyynnöstänne: http://m.youtube.com/watch?v=yCC_b5WHLX0



    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe