Mitä täällä tapahtuu? TULOKSIA MUKA JO NYT

sipulikasvaa

Onko tämä trollipalsta, vai mitä ihmettä täällä tapahtuu?

9

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ensiviikkoaodotellessa

Itse en luota mihinkään ennen kuin omat tulokset tulee, tai nään kuvia todisteeksi. Valitettavaa, että täällä (ja muuallakin) on varsinkin kauppatieteellisten osalta niin paljon trolleja.

• Opeksi

Osa tuloksista on tullut ja päivittyvät opintopolkuun. Yliopistolta Hesasta suuri osa humanistista tiedekuntaa valmis, kasvatustieteellisestä Hesasta syötetty erityispedagogiikka ja aikuiskasvatustiede. Nämä tiedot löytyvät sieltä humanistisen sivulta ja Vakava-koordinaattorin kysy-palstalta. Lapin yliopiston kasvatustiede myös valmis.

• ensiviikkoaodotellessa

Viestiketju on kauppakorkeiden osiossa, joten ne tässä taitavat olla ihmetyksen aiheena.

• ex-tutor

Fakta on se, että osa tuloksista on tullut (osa Oulun tuloksista, riippuu sukunimestäsi) mutta muut n.s tulokset (kuten Vaasa ja Aalto) ovat trollausta.

Parasta olisi jos kaikki tulokset ilmoitettaisiin yhtenä ja samana ennakkoon ilmoitettuna päivänä, nyt niitä valitettavasti saattaa tulla ripotellen, kuitenkin niin että viimeisetkin tulokset tulevat viimeistään 03.07.2015.

• ihmeporukkaa

Trollaskohan mun kaveri vaan ku se laitto et vaasan kauppakorkea here we come?!? mitä ihmettä sä selität vaasan tuloksia on jo tullu

• ihmetouhuajoo
        ihmeporukkaa kirjoitti:

Trollaskohan mun kaveri vaan ku se laitto et vaasan kauppakorkea here we come?!? mitä ihmettä sä selität vaasan tuloksia on jo tullu

sun kaveri tuntuu olevan ainoa joka saa näitä fb-päivityksiä, aikamoinen sälli kun kukaan muu ei saa niitä

• dfsdfsdfsd

Kok some käyty läpi aiheeseen liityyvien tägien kanssa eikä yhtään kauppislaista hehkuttanut mitään. Muilta tiedekunnilta tosin tullut tuloksia.

• ojijosaOSja

facebookissa ei noita tägejä vissiin pysty hakemaan

• Kukaaneiusko

Mulla ainakin kaveri päivitti kuvan, jossa kertoi päässeensä oulun kauppikseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      70
      10528
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      240
      4494
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      155
      3892
    4. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      161
      3388
    5. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      40
      3138
    6. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      43
      2847
    7. Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa

Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58
      Parkano
      32
      2320
    8. Ikävä sinua mies

Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i
      Ikävä
      20
      1930
    9. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      62
      1726
    10. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      25
      1445
    Aihe