Onko tämä trollipalsta, vai mitä ihmettä täällä tapahtuu?
Mitä täällä tapahtuu? TULOKSIA MUKA JO NYT
9
106
Vastaukset
- ensiviikkoaodotellessa
Itse en luota mihinkään ennen kuin omat tulokset tulee, tai nään kuvia todisteeksi. Valitettavaa, että täällä (ja muuallakin) on varsinkin kauppatieteellisten osalta niin paljon trolleja.
- Opeksi
Osa tuloksista on tullut ja päivittyvät opintopolkuun. Yliopistolta Hesasta suuri osa humanistista tiedekuntaa valmis, kasvatustieteellisestä Hesasta syötetty erityispedagogiikka ja aikuiskasvatustiede. Nämä tiedot löytyvät sieltä humanistisen sivulta ja Vakava-koordinaattorin kysy-palstalta. Lapin yliopiston kasvatustiede myös valmis.
- ensiviikkoaodotellessa
Viestiketju on kauppakorkeiden osiossa, joten ne tässä taitavat olla ihmetyksen aiheena.
- ex-tutor
Fakta on se, että osa tuloksista on tullut (osa Oulun tuloksista, riippuu sukunimestäsi) mutta muut n.s tulokset (kuten Vaasa ja Aalto) ovat trollausta.
Parasta olisi jos kaikki tulokset ilmoitettaisiin yhtenä ja samana ennakkoon ilmoitettuna päivänä, nyt niitä valitettavasti saattaa tulla ripotellen, kuitenkin niin että viimeisetkin tulokset tulevat viimeistään 03.07.2015.- ihmeporukkaa
Trollaskohan mun kaveri vaan ku se laitto et vaasan kauppakorkea here we come?!? mitä ihmettä sä selität vaasan tuloksia on jo tullu
- ihmetouhuajoo
ihmeporukkaa kirjoitti:
Trollaskohan mun kaveri vaan ku se laitto et vaasan kauppakorkea here we come?!? mitä ihmettä sä selität vaasan tuloksia on jo tullu
sun kaveri tuntuu olevan ainoa joka saa näitä fb-päivityksiä, aikamoinen sälli kun kukaan muu ei saa niitä
- dfsdfsdfsd
Kok some käyty läpi aiheeseen liityyvien tägien kanssa eikä yhtään kauppislaista hehkuttanut mitään. Muilta tiedekunnilta tosin tullut tuloksia.
- ojijosaOSja
facebookissa ei noita tägejä vissiin pysty hakemaan
- Kukaaneiusko
Mulla ainakin kaveri päivitti kuvan, jossa kertoi päässeensä oulun kauppikseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst7010528- 2404494
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1553892Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1613388PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija403138Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,432847Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58322320Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i201930Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.621726Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251445