Keskon ei sitten jatkossa tarvitse esiintyä suomalaisen työn tukijana ja kotimaisten tuotteiden suosijana. Lähes kaikki K-Menu tuotteet näyttävät olevan ulkomaisia ja nyt ihmisiä sitten houkutellaan isoin kampanjoin ostamaan näitä halvalla ulkomailla tehtyjä tuotteita ja romuttamaan entisestään kotimaista ruuantuotantoa. Myös käyttötavarat vessapapereineen ovat pääasiassa ulkomaisia.
Kaikki nämä Keskon pääjohtajan puheet suomalaisuudesta (ja myös laadusta) voidaan siis unohtaa. Turhaan vihoittelevat S-ryhmälle halpuuttamisesta, sen halpasarjan Kotimaista tuotteet sentään ovat nimensä mukaan suomalaisia.
Kesko ja suomalaisen työn tukeminen!
12509
0
94
Luetuimmat keskustelut
- 1771580
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.104793En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493