miksi ihmisten ja varsinkin otsikossa kuvattujen voimakkaasti vanhalle hajuvedelle haisevien naispuolisten täytyy peukalolla puristella leipiä kaupassa? leipokaa itse tuoretta jos enää osaatte. ärsyttää. ja sitten jäädään kärryjen kanssa keskelle käytävää poikittain voi hyvän tähden. vielä ku sais euroopan mallliin sellaisia kassoja jossa voi vaan maksaa korkeintaan viis tuotetta niin ei menis kaupassa käyntiin koko päivää
vanhat ämmät
3
198
Vastaukset
- Työmatkallapikaisesti
En noihin muihin ota kantaa, mutta ainakin Kampin Lidlissä on sellainen kassa, jossa maksetaan vain joku määrätty tavaramäärä, olisiko vaikka 12 kpl.
- Säälittäväää
Ei kai vaan vanhuus pelota kun "vahat ämmät" ovat noin vastenmielisiä....pikkusen myötämielisyyttä ja jos kaupassakäynti on noin iso kynnys, niin kannattaisiko painua töistä suoraan kotiin ja tilata ruoat netistä kotiin? Onnistuu varmaan Virroillakin?
- mummulainen
sinä olet varmaan se hermostunut hikinen hätähousu kahden tuotteen kanssa kassalle kiirehtimässä. Pikku vinkki...osta kerralla koko viikon tarpeet (sinulla on varmaan jääkaappi) niin ei tarvitse mieltä ihan joka päivä pahoittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408