Saksassa kerätään nimiä liittokansleri Angela Merkelille osoitettuun kirjeeseen, jossa kehotetaan lopettamaan asevoimien lisääminen Euroopassa, purkamaan Venäjän vastaiset pakotteet sekä kutsumaan koolle rauhankonferenssi, Venäjän ja Naton osanotolla.
Vetoomuksen laatijoiden mukaan, rauha ja yleinen turvallisuus Euroopassa on mahdollista vain yhdessä Venäjän kanssa, eikä sitä vastaan.
"Tällä vetoomuksella haluamme kehottaa yhteiskuntapiirejä keskusteluun, että edes jollain tavalla voitaisiin vastata jatkuvasti mediassa ja politiikassa lisääntyvään sotahenkiseen puheeseen", kertoi yksi rauhanaloitteen laatijoista Andreas Wagner. (Tarkemmin: fi.sputniknews.com)
Saksassa vastustetaan Venäjän vastaisia pakotteita
2
61
Vastaukset
- tolous
Saksa kärsii miljarditappioita Venäjä pakotteista. Jännite lisää niitä. Suomentollot huutaa lisää pakotteita ja syvempää lamaa Suomeen.
- ajs
Kannattaisi suomen politiikkojen ajatella kaks. kertaa pakotteiden lisäämistä eu:ssa. Ei taitaisi suomellakaanolla varaa tässä taloustilanteessa henkselien paukutteluun. Kohta ollaan käsi ojossa anomassa eu:ta avustuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361