Vikasietotilas pitäis käydä netis lataamas windowsin asennustiedosto. Uskallanko tehdä sen ilman virusturvaohjelmaa?
Vikasietotilassa nettiin
Tarttuuko-pöpö
7369
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Mahdatko ymmärtääEttä olet samassa korissa kaikkein rakkaimpien kanssa. Öitä.
- Tunnetko piston sydämessäsiTunnetko piston sydämessäsi?
- Hyttikallion koulu homeessaHyttikallion koulu on homeessa ja opettajat on painostettu olemaan hiljaa asiasta, myöskään mitään korjauksia ei ole tehty, vakavia tapaturmia tapahtunut kun turvavälineet ovat lähteneet irti yms. Ilmeisesti halutaan kä…
Vastaukset 7
Vanhimmat
http://windows.microsoft.com/fi-fi/windows/installing-reinstalling-windows#1TC=windows-7
http://www.majorgeeks.com/content/page/mg_search.html?cx=partner-pub-6960825562757852:6029691205&cof=FORID:10&ie=ISO-8859-1&q=windows install&sa=Search Files
Tietysti uskallat. Lataa sellaiselta sivulta jolla on oikeanlainen ja asiaankuuluva osoite. Yleensä kannattaa lukea tarkkaan asennusikkunoiden tekstit ja miettiä mitä kannattaa asentaa. Tallenna ensin kuvasi ja tärkeät paperisi vaikkapa verkkokaupasta saatavalle ulkoiselle kovalevylle niin sinulla ei ole mitään menetettävää jos sisäinen kiintolevy joudutaan alustamaan ja asentamaan käyttöjärjestelmä alusta saakka. Nykyiset Linux-käyttöjärjestelmät toimivat tavallisella käyttäjällä myös helposti ja ovat myös ilmaisia.
http://murobbs.muropaketti.com/threads/windows-8.611878/page-347#post-1714297617
... huomasinkin että Windows 8:sta oli kyse. No, sama homma. Itse en ole mikään varsinainen kahdeksikon ihailija mutta jokainen tyylillään...
http://windows.microsoft.com/en-us/windows-8/create-reset-refresh-media
Tuon ohjeen mukaan aikomus toimia, onko se luotettava? Voiko tuolla tehdä sekä täysasennuksen että pelkän recovery-asennuksen? Alunperin koneella oli esiasennettuna versio 8, jonka päivitin silloin kun 8.1-päivitystä tarjottiin tavallisten päivitysten lomassa.
64-bittinen 8.1 ja muut ohjelmat ovat ssd-levyllä (C-asema). Sillä olevat omat tiedostot on jo viety D-asemalle, joka sijaitsee HDD-levyllä. Onko vaarana, että kun asennan Windowsin C-asemalle, D-asemalla olevat tiedostot säilyvät. Jostain syystä en saa ulkoista näkymään tiedostonhallinnassa. Vai pitäisikö HDD-asema irrottaa kasin asennuksen ajaksi?
Jep, siirtyessäni XP-koneesta uuteen läppäriin, olisin niin mielelläni ottanut seiskan, mutta eipä silloin tarjouskoneissa seiskaa löytynyt. Olen tosiaan minäkin tuskastunut kasiin, mutta eip voip mittää, sillä on taaperrettava eespäin, kunnes täytyy osata päättää, onko kymppi uhka vai mahdollisuus....
Mitäs luulet, onko Microsoftin oma Windowsia koskeva ohje luotettava vai ei?
Kannattaa ottaa koneesta kaikki muut levyt irti, kun alkaa asentamaan Windowsia. Se on varminta.
No jos asennat Windowsin C- asemalle, on todellakin vaarana että D- asemalla olevat tiedostot säilyvät. Heh. Mutta jos alustat koko levyn niin sekä C, - että D- asema menevät sileäksi. Varmuuden vuoksi voit irroittaa asennuksen ajaksi sen levyn jolle et ole tekemässä muutoksia tai asennuksia. Netistä voi ladata käyttöjärjestelmiä ns. ISO- tiedostoina joista voi tehdä käynnistys-USB:n (buuttitikku) esim. Rufus- ohjelman avulla. Se asentaa käyttöjärjestelmän kiintolevyllesi.
Niin, omasta toimivasta käyttöjärjestelmästä ohjelmineen kaikkineen voi tehdä myös "imagen" jonka voi sitten ottaa käyttöön uudelleen ja uudelleen. Sen voi tehdä ohjelmallisesti tai esim. Verkkokaupasta saatavalla levykopiokoneella http://www.verkkokauppa.com/fi/product/48273/dfdvn/Fuj-tech-Clone-Dock-USB-3-0-telakka-kahdelle-2-5-3-5-SATA-ki
-varmista laitteen sopivuus omille levyillesi myyjiltä...
Eikö se olekkaan aina päällä?
Minun tietokoneessa se ilmeisesti on aina päällä kun sietää kaiken maailman viruksen ja pirukset!
Joskus toki tökkii pahasti ja silloin joutuu tyhjentämään kovalevyn että saa tilaa uusille viruksille.