Olen 21 vuotias ja juuri muuttanut takaisin lahteen. Halusin uusia tuttavuuksia, kavereita täältä kun edelliset on kerinny muuttaa pois. Oon ihan normaali nuori nainen, ennen ku joku alkaa päätään aukoo. :D haen seuraa kahville, leffaan, baariin, shoppailee jne.. ihan perus :-) kerron mielelläni itestäni lisää sähköpostien välityksellä näin aluksi. [email protected]
uusia kavereita lahdesta +20v ?
10
93
Vastaukset
- AikuinenIsi
Voi hyvä lapsi! Et VOI OLLA NORMAALI, kun TÄÄLTÄ seuraa haet!
- VadelmaLuukku
"Edelliset ehtineet pois muuttaa" ? Hiekkalaatikoillaan ne vielä on....
- mixxic
Voi hyvä lapsi ???? Oon löytäny netistä ennenki kavereita esim silloin kun asuin hyvinkäällä. Taidatte olla melkoisia ikäloppuja kun ette ymmärrä että ihmiset tutustuu aika usein tätä nykyä netissä :"D en tiennykään et suomi24 on joku ikäraja kun mua pidetään lapsena. Mut tähän viestiketjuun ei tarvi tulla turhien kommenttien kanssa. Kiitos.
- hopihopihepsis
Aloittaja pyytää nyt vaan äitiään vaihtamaan ne kakkavaipat ja sitten hip hop pihalle leikkimään ja hyppynarut mukaan, niin saat niitä kavereita.
- mixxic
Kiitos että pidätte tän keskustelun ylhäällä. :)
- Isäsitässävaan
Ei minua tarvitse teititellä...
- ELÄMÄONlivenäok
Tässä mitään ilkeitä olla, vaan yritetään kertoa, että menemällä ULOS, löytää kavereita ja jopa ystäviäkin! Netissä roikkuminen vanhentaa sinut jo ennen keski-ikää vanhainkotiin!
miten voitte olla noin ilkeitä...oikeesti tämä on todella ainoa kanava hakea kaveria
- ctru
Fb:n Lahti ryhmästä voisi löytyä paremmin?
- Anonyymi
Lahtelaiset ei kaveeraa ulkopaikkakuntalaisten kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2163739- 1202113
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641744Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2121743- 1741578
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1861476- 531324
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751261- 591228
- 1191141