Olen 21 vuotias ja juuri muuttanut takaisin lahteen. Halusin uusia tuttavuuksia, kavereita täältä kun edelliset on kerinny muuttaa pois. Oon ihan normaali nuori nainen, ennen ku joku alkaa päätään aukoo. :D haen seuraa kahville, leffaan, baariin, shoppailee jne.. ihan perus :-) kerron mielelläni itestäni lisää sähköpostien välityksellä näin aluksi. [email protected]
uusia kavereita lahdesta +20v ?
10
124
Vastaukset
- AikuinenIsi
Voi hyvä lapsi! Et VOI OLLA NORMAALI, kun TÄÄLTÄ seuraa haet!
- VadelmaLuukku
"Edelliset ehtineet pois muuttaa" ? Hiekkalaatikoillaan ne vielä on....
- mixxic
Voi hyvä lapsi ???? Oon löytäny netistä ennenki kavereita esim silloin kun asuin hyvinkäällä. Taidatte olla melkoisia ikäloppuja kun ette ymmärrä että ihmiset tutustuu aika usein tätä nykyä netissä :"D en tiennykään et suomi24 on joku ikäraja kun mua pidetään lapsena. Mut tähän viestiketjuun ei tarvi tulla turhien kommenttien kanssa. Kiitos.
- hopihopihepsis
Aloittaja pyytää nyt vaan äitiään vaihtamaan ne kakkavaipat ja sitten hip hop pihalle leikkimään ja hyppynarut mukaan, niin saat niitä kavereita.
- mixxic
Kiitos että pidätte tän keskustelun ylhäällä. :)
- Isäsitässävaan
Ei minua tarvitse teititellä...
- ELÄMÄONlivenäok
Tässä mitään ilkeitä olla, vaan yritetään kertoa, että menemällä ULOS, löytää kavereita ja jopa ystäviäkin! Netissä roikkuminen vanhentaa sinut jo ennen keski-ikää vanhainkotiin!
miten voitte olla noin ilkeitä...oikeesti tämä on todella ainoa kanava hakea kaveria
- ctru
Fb:n Lahti ryhmästä voisi löytyä paremmin?
- Anonyymi
Lahtelaiset ei kaveeraa ulkopaikkakuntalaisten kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3305281Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja212676Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841875Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041692- 1131556
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1221443Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331403