Mitä minun pitäisi tehdä kun olen reissussa ja astma lääkkeet jäivät kotia, saanko apteekista ilman resepitiä?
Tarvitsen apua auttakaa
3
90
Vastaukset
- poika9876
Auttakaa edes joku
- hoit_su
jos ne on sähköisellä reseptillä niin onnistuu, muuten ei.
- asdtrfetvcxmaa
Oletko Suomessa vai jossain ulkomailla? Suomessa ei ole ongelmaa, mikäli reseptisi ovat e-reseptejä. Saat lääkkeesi mistä apteekista tahansa vilauttamalla kelakorttiasi.
Ulkomailla jos olet niin soitto lääkärillesi? Käynti paikallisella lääkärillä? Oletko EU maissa vai niiden ulkopuolisissa maissa? Oma suurlähetystö siinä maassa, jossa majailet, lienee yksi mahdollisuus.
Mikäli olet jonkin matkatoimiston turistimatkalla, niin kysäisepä oppailta! Oppaat ovat tottuneet selvittelemään mutkikkaitakin juttuja ja voivat antaa sinulle hyviä neuvoja!
kaikki riippuu siitä mistä roikkuu eli missä olet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049314
- 474509
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021966Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421841- 241600
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131341Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,371270Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54907Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31892Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30883