Trumppa kiinnostaisi, etenkin Sprint. Ovat hyvän näköisiä ja kuuloisia. Tuttava osti kuitenkin japsin, koska sanoi, että Trumpat "jäävät käteen". Eipä siinä mitään, mutta onko jotain tärkeimpiä plussia ja miinuksia? Jälleenmyyntiarvohan on sivuseikka...
valistakaa minua
7
2299
Vastaukset
- RS Trumppa
Yhden kesän ajaneena ainakin huomiota saa toiseen malliin kuin jollain japsilla.
Ensimmäisen kerran kun ajoin viikkokokoontumiseen, kaikki kerääntyivät pyöräni ympärille ja tuskin huomasivatkaan kaverin uudenuutukaista Blackbirdiä.
Mitään erityisen huonoa pyörässäni ei ollut, ei vikoja, kulutus pieni, ketterä ajella, suorituskyky lähes riittävä, vääntöä riittää.- ajattelinkin
Että huomioarvoa pitää olla. Tiedä vaikkapa hankkisin moisen pelin...
- prätkätytsy
ite enkkupyörillä ajellessani, lähinnä vanhoilla mutta myös muutamilla uusilla, olen huomannut että enemmän kiinnitetään huomiota kuin japseihin. vaikka uudet triumphit eivät ehkä enää ole niin persoonallisen näköisiä, on niissä silti jotain sellasta joka kiinnittää huomion välittömästi. jos enemmän ääntä haluaa, niin pienellä vaivallahan sitä saa tulemaan... myös vanhemmat ihmiset ovat monta kertaa tulleet juttelemaan, "kuinka minullakin silloin oli triumph..." Ja jo ihan pelkästään Brittirallin takia kannattaa hommata englantilainen, kyllä siellä niin mahtavaa on perinteisesti ollut!!(=
- ehkä mullon silmissä vikaa
Hola
No esim. uus speed triple on ainakin mun mielestä melko persoonallinen puhumattakaan rocket III:sta. Tai Thruxton tän päivän muiden merkkien pyöriin rinnastettuna... Näähän on tietty makuasioita, mutta mä olen oikeassa! :) - prätkätytsy
ehkä mullon silmissä vikaa kirjoitti:
Hola
No esim. uus speed triple on ainakin mun mielestä melko persoonallinen puhumattakaan rocket III:sta. Tai Thruxton tän päivän muiden merkkien pyöriin rinnastettuna... Näähän on tietty makuasioita, mutta mä olen oikeassa! :)juu, en siis millään tavalla tarkottanu etteikö just joku thruxton (mun oma päiväunien kohde:), spped triple, ja varsinkaan rocket 3 olis persoonallisia... mutta lähinnä jos ajatellaan vaikka vanhaa sprint st:tä tai rs:ää, niin mun mielestäni ne ei vaan valitettavasti ole ollu hirveen "spesiaaleja". Tai siis että kerran katsoin kun kaupungilla meni sprint rs, "että mikä japsi se tossa menee..." Ja sitä häpeän määrää kun katsoin paremmin ja tajusin sen Triumphiksi... Mutta ehkä mulla on silmissä vikaa!!!!!(=
- Jaska
Speed triplestä lähtee siistit soundit. Varsinki tehoputkella. Ja se on muutenki mun mielestä cool!
- kiinostunut
juu mainitsit teharin speed tripleen.. onks sul itel sellanen ja mikä tehari mahtais kuulostaa parhaalt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2072742
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1262577En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761708Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2031233Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va591230- 471088
- 991001
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6813- 46813
- 107811