Aivan ainutlaatuiselle tuotteelle jälleenmyyjiä

Bisnesmies1980

Aivan mahtavat tuotteet ikääntymisen estämiseen ihan solutasolle asti eli ei ole tällä kilpailijaa tällä hetkellä mitä muihin kosmetiikkayrityksiin tulee.

Tsekkaa video ja käy sivuillani tutustumassa:

http://www.finnish.jeunesseglobal.com/Share.aspx

Jos herää kysymyksiä niin soita vaikka :)

Juhani 046 5750 419
[email protected]

2

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ÄLÄ-INNOSTU-VIELÄ

      Juhani, kuinka luulet saavasi menestyviä jälleenmyyjiä ja menestyä itse tuotteilla ja konseptilla, joiden myyntiä ja markkinointia EI OLE vielä hyväksytty EU:n ja/tai Suomen viranomaisten eikä itsensä Jeunesse Globalin taholta. Saa nähdä, tullaanko koskaan hyväksymäänkään (osaksi johtuen EU:n, Suomen ja Jeunessen sääntöjen ja ohjeiden vastaisesta nykyisestä markkinoinnistanne).

      Jeunessen tuotteita ei voi ostaa Suomesta tällä hetkellä muuten kuin vippaskonstilla liittymällä edustajaksi ja ostamalla aloituspakkauksen sitoutuen useaksi kuukaudeksi ilman, että voisi rauhassa kokeilla tuotteita sekä tutustua niihin sekä mm. yrityksen markkinointisuunnitelmaan ja palkkiojärjestelmään.

      Paljon kerrotaan, että tuote se ja se on patentoitu jne. On muistettava, että monet vaaralliset myrkyt ja aseetkin on patentoitu. Patentti ei takaa tuotteen turvallisuutta käyttäjälle vaan antaa turvan ainoastaan tuotteen valmistajalle/markkinoijalle ko. tuotteeseen liittyvän vastaavanlaisen toisen tuotteen valmistuksen ja markkinoinnin suhteen. Jeunessella ei olla markkinoitu minkäänlaisista pidempiaikaisista, kattavista ja luotettavista tutkimuksista koskien vaikutuksia ihmiskehoon ja ihoon. Niitä ei taida olla.

      Yli-innokkaat suomalaiset "jeunesse-edustajat" pystyvät pilaamaan toheloinnillaan ja epämääräisellä touhuilullaan koko verkostomarkkinointialan toimintamahdollisuudet Suomessa. Niin on tainnut käydä historian saatossa jo muidenkin yritysten kohdalla.

      Olen kuullut huhuja, että toiminnastanne on jo valitettu tai tullaan valittamaan Suomen kuluttajaviranomaisille.

    • NytSeOnniPotkaisi

      "ei ole tällä kilpailijaa"
      Laitas tilinumeroa niin heitän heti rahatukulla ihan varmuuden vuoksi etten jää paitsi miljoonista!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3427
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      93
      3154
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2358
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1824
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1559
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1524
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      83
      1375
    Aihe