Orikirppis vai Hohto kirppis?

mirrie

Kummalle kirppikselle kannattaa viedä myyntiin lasten vaatteita?

14

1382

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikantsi

ei kummallekkaan, lasten vaatteila ei saa katettua myyntikuluja,,

• Äitiäitiäiti

Minulla ainakin Hohto kirppiksellä mennyt hyvin lastenvaatteet. Oli toki muutakin tavaraa myynnissä :)

• käypähoito

oirikirppis on aika hintsusti auki ja kaukana keskustasta!

• nightCrowlerrrr

Ei pidä paikkaansa. Mulla ei oo mennny koskaan mitään, eikä varmasti kellään muullakaan. Turha valehdella täällä tollasia.

• jesta-ss
        nightCrowlerrrr kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Mulla ei oo mennny koskaan mitään, eikä varmasti kellään muullakaan. Turha valehdella täällä tollasia.

Älä yleistä, jos myy vanhaa kulunutta tavaraa uuden hinnalla ei varmasti mene kaupaksi! Kirppis hinnat on ennemmin senttejä kuin euroja silloin kauppa käy ja tavara kiertää mikäli tavara on myyntikuntoista!

• Yypö

Hohtokirppikselle pointsit.

• Riina25

Tein kirppikseltä hyvän löydön.
      Ostin kattilan kannen viidellä eurolla, kun halvalla kerran sai.
      Nyt oon pyöriny eri kirppiksillä ja ettiny kattilaa johon kansi sopis.
      Tää on kivaa ja jännää.

• Nytriittivihdoinkin

En myy enään tavaroitani Oriveden kirppiksillä. Aikoinaan tavarat lähti hyvin kiertoon, nyt on ollut hiljaisempaa. Ei valitettavasti kannata.

• TeuvoHarakkainen

Perussuomalaisten puheenjohtaja Jussi Halla-aho on aseistakieltäytyjä.
        Sotatilanteessa hänen ei tarvitse tarttua aseeseen, koskapa on sivari.
        Hän on jättänyt maamme puolustamisen muiden tehtäväksi ja odottaa nyt LOISmaisesti, että nuoret miehet ja nuoret naiset puolustavat hänen henkeään ja kotiaan konfliktin sattuessa. Todellinen loinen ja pelkuri.

• Kierrättäjä_ittekkin

Nyt myydään polkuhintaan FB:n Oriveden osto/myyntiryhmässä.

• Jaakkopk

Hohtokirppis!

• kassialma22

Ilman muuta hohtokirppis on ykkönen! Siistiä ja hyvää tavaraa pöydissä. ja lisäksi hinnat on kohdillaan.

• ritu7

Hohto kirpputori on ykkönen!
      Löysin sieltä itselleni tosi hyviä asusteita ja edullisesti.

• kokenutmyyjä

Aukioloajat pitää olla ehdottomasti pidemmät ja myös viikonloput pitää olla avoinna.Molemmilla kirppiksillä sama ongelma.Liekö sitten henkilökuntaa liian vähän. Pöytävaraukset kun alkaa pienentyä,niin silloin on jo myöhäistä koittaa asiakkaita sisään,nimittäin keskustan kirppiksellä se tilanne saattaa olla aika lähellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3799
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1845
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      754
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      698
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      56
      697
    Aihe